Praatgroep Rodeo baby's

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 20 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ben het wel met COCO eens. De molen brengt mij veel voordelen. Ik zorgde er altijd voor dat ik mijn voer op 100 had staan en bij baha op 150. Had ik dit dan ging ik SV draaien, maar bijna nooit meer dan 2 of 3 tegelijk omdat je nooit wist hoe het precies uitkwam. Mijn molen stond dan ook wel eens een halve nacht stil.
    Nu, doordat je 3 opdrachten kunt geven heb ik soms allemaal kleine opdrachten er in staan. Mijn voer word gemaakt en ik hoef niet de hele tijd die tijd van de molen in de gaten te houden. Wel vind ik het erg jammer dat als je de opdracht annuleert je het voer kwijt bent en de producten terug krijgt. Je bent eigenlijk je tijd van de molen kwijt. Maar voor mij is dit gewoon wennen. Kon mij ook niet herinneren dat dit met de echt oude molen zo was.

    Het zou wel erg fijn zijn als er een BBD komt, dan gaat het fokken gewoon sneller en een keer overslaan vind ik geen enkel probleem :) Misschien komt zo het hoogste paard er wel uit en krijg ik soep voor vrienden een keertje af haha.
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het is altijd zo geweest dat als je molen al 8 uur gedraaid had voor een supervoer die tijd gewoon voor niets was geweest als je de molen stopzette. Hoewel ik 300 water heb, heb ik nooit meer dan 3 supervoer aangezet. Vaak 2 en dan weer ander voer.
    Ik heb wel eens 5 of 10 ander voer geannuleerd omdat ik het jammer vond als de molen een half uur later zou stoppen met draaien in plaats van de nacht door een supervoer draaien. En daarvoor kan dat nu in het 2e vak.
    Dus je kunt gewoon 8 supervoer aanzetten, en als je merkt dat je van een soort voer wat weinig hebt, de opdracht vast aan de molen geven, zodat je het niet meer kunt vergeten. Annuleren als je een paar dagen weg gaat hoeft niet meer. De langere opdracht plaats je er gewoon achteraan.
    Soms gaat het erom de voordelen te willen/ zien en de nadelen dan maar op de koop toe te nemen.
     
    Dolfifumi, _Jeanie_ en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ja dat weet ik ook wel..dat een supervoer 9 uur duurt..en na 8 uur er geen 1 wordt bijgeschreven..
    maar wel als ik er dus al een stuk of 5 heb gedraaid ..en voor degene die er pas later achterkomen zoals nu met een event de molen nodig is..die zijn dan hun zooi kwijt..
    en zo ik her en der lees zijn der nog heel veel problemen met de molen..
    dus ik blijf er bij , dat het niet goed is uitgewerkt en over na gedacht is..
    Dat jij alleen maar 2/3 supervoer aanzet is jouw keuze..
    Zo ook dat jij alleen altijd maar de voordelen wil zien en niet de nadelen..
    Gedurende de 5 jaar dat ik nu speel heb ik graag en vaak de voordelen van dingen willen zien..
    jammer genoeg blijkt het bijna altijd weer toch nadelig te zijn of anders gezegd ..
    ten nadele van veel heel veel spelers..

    Ach laat ook maar...ik ben gewoon alweer teleurgesteld en ik wil der verder ook geen ruzie overmaken.
    Ieder speelt op zijn of haar manier en zo moest ook maar blijven..
     
    VosStiertje, snietje1, sanne1000 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik sla dit event over. Enkel aan Baby Boom Dag doe ik mee en dan moet ik nog even bekijken wat ik wil gaan fokken. Vind de prijzen te gierig om mee te doen. Kan ik beter me producten verkopen dan ze in te leveren.
     
  5. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Misschien een paar krenten uit de pap halen en dan houdt het wel weer op voor mij.
    Geen zin om giga veel in te leveren voor kleine beloning en die wolkenrij...........? Laat ik liever waar die is :wuerg:

    Molengedoe: De boer wikt, BP beschikt.

    Koraalrif? Met Sint Juttemus waarschijnlijk.

    P.S.
    Babyvoeding aan babydieren geven dat rodeo noemen??

    Als dat geen contradictie is.....
     
    tinus138, VosStiertje, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ik ga wel volledig voor dit event :) Elke TEP, die ik kan winnen is meegenomen! Ik heb nog veel te veel standbeelden van Bahamarama, die ik vrij wil kopen en dan is er nog het koraalrif, waar ook gouden bananen voor nodig zijn...
    Zo'n fokevent kost altijd veel supervoer (en ik speel zonder echt geld uit te geven, dus mijn supervoer is schaars en komt hoofdzakelijk uit de molen en soms uit events), maar gelukkig is er ook dit keer weer redelijk wat supervoer terug te verdienen. En zo'n mateato is ook niet verkeerd 8)
    Tot slot vind ik het gewoon leuk om aan events mee te doen, de uitdaging, ongeacht de prijzen. Misschien 'economisch' niet altijd slim, maar daar kan ik me niet zo over opwinden; heb een redelijk gezond boerderijtje ;)
     
  7. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik denk er precies zo over. Uiteindelijk gaat het om de bezigheid.
    Geen eventgewas, geen dropitems, dus redelijk makkelijk te doen :)

    Ik ga er ook helemaal voor en hopelijk kan ik door het fokken eindelijk mijn picassopaard en milkshakekoe verwelkomen op mijn boerderij :music:
     
    kloekie1, daisy17858, farmermikkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Hetty1

    Hetty1 Junior expert

    wat een leuk event, heb de gewassen en boomvruchten op voorraad dus kan morgen meteen beginnen met het voer te maken in de molen, heb de bonuscode nog ff lopen dus dat gaat lekker snel :music:
    En als er een BB is dit weekend gaat het met het fokken ook wel goedkomen.

