Praatgroep Rodeo baby's

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 20 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb vandaag rustig gefokt, maar geen bijzondere stappen gemaakt. Wel soms meer dan 8 dieren per fok terug gekregen dus dat is wel mooi om weer verder te gaan. Heb er vooral voor gezorgd dat ik vele fokdieren op voorraad heb, want je weet nooit wat we weer moeten leveren in de toekomst met events. Nu nog 500SV over gehouden. Heb dus voor meer dan 400SV opgemaakt dit weekend en gevoelsmatig niks opgeschoten. Dat is wel jammer. Maar ik vind het fokken leuk en ben blij dat er elke maand een BBD is.

    Mijn 50% molen is inmiddels afgelopen. Nu kost het SV maken weer gewoon 9uur :( Maar heb wel heerlijk al het voer op 200 staan en bij baha op 250, dus kan er even mee door. Dus volop SV draaien haha.
     
  2. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Als ik dit zo lees ben ik de schlemiel. Ik heb uit al mijn paarden en koeien fok slechts de voor de quest benodigde fokdieren gekregen. En verder NIETS bijzonders. Op level 5diamant na de quest afgemaakt.
     
    beereekhoorn vindt dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Waarom maak je die niet nog af? Het levert je 32SV op en je hebt 7 kalveren nodig en dan nog de witte koeien. Volgens mij had dat er wel uit gekund.
    In ieder geval heb je de staak wel binnen gehaald, dat is natuurlijk de mooiste beloning :)
     
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook een goeie BBD, net de laatste gouden pakezel ingeleverd. Al weer een quest af. Ben nog met de quest soep voor vrienden bezig. Alleen de struisvogel nog. Dan die ook af.
     
    DarkDevilDude, langeveentje en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  5. caatje-l

    caatje-l Junior expert

    Iemand een tip wat er voor vierkant item op de wolkenrij kan? Al verschillende items van mijn velden gehaald maar kunnen er niet geplaatst worden?
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De kleine vulkaan, de grote vulkaan, en de grote waakhond.
    De kleine vulkaan is het goedkoopst om aan te schaffen. (Uit m'n hoofd 2500 BD)
     
  7. VlinderHoeve

    VlinderHoeve Gelegenheidsauteur

    Het event bijna afgerond, behalve fase 1 goud en diamant, wel alles op voorraad.
    Die ga ik pas vanavond of morgen inleveren, heb nu de 8 uurs knechten aanstaan.
    Het was een makkelijk event.
    Heb alleen gefokt met de koeien en paarden.
    Niet echt iets bijzonders eruit gefokt, maar ja jammer.
    Wolkenrij staat aan.
    Wie nog bezig is succes, alle anderen gefeliciteerd.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    hier gemist....annigjen ik probeer een duifje te sturen maar je bestaat niet ?
     
  9. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Het is al maanden geleden dat ik zo'n lekkere score had bij BB :)
    Regelmatig mooi overgeslagen en voor het 1st de milkshake koe, gelijk ingeleverd bij Soep en vrienden.
    o_Ok kreeg ik uit 4 gewone kalkoenen de hoogst mogelijke fok kalkoen, de Polka geloof ik? Dus dat is nog eens flink overslaan :D
    Met al de andere mooie overslagen een zeer geslaagde BB!
     
    DarkDevilDude, robbiefarmer en Gozertje vinden dit leuk.
  10. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    De BB was voor mij een tegenvaller. Veel met kraaien gefokt en geen enkel bijzonder dier gescoord :(
    Het event was héél gemakkelijk als je het kon starten met wat supervoer. Tijdens het event kreeg je genoeg terug.
    Ik heb wel een bom Bd verdient door mijn grote voorraad apen te verkopen en fokdieren die ik nog in de schuur had staan. :)
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  11. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Beste BoerAnnelies. 8 Witte koeien vond ik voor level5diamant "te duur". Ik heb er inderdaad een bonenstaak bij, maar kan daar verder niets mee. (of voorlopig niet). Voor de wolkenrijen heb je nl. wel items nodig om op te plaatsen.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  12. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Pssst.. op die wolkenrij kun je voordelige items kwijt.. kleine ijslandse vulkaan en vier watertanks en daar gaat-ie! ;)
     
    BoerAnnelies en bommelbij vinden dit leuk.
  13. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    THNX weer iets wijzer, we komen er wel, uiteindelijk!
     
    Oldwief en BoerAnnelies vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.