Praatgroep Rodeo baby's

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 20 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Zo, ik ben klaar met het fokken vd koeien en paarden! Ik heb bijgehouden hoeveel supervoer ik heb gebruikt. Ik had het voordeel dat ik een reuzepaardenstal heb en dus al aardig wat halflingers op voorraad; ik had geloof ik ook al 1 bruine koe en 1 witte koe. Ik heb in totaal 156 supervoer nodig gehad om alle dieren voor dit event in mijn bezit te krijgen. 95 supervoer wat ik terugkrijg als prijs; dat maakt netto 156-95=61 supervoer wat dit event me uiteindelijk heeft gekost. Valt reuze mee!
     
    farmermikkie, DarkDevilDude en #Stoffie78# vinden dit leuk.
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier begon BBD al goed. Ben weer met de apen bezig voor de quest kastelen in het zand. Kreeg uit 4 gewone een paradijsaap. Die maar te koop gezet
     
    _Jeanie_, farmermikkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Super, gefeliciteerd! :D

    Ik heb nog niks bijzonders. Wel bijna de quest af. Moet nog wat babytjes binnenhalen.
     
  4. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    Om 18.15 uur begonnen en event afgerond. Was wel een supersonisch met lightspeed event.:D:p;)
    Heeft me 60 SV gekost, de moeite waard. En een Eenhoorn uit gewone paarden. Mooi event!xD
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ben een goed half uur begonnen met het fokken. Ik ga zien wat ik ga fokken en wat ik nodig heb haha. Met de koeien moet ik echt vanaf 0 beginnen, dus daar word druk mee gefokt. Met de paarden heb ik ook wat haflingen en shetlandpony's gefokt. o_Ok gewone paarden. Wil graag wat verder komen daarin. Wel jammer dat die nu gevraagd worden want normaal fok ik voornamelijk met de paarden en nu fok ik dus ook met gewone paarden :(
    Ondertussen op baha bezig met de apen en kamelen. Dan heb ik daar ook een voorraad van, vooral omdat er ook fokdieren worden gevraagd bij een permanente quest.

    Een uur later ben ik klaar met het event. Ik heb genoeg gefokt om alles te kunnen leveren. De potjes waren al klaar. Maar ik lever morgen pas in, ivm de knechten. Beetje jammer om die nu in te laten gaan als we de nacht straks in gaan.
    Morgen ochtend de 1ste knechten inleveren en de rest en dan morgenavond of zondagochtend de andere knechten.
    Ondertussen met vele dieren aan het fokken, maar niks wat ik echt zocht :(. Heb nu nog 500SV dus stop er mee voor vandaag. Uit de quest krijg ik er dan nog 95terug en je weet nooit wat de buren gaan doen haha. Misschien fok ik zondag ook nog wel even.

    Fijn weekend allemaal
     
    Laatste bewerkt: 24 April 2015
    DarkDevilDude en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik had uit de eerste serie gewone koeien een vlammenstier extra. Even helemaal niet systematisch aan het werk, dus ik heb even geen idee hoeveel dit event me kost. Ik heb nu 8 fokstallen met koeien staan om aan de laatste kalveren te komen. Ik hoop daar 5 witte koeien uit te krijgen, anders moet ik nog een ronde fokken.
    Met de paarden heb ik al genoeg gefokt, maar ik hoop op nog een eenhoorn zodat ik door kan gaan voor de picasso deze keer. Ik ben al wel aardig door de fokpaarden heen.
     
    _Jeanie_, DarkDevilDude en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Op dit moment alleen nog met gewone paarden aan het fokken. En heb al 1 eenhoorn en 2 zeepaardjes hieruit ontvangen :music:
    Fokken gaat beter als anders, dan wil hij niet zo gauw overslaan. Ik ben al helemaal happy :D

    Bij de koeien moest ik nog 2 x extra fokken om de witte koeien bij elkaar te krijgen.
    In totaal voor dit event dus 70 x gefokt
     
    Laatste bewerkt: 24 April 2015
    DarkDevilDude en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  8. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Helaas. Al mijn super voer op en geen interessante rang overgeslagen. Volgende keer beter!
    Deze keer ga ik geen super voer kopen.

    Fijne Baby Boom Dag iedereen!

    Trouwens: Heb wel de Rodeo Quest natuurlijk voldaan.
     
  9. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    deze BBB kan niet meer stuk een eenhoorn en een rood ros uit gewone paarden ontvangen
    vangen nog nooit zo mooi geweest Fijne babyboom iedereen
     
    _Jeanie_, DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. truus1949

    truus1949 Forum prof

    hier tot nu toe weer geen geluk met de panda waar ik mee bezig ben zoals gewoonlijk weinig geluk dus stop er straks maar weer mee
     
  11. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb mijn laatste veulens bij elkaar aan het fokken en dan is de quest klaar :)
    Dan eens even kijken waar ik verder mee fokken ga.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  12. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Het event is af. Bij de koeien een aantal keren overgeslagen.
    Zelfs uit 4 gewone koeien een cowgirl gekregen, ik ben super tevreden.
     
    _Jeanie_ en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  13. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    ik heb nog 1 bruine koe nodig maar mijn gewone koeien zijn op nog even en dan klaar
     
  14. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Het event is klaar xD
    De grootste sprong hier was uit 4 gewone koeien een zwarte woudloper en uit 4 gewone paarden een zeepaardje.
     
  15. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    Hier helemaal tevreden, weer uit gewone paarden een Eenhoorn, das lekker opschieten.

    En... na 4 jaar spelen de eerste fokquest klaar en wel de konijnen, uit de sneeuwkonijnen, de laatste paashaas. :D:D:D

    Kan niet meer stuk, dit event en de BB.
     
    daisy17858, DarkDevilDude, _Jeanie_ en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. mamiek

    mamiek Forumleerling

    voor de rodeo alles klaar en in de schuur liggen, maar wacht met inleveren, moet vanavond weg en morgen werken, dus dan heb ik niets aan de knechten. Met haflingers een ridderpaard:D, maar met 2 foute konijnen een bruin konijn :(, dus wisselend die BBD
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dankzij al mijn liever buren heb ik inmiddels alweer 640SV, dat gaat weer de goede kant op :)
    Ik heb doorgefokt tot ik nog 480 had, kreeg er bijna 100 terug uit het event en zie wat ik nu alweer heb! Super bedankt lieve buren.

    Vandaag nog even fokken. Denk dat ik voor de vissen en geiten ga. Misschien sla ik hier ook een keer wat over en kan ik ook een keer een fok quest af maken. (Volgens mij droom ik nog :p).
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  18. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Zo, ik heb ruim 100 kalfjes in de schuur staan. Maar helaas nog steeds geen milkshake koe te bekennen hier o_O
    Schiet niet echt op , dat vind ik wel erg jammer :cry:
     
  19. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    AAAah, ik wil ook zulke buren ;)
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dankzij een paar rijke boeren heb ik ook meer supervoer dan toen ik begon. Ik ben ook heel blij dat ik ze als buur heb.
    Ik heb al mijn fokpaarden weer verder gefokt en deze maand de 3e eenhoorn bemachtigt.
    Ik heb niet echt de energie om bahamarama om te bouwen om daar eens serieus aan het fokken te gaan. Vrijdagavond dus nog wel wat vleermuizen gefokt en de fokbijen die ik had in een stal gestopt, maar echte resultaten hebben die niet opgeleverd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.