Praatgroep - Romantische date

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hexia

    Hexia Teller

    Das nouh weer een beetje jammer, heb der maar 1:wuerg: ...In de ruilkast geruild voor een appelboom ...ik was der blij mee.
    Dus ik hou hem xD

    Nog een half uur, dan hoop ik dan toch de wolkenrij te hebben gehaald
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    xD

    Lekker dat je die rij toch nog haalt.
     
    Hexia vindt dit leuk.
  3. Hexia

    Hexia Teller

    3 taarten te kort :cry: ...diep zuchten doet :wuerg:
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nog 2.
     
    Hexia vindt dit leuk.
  5. Hexia

    Hexia Teller

    De wolk is binnen xD Dank en ook anderen

    Nu toch maar ff snel nog wat van die andere gewas maken:oops: ...had er al 50 gespaard...xD
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Succes!
     
  7. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Laatste dagen weinig op farmerama kunnen zijn.
    Toch gelukt om zojuist de wolkenrij binnen te halen, mede dankzij tip van @farmermikkie over de uien op comfortvelden;)
    Voor dit event laat ik het hier bij.
    Voor mensen die nog een hartvormige taart kunnen gebruiken...ik heb er nog 21 staan.

    En daarnaast.....ixora kunnen ontgrendelen :)
    Op weg naar een nieuw doel op Baha: wordt het fokken of toch eerst menagerie, arboretum, fabriek...
     
    Laatste bewerkt: 22 Februari 2021
  8. .Jacqie.

    .Jacqie. Gelegenheidsauteur

    Voor mensen die nog een hartvormige taart kunnen gebruiken...ik heb er nog 21 staan.

    Ik maak dankbaar gebruik van je aanbod Dorette58, ik heb nog 31 taarten nodig voor de wolkenrij!
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  9. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Stuur me aub een postduif-berichtje, zodat ik je taart kan sturen.
     
  10. -limburgseboer-

    -limburgseboer- Gelegenheidsauteur

    Oeps kwam er gisteravond pas achter dat ik eerst het liefdevolle cadeau moet hebben, moet er hier nog 55 van voor de wolkenrij. Hartvormige taarten meer als genoeg.
     
  11. boerleentje

    boerleentje Forumleerling

    level 225 hebben, 8 howies op je veld hebben staan en dan net pas de laatste DI binnen voor de wolkenrij. Dit is echt niet leuk geweest. Ik heb het 4 uurs gewas net ingezaaid, ik pik nog een paar oogsten mee voor wat extra kadootjes, maar dat is het dan ook wel
     
  12. Roos

    Roos Forum-hertog

    Heeft iemand ook gekeken of het met het oogsten van de rij goed loopt?
    Ik had m'n wolkenrijen geoogst en heb daarna m'n nieuwe rij gevuld. Toen ik die in z'n uppie oogstte, kwam er behalve ep alleen de mestkist op de lijst, niet de kist vol mooie dingen. Kan wel zijn dat ie bijgeboekt is natuurlijk, maar op de popuplijst stond ie dus niet.

    Waar oh waar is de kist vol mooie dingen?
    Ik weet niet hoeveel ik er van in m'n schuur had, dus daar kan ik het niet zien.
     
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier het event ook helemaal gehaald, wel 2 keer gebruik gemaakt van jack's cadeau en zo'n 1.000 SM
    Uit me wonderkist kreeg ik een multitaskgenie

    Volgens mij heb ik dat kistje wel voorbij zien komen, maar het spel zit nog steeds vol weergavefouten dus helemaal zeker weet ik het niet :oops:xD
     
    LucieSchreurs, Roos en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier het eerste deel van event met moeite gehaald maar ook niet echt heel veel moeite gedaan heb op het moment weer niet veel zin om de events te halen
     
  15. Peetstop

    Peetstop Gelegenheidsauteur

    Ik zit in level 216 maar ben al zeker 3 dagen bezig die 330 drops te verzamelen voor de wolkenrij.
    Het zal erom hangen of ik de wolkenrij ga halen terwijl ik eerst nog dacht het moeilijkere gedeelte ook op zijn minst gedeeltelijk te kunnen spelen.
    Niet echt wat je verwacht als ervaren speler. De lol gaat er een beetje af zo..
     
  16. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    ik heb er ook een paar keer veredelde rozen voor in moeten zetten om de drops bij elkaar te krijgen voor de wolkenrij. En ik heb toch elke dag en nacht lange gewassen geplant. Daarom is mijn animo ook een stuk gedaald om nog enthousiast aan events mee te doen. ik zit in level 222
     
  17. corrina65

    corrina65 Actieve auteur

    hallo mede buren heeft er nog iemand een drop hartvormige taart over voor mijn, ze komen zo slecht uit de grond ik baal echt.
    alvast dank je wel
    groetjes corrina65
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Vangen!
     
  19. corrina65

    corrina65 Actieve auteur

    dank je wel
     
  20. di45

    di45 Forumleerling

    ik ga het dus niet halen. een heel veld met anjers met supermest (vanwege de tijd) levert 8 lievevolle cadeaux op. Level 219 dus daar kan het ook niet aan liggen. Moet nog 47 DI om de wolkenrij te halen:cry::sleepy::mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.