Praatgroep - Romantische date

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos

    Roos Forum-hertog

    Heb een nadeel van de piccolo gevonden xD
    Ohoh... Ik had al een heel stel van die kistjes verzameld. Ik heb een vrij grote schuur, dus daar bewaar ik nogal wat, maar vanwege de mogelijk grote bonusprijs uit de piccolo-kist dacht ik bij dit event... nou ook maar eens kijken wat erin zit. Dus ik heb die kisten op de woelige weide gezet.... En voor wie het nog niet hoort aankomen... daar kunnen dus items uitkomen die je niet even kan verplaatsen... :music:

    Voor diegenen die het leuk vinden om te weten wat eruit gekomen is:
    2 berenvrienden
    3 ondode schatten
    1 eeuwige schattenzoektocht
    1 bladerdans
    1 bos bloemen
    1 bloemenliedjes
    1 toverhoed

    Dus daar zet ik dan maar even geen boekweit neer voor het volgende event :music:
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  2. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    xD nou die 3 ondode schatten kun je veilig verplaatsen naar vollemaan sierveld hahahaha
    en ja ik had in begin ze ooit ook op een speelveld neergezet (snel afgeleerd)
     
    Roos vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh dat heb ik ook wel eens gedaan, maar gelukkig betrof dat maar één kist. En door schade en schande wordt men wijs xD
     
    Roos vindt dit leuk.
  4. -Margreet100-

    -Margreet100- Forumleerling

    zijn er nog mensen die mij een hartvormige taart kunnen/willen sturen? (heb er nog 30 nodig)
    Hartelijk dank alvast.
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gedaan!
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Stuur mij maar even een berichtje. Ik weet niet goed hoe ik jouw spelersnaam moet schrijven met die - -
     
  7. Peetstop

    Peetstop Gelegenheidsauteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Ja ik heb ook vnl. lange gewassen gedaan met veredelingen en ik weet niet hoeveel extra supermest. Meer uitdaging om een event te halen als hogere speler valt wat voor te zeggen maar heb nu gewoon het gevoel dat de hoeveelheid drops - of liever gezegd het gebrek daaraan - niet meer in verhouding is. En ik las de tip dat uit bomen meer drops komen te laat om nog te kunnen switchen.

    Wat vervelend joh. Ik snap je baalgevoel maar al te goed.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 23 Februari 2021
  8. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ik heb gewoon Margreet100 een DI gestuurd nu dus geen idee of die wel aankomt na het bericht van Mikkie.
    Nou ja als het nodig is mag Margreet mi een berichtje sturen
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh dat heb ik ook gedaan. Die streepjes had ik niet eens gezien.

    Nou ja, dan heeft Margreet-zonder-streepjes ook een keer mazzel xD

    Ik ga het nog een keer proberen, met streepjes.

    Edit: Margreet met streepjes bestaat niet. Nou dan hopen we maar dat mijn geliefde dropje op zijn bestemming terecht is gekomen.
     
  10. -Margreet100-

    -Margreet100- Forumleerling

    kakelot69 en vince051 bedankt voor de taarten ze zijn aangekomen.
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mooi :D
     
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb jou ook gestuurd buuf
     
  13. -Margreet100-

    -Margreet100- Forumleerling

  14. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    lang geleden, maar nu toch nog weer eens een event gehaald [choco rozen ]voor de rest was het te laat ....op naar de volgende xDxD
     
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    vangen
     
  16. di45

    di45 Forumleerling

    en weer maar 9 DI uit een veld met anjers. kom helaas 15 liefdescadeaux te kort voor de wolkenrij. PFFF balen.
     
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je nog niet teveel burenkado's hebt ontvangen, kunnen we die ook toesturen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.