Praatgroep Rodeo baby's

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 20 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Ik wacht gewoon op de BBD. Komt die er niet, is er nog tijd genoeg om je dieren te fokken. Het event loopt tot dinsdag.
    Ik had reeds wat bruine en witte koeien, en heb ze gisteren op de markt verkocht voor respectievelijk 33.000 en 82.000 per stuk. Dit heeft me bijna een miljoen Bd opgebracht. s' Avonds waren de prijzen al aan het zakken.
    De enige zekerheid die ik nu heb, is dat ik 68 x moet fokken om de kalfjes en veulens te bemachtigen. Ondertussen staat mijn molen te draaien en mijn velden vol met koeien, die ook veel opbrengen op de markt. Dit is een event dat heel wat BD opbrengt en je weinig SV kost aangezien je er heel wat van terugkrijgt. Op de koop toe heb ik er nog een mooie wolkenrij bij. Meer van dat :)
     
    DarkDevilDude en Errim vinden dit leuk.
  2. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Hier heb ik ook last van, dacht dat het aan mijn PC lag, dus ben na de koeien maar gestopt.
    Ga wel verder met de veulens met BBD komend weekend.
    Moet het hele weekend werken, dat wordt fokken in de avond uren.
     
  3. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    ik ben ook klaar lekker op mijn gemak en niks afgekocht:p
    de mensen die klaar zijn gefeliciteerd en de andere succes;)
     
  4. haughthy9846

    haughthy9846 Forumbewoner

    heb ook last met mijn stallen vullen heel langzaam klikken helpt bij mij wel
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Al het dierenvoer is al gemaakt in de molen. Die draait nu weer ander voer. Nu wachten op de aankondiging van de BBD. Dan ga ik denk ik vrijdag avond (als ie dan begint) direct een mooi beging maken haha. Kan bijna niet wachten....
    Ondertussen in de nacht de oranje varken, koeien en paardenstallen op het landje staan. De varkens moet ik nog even op voorraad brengen na vorig event.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  6. .pluisje2010.

    .pluisje2010. Forumleerling

    Twijfel geval. Zal ik gaan beginnen met fokken of zal er toch nog een BBD komen.
    Bij soort gelijk event was er geen BBD omdat je geen of weinig voordeel had als er een stap over geslagen werd.
     
  7. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Er komt zeker wel BBD in het weekend, kan niet anders. Aankondiging komt morgen lijkt me. ;)
     
    Errim vindt dit leuk.
  8. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    Het rodeo event geheel afgerond.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  9. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Gefeliciteerd! Dat is wel heel erg snel hé!

    Ik wacht tot het weekend op BBD ;)
     
  10. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    ik ook en zag net de aankondiging voorbij komen begint dit keer 17.00 op vrijdagavond
     
    DarkDevilDude en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  11. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    o_Ok hier al klaar en idd ook paar keer stappen overgeslagen. Dat was niet erg . Had bijna al fokdieren op voorraad ging dus eigenlijk voor mij alleen om de kalveren en veulens.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De BBD staat aangekondigd zoals velen van ons al voorspeld hadden. Wat een mooie nieuws. Morgen ga ik beginnen met fokken en dan fix ik dat ik deze quest af krijg. Daarna nog even kijken of ik verder ga fokken met dezelfde dieren of andere dieren. Heb ruim 800SV op voorraad :inlove: dus moet een heel eind komen!
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  13. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Leuk :D Goed dat ik erop gewacht heb.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  14. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ja morgen om 17:00 uur BBD, heel leuk! Ik heb er weer zin in! Vind ik het leukste aan dit spel! :D

    Is altijd weer leuk om te zien wat eruit komt.

    Vorige BBD had ik helaas geen laatste fase gekregen, wilde graag een laatste rang voor de Soep met Vrienden quest. Hoop dat ik dit keer meer geluk heb! :D
     
    Errim vindt dit leuk.
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier het event ook afgerond. Eind vand e middag begonnen. Is goed te doen
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  16. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb de potje allemaal gedraaid en morgen starten met de dieren, wordt een leuk event :D
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier voor Soep met vrienden alleen de struisvogels nog. Heb 1 fokhotel staan met 4 parelvissen erin. Die zijn over een kleine 15 min klaar.
     
    farmermikkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  18. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier event afgerond inmiddels nu met de BBD lekker weer geld verdienen op de markt
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  19. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Alle potjes voer alvast gemaakt, met fokken wacht ik tot de babyboom
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De stallen staan klaar.
    Is het al 1700
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.