Praatgroep - Rock-'n-robot event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikmark

    rikmark Forum freak

    Faq en draadje doorgelezen....snapt het nog niet helemaal :wuerg: maar gaat vast goed komen.
    Boerinnen dansen ook niet die verzorgen de kalveren, onderhouden de moestuin, enz enz.......doe toch iets niet goedxD
    4000 event gewas per dag zal nog best moeilijk worden:oops: weet niet of ik dat ga halen.
     
    ienemienie, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het gewas duurt met water 4 uur en het is ongeveer 2,5 oogst per dag als je alles verder weghaalt, dus het zou moeten kunnen. Maar als je ook nog af en toe moet werken ofzo wordt het wel een flinke kluif. Ik hoop dan ook stiekem op een oogstbonusje.
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Kom net binnen wandelen en zie dat er morgen een robot gaat dansen. xD

    Nu eerst maar gauw de velden vol gooien met een heul lang gewas en dan morgenavond maar starten. Zie wel waar ik uit ga komen. Veel gewas nodig, dus ik doe