Praatgroep Rodeo baby's

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 20 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Bedankt. ;)
    De molen heeft zijn kuren. >:( Telkens ik een tweede voer wil aanzetten, wordt ik uitgelogd en kan overnieuw beginnen. Dus een tweede aanzetten doe ik niet meer.
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dit moet prima mogelijk zijn . Probeer eens om je flashcache te legen. Dat kan via de link in mijn banner. Daarna op alle sites verwijderen en je browser opnieuw opstarten.
     
  3. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Ik ga weer niet alles wissen. De laatste keer mijn wachtwoorden weg. Ik draai ze wel na elkaar, dat babyvoer.
    Toch bedankt. :)
     
  4. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    De wolkenrij is makkelijk te vullen, zonder dat je er sieritems voor nodig hebt.(uit je eigen voorraad dan) Er zijn 4 kleine vakjes en 1 grote. Gelukkig dus geen 2 vlaks items. De kleine vakjes kun je vullen met de watertanks uit de winkel (250 bd per stuk) en het grote vlak kun je vullen met de kleine vulkaan (let op, er staat wel kleine vulkaan, maar dit is toch echt een viervlaks item!) die kost in de winkel 2500 bd. Dus voor 3500 bd kun je deze wolkenrij al vullen. Volgens mij heel goed te doen!
     
    Laatste bewerkt: 22 April 2015
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Op de chat uit zeer betrouwbare bron (mod, die het weten kan) vernomen dat er een babyboom komt. Dus ik wacht nog even met fokken.
     
    Errim, nachtpauwoog en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Deze keer heb ik geen geduld. Ik heb al de helft van de veulens en kalfjes gefokt.
     
  7. truus1949

    truus1949 Forum prof

    hier ook aan het fokken heb toch vaak geen geluk en dan ga ik wel verder met de bahama,s
     
  8. polkey

    polkey Oudgediende

    vrijdag 18.00 uur is meestal de start van een BB
     
  9. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    bijna klaar met fokken [ waarom slaat hij over als ik dit niet wil]:p

    alleen nog de fruithapjes
     
  10. -kaya2004-

    -kaya2004- Forumbeginner

    hebben jullie geen problemen met het inladen van de fokdieren ik mag sommige hokken wel 5 x doen
     
  11. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik wacht nog even met het fokken, kijken of we vrijdag weer een bbd krijgen.
    Ik heb wel al de molen lopen, geen problemen met invoer van 3 soorten.
     
  12. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Molen loopt, duurt wel lang, de wortel kan je pas pakken als alles klaar is. Dus alles gefokt nu weer gewoon zaaien en oogsten. Kan pas morgen verder als de puree klaar is. Er staan er 3 te draaien.
     
  13. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Fase 1 t/m 6 zilver klaar en voor fase 6 goud en diamant is het wachten op de perengriesmeel...over 4 uurtjes ben ik klaar. Of ik nog verder ga weet ik nog niet...tijd zat om hierover na te denken ;)
     
  14. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    hier alle dieren op voorraad nu de potjes nog
     
  15. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Potjes lopen allemaal, wacht nog even op de BB en dan begin ik ook!
     
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Het Rodeo Event is klaar geheel afgerond :)
     
  17. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    wow, nu al :eek:
    ik ben nog geen eens begonnen
    nou ja ik heb al een betje geproduceerd in de molen maar met het fokken wacht ik op een babyboom dag.
    ik vraag me af wanneer die gaat komen
     
  18. VlinderHoeve

    VlinderHoeve Gelegenheidsauteur

    xDxD Nou nou buurman, dat is wel heel erg snel. De meeste moeten nog op gang komen :sleepy:-.-
    En U roept al ....... Ik ben klaar met het event.
    Dan "Van Harte Gefeliciteerd" met het behalen van het event.
    En voor al diegene die nog bezig zijn :p:p heel veel Succes xDxD
     
  19. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    dit is ook iets wat mij dwars zit, je formuleert het perfect, ik deed hier hetzelfde met het SV en dan tussentijds toch stopzetten om even iets anders te draaien mis ik ontzettend

    on-topic:
    iemand enig idee of er een baby boom aankomt?
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb wel een idee of er een babyboom komt, ja
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.