Praatgroep - Romantische date

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    ja..had het al gevonden...pffff:sleepy:
     
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Event klaar . Nu hopen op iets leuks uit de piccolo kist
     
    Dorette58 en -mikmak- vinden dit leuk.
  3. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    4uur gewas klaar wolkenrij binnen maar wat nu?
    hoe kom ik aan taartvormen voor de molen om chocolade taart te maken
     
    Laatste bewerkt: 21 Februari 2021
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Het antwoord staat er al. Dan moet je het volgende vakje de dropitems inleveren. Dan de volgende de andere dropitems inleveren voor de start van het 2e gewas.
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het verschil zit hem in het aantal gevraagde drops. De droprate lag bij beide events erg laag maar bij het Baha-event hadden we er in totaal 2200 nodig en daar valt voor een normale sterveling niet tegenop te supermesten xD Voor de drops van dit event heb ik uiteindelijk 264 SM gebruikt en dat is nog een keer te doen.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  6. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ik zit nu op 306 taarten,zo meteen anjers oogsten en hopen dat ik die laatste drops binnenhaald,
    dan heb ik de wolkenrij,en dan stop ik er mee want zo veel gewas ga ik niet meer redden,daar heb ik wel genoeg drop items van pfffffffff
     
  7. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Vanmorgen vol enthousiasme geoogst... Wolkenrij binnen. Jippie, nu kan ik aan het tweede gewas beginnen!
    Ik had gespaard, dus kon meteen een vol veld zetten!
    Maak ik met mijn slaperige kop het verkeerde gewas :eek:
     
    farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ah nee :cry:

    Wat zonde van je liefdesbrieven zeg.
     
  9. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Acheraf viel het nog mee... Direct nadat ik mijn fout doorhad stonden er al weer 5, dus... met wat vertraging toch van start.
     
    kakelot69 en janniekwak vinden dit leuk.
  10. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    zo eindelijk de wolkenrij binnen,
    ik stop er mee
     
    Dorette58, farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    herkenbaar en ik had pech. Gebeurde mij gisteravond en kon vanochtend pas met nieuwe beginnen (gister nog meerdere keren gekeken of er alweer 5 stonden maar nee.....)
     
  12. Bakkersmurf01

    Bakkersmurf01 Forumbeginner

    Als het niet om te huilen was zou ik er echt plezier om hebben. Na 2 dagen klaar met de 8 uurs gewassen, en nu nog 73 di nodig hebben, en dat met nog maar 31 uur op de klok.. Die drop rate is wel heel erg laag voor iemand die nog maar in level 137 zit...

    Heeft iemand een goed idee voor gewas om te plaatsen? Ik doe nu in de nacht anjer en overdag varieer ik een beetje met tomaat, pepermint, gewassen rond de 3 á 4 uur
     
  13. Hexia

    Hexia Teller

    Tis zeker om te huilen -.- Moet hier nog 71 van die hartvormige taarten ... de wolkenrij zal misschien net aan wel te halen zijn of zal net aan, aan mijn neus voorbij vliegen -.- Deel 2 ken ik helemaal wel vergeten.

    Ben nu op grote velden met rozen en wat SM aan het smijten. Leuk is niet -.-. Niet meer als het elke keer op deze manier moet -.-

    EDIT: de rozen gaven van een veld grote velden. 23 DI ...Nah lekker dan :wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 22 Februari 2021
  14. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Uit de picollo kist een gestipte parasol gekregen....
    De vorige keer een TG boom dus tevree....
     
    -freedom5555- en kakelot69 vinden dit leuk.
  15. -limburgseboer-

    -limburgseboer- Gelegenheidsauteur

    echt niet leuk meer moet nog 121 liefdevolle cadeaux voor de wolkenrij. Morgen hele dag werken, dus dat gaat hem (alweer) niet worden. Drops willen maar niet vallen hier.
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ha, die had ik ook! Ik hoop dat niet iedereen dit keer een gestipte parasol krijgt anders krijg ik er bij het volgende ruilevent hooguit nog een oranje ezel voor xD

    Het event duurt nog tot morgenavond 22.00 dus misschien kun je 's avonds na je werk nog oogsten. En nog een tippie: bomen droppen veel beter dan gewassen. Daar kwam ik vandaag ook pas achter hoor, lekker op tijd xD Maar goed, als je nu je veld vol zet met 20-uurs bomen en je geeft die turbo, dan kun je ze morgenochtend voor je naar het werk gaat nog oogsten en na het werk nog een keer. Een veld bomen gaf bij mij rond de 80 drops dus dat zou makkelijk moeten lukken.
     
    Laatste bewerkt: 22 Februari 2021
    nientje1950 vindt dit leuk.
  17. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Had geen gestipte parasol maar een ondode schat, een oranje ezel stal :wuerg:lijkt me wel wat heb er nog maar 126 van dus... je kunt er nooit te veel van hebbenxDxD Wat moet je ermee maar ja hij zit bij het rad en een gegeven paard enz.
     
    LucieSchreurs, Hexia en venus261256 vinden dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ach Rick maak je maar geen zorgen hoor ik heb er maar 509 stuks van :wuerg:,
    weet niet meer waar ik ze moet laten.
    Mijn kist kwam ingrids leerling uit.
     
    rickvenema en Hexia vinden dit leuk.
  19. Hexia

    Hexia Teller

    Zal helemaal geen kist halen hier :wuerg: Nog 24 taarten voor de wolkenrij -.- :oops:

    En wel 16 oranje Ezels heeft :music:
     
    rickvenema vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb er nog maar 52, dus ik kan er nog wel een paar gebruiken xD

    Oh en als er nog iemand een gele scheerstal over heeft dan graag. Daar heb ik er nog maar 130 van :cry:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.