    Iedereen veel succes met het event
     
    daisy17858, farmermikkie en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  9. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    ja inderdaad buiten veulen en kalf
    maar daarentegen dieren fokken blijft leuk sv genoeg ;)
     
    farmermikkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  10. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik vind eigenlijk elk event leuk en ga er ook altijd vol voor :)
    Ben heel erg blij met de sterretjes want de boom is nog niet vol en mijn voorraad bijna op.
    Wat iemand anders al zei : elke TEP is meegenomen dus daar speel ik zeker voor!! Maar ook voor alle andere prijzen, tis allemaal welkom :D
     
    BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Jippie wat leuk weer. Ik heb genoeg sv gedraaid de afgelopen tijd. Dus ik kan vooruit met dit event.
    Al had ik een klein beetje gehoopt op de koekoek, ik wil die rode en roze stallen nog graag een keertje winnen.8)
    Ik vind de molen ideaal, ik reken precies uit hoelang hij erover doet, zodat ie nooit te lang stilstaat.
    Als de molen al stilstaat.;)
    Mijn molen bonus loopt nog 145 uur, dus dat is denk ik wel genoeg om dit event door te komen.
     
  12. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Ik laat dit event aan mijn neus voorbij gaan. Uiteindelijk krijg je maar 1 ding waar je iets aan hebt en dat is de wolkenrij.
    De rest zijn alleen maar producten of korte knechten die weer gelijk in gaan want de coupon is zeker niet meer beschikbaar.
    Kortom gezien de hoeveelheden die je in moet leveren en de opbrengst van het event vul ik mijn voorraden aan deze periode.
    Iedereen die wel wil mee doen veel succes.
     
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik sluit me hierbij aan. Een wolkenrij die je met eigen items moet vullen tja dat wordt zoeken en hopen dat er iets is wat op de wolk kan. Wel super dat de sterren weer terug zijn.
    k reken op een babyboom van het weekend en dan ga ik verder met de fok voor de quest in de coöperatie.
     
    .-Ard1970- vindt dit leuk.
  14. Eefke!

    Eefke! Junior expert

    Ik ben het helemaal met bovenstaande schrijfster HofvanDromen eens!
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik kijk er juist heel anders tegenaan.
    De paarden krijg ik uit de reuzenstallen. De babypaarden in een poging een picasso te bemachtigen en ik krijg meer supervoer dan ik voor de koeien nodig ben. Die 24 uur molentijd en de gewassen zijn een goede investering voor de wac en de knechten zie ik nog wel wanneer ik die activeer.
    Ik beweer dus niet dat ik de prijzen bijzonder vind, maar de tegenprestatie die we moeten leveren ook niet. Wanneer de witte koeien 100.000 op gaan leveren, kan het zijn dat ik die toch liever verkoop en er wac voor terugkoop. Dat zie ik zaterdag nog wel.
     
  16. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    laat het event voor wat het is. wolkenrijen zat en maar klikken. ben ook niet zo voor de fokkerij. je moet veel te veel leveren. ben het helemaal eens met hof van dromen. iedereen veel plezier met de fokkerij en het supervoer laat de molen maar zwoegen
     
    dutchboy en HofvanDromen vinden dit leuk.
  17. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    IK heb zitten rekenen maar als je geen reuzepaardenstal hebt kost je dit event bijna 300 SV. Kortom een belachelijke investering die je het voor mij de moeite niet waard maat. Maar iedereen moet die afweging maken.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Niet als je wacht tot de babyboom...!
    En er is bovendien nog 95 supervoer terug te verdienen met het event.
    Ik weet nog niet precies wat ik kwijt zal zijn aan supervoer; ligt eraan hoe vaak het fokken overslaat. Maar zeker geen 300 supervoer!
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. Dolfifumi

    Dolfifumi Forumleerling

    Nou nou, iets minder negatief mag ook wel. Ik vind de molen veel beter nu en zonder problemen. Bijna altijd nadelig?? Welk spel speel jij eigenlijk. Ik heb het alleen maar beter zien worden. Je moet je ook willen aanpassen!!
     
    dutchboy en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo had ik het nog niet eens bekeken. Ik dacht wel van phoe we moeten echt wel veel leveren, maar ik vind het leuk om een event uit te spelen. En netzo als hierboven al beschreven staat; mijn boom is nog niet vol, dus die sterren kan ik erg goed gebruiken. o_Ok is elke TEG hier er eentje meegenomen en ik hoop op een picassopaard, de milkshake koe heb ik ooit al een keer gekregen en ook al ingeleverd. Met de koeien doe ik meestal niks meer, maar ik ben bezig om de paarden fok af te krijgen, dus dit event is voor mijn fok perfect, vooral als er nog een BBD aankomt.

    Zoals Coco ook zegt, dat je meer SV krijgt dan je eigenlijk nodig hebt voor de koeien, zo had ik er nog niet na gekeken haha. SV overhouden is nooit erg. En de producten heb ik royaal op voorraad, dus daar lig ik niet wakker van, alleen jammer dat we fokdieren in moeten leveren haha.
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.