Praatgroep - Rudolfs wintervakantie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    En ook hier is het event afgerond. :D

    Je kunt ook de gewone dieren inleveren.
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als je genoeg BD hebt, kan je ook fokdieren op de mart kopen.
    Dan lever je gekochte fokdieren en eigen fokdieren en gewone dieren in.
    Je moet wel even goed rekenen of je genoeg hebt voor je in gaat leveren.
    Je kan ook alleen ronde 1 doen.
    Of ronde 1 en 2.
    Ik kijk altijd waar ik graag voor wil spelen en of dat haalbaar is.
     
    Laatste bewerkt: 5 Januari 2023
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik lever alleen gewone dieren. In de schuur kun je de leverwaarde zien van alle diersoorten die je op voorraad hebt, en dan is het alleen nog maar een kwestie van zorgen dat je een flinke voorraad hebt van de duurste dieren in alle fokcategorieën. Zelf spaar ik libelles (geleedpotigen), manta's (vissen), pinguïns (vogels), smaragdvaranen (reptielen), axolotls (amfibieën) en zebra's (zoogdieren).
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Yoehoe,

    Hier alles gehaald en bij met de Ocelot en Vuurvis.

    Ik heb wel fokdieren en gewone dieren ingeleverd. Als ik alleen gewone dieren wil inleveren dan moet ik eerst flink aan de bak om een zeer grote voorraad te krijgen. De gewone dieren lever ik vaak in in quests. Je kan niet alles tegelijk voor elkaar krijgen dus ik doe het zo om toch mee te kunnen doen. :music:
     
  5. GerwinenElise

    GerwinenElise Actieve auteur

    Bedankt voor jullie reacties en tips! Ik denk er nog even goed over na. Van het weekend zal er vast nog wel een babyboom zijn voor dit event en misschien dat ik dan nog wel ga beginnen en anders heb ik gewoon pech hoor;).


    Ik heb amper voorraad in de schuur van de reptielen en vissen. Om dan de waardevollere dieren gelijk in dit event te stoppen of te kopen vind ik niet perse nodig en zonde van mn zwaar verdiende Farmera centjes :p. Dat kan ik beide wel voor andere dingen gebruiken.
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je moet doen wat jij denkt dat goed is en goed voelt.
    Wat ik zelf heel belangrijk vind dat je plezier houdt in je boerderij. Je hoeft niet alles te halen en te hebben toch? Ik kan ook niet alles halen en ga voor wat ik leuk vind. Ik maak ook heel veel zelf en dat kost tijd. Er zijn zoveel mogelijkheden en leuke dingen te doen dat je nooit klaar bent. Ga je voor iets en is niet haalbaar dan gaat gauw het plezier weg, althans zo kijk ik er naar.
     
  7. GerwinenElise

    GerwinenElise Actieve auteur

    Ja daarom, het moet wel leuk blijven precies zoals je zegt. Als je dan ergens hard voor gespaard hebt en binnen een event of een korte tijd weer zo veel moet uitgeven vind ik dan ook weer jammer. o_Ok al zijn er super veel en leuke cadeaus aan gebonden en het is inderdaad nooit klaar en der komt nog veel meer als ik kijk wat ze elke keer weer verzinnen dus dan heb je het weer op een andere manier :D.

    Nou jullie succes/gefeliciteerd verder met het behalen ervan en geniet van alle cadeautjes en het spel.
     
  8. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Ik vind dit event zo leuk! Ocelot is binnen en nu nog de laatste 3 opdrachten en dan heb ik ook de vuurvis! Ik gok even op een fijne kortingsdag/nog een babyboom voor het fokken van de laatste dieren.
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je hebt goed gegokt xD
     
  10. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Jaaaa, zo leuk!
     
  11. GerwinenElise

    GerwinenElise Actieve auteur

    Nou inderdaad een hele goeie gok, nu ga ik het er wel op wagen morgen :)
     
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Zou dan nog even wachten t/m zondag as. (08-01), want pas dan rond 10:00 begint de kortingsdag t/m maandag as. (09-01) 22:00.
     
    jolanda13, GerwinenElise en kakelot69 vinden dit leuk.
  13. GerwinenElise

    GerwinenElise Actieve auteur

    Typefoutje van mijxD. Moet inderdaad overmorgen zijn.
     
    Laatste bewerkt: 6 Januari 2023
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik was donderdag pas laat begonnen (laat thuis van werk en eerst gegegeten). De fokstallen staan nu nog vol om morgen verder te gaan. Dat wordt voor mijn tweede ocelot en mijn eerste vuurvis.
     
    Katinka1700, jolanda13, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Event gehaald!!! :D
     
    jolanda13, kakelot69, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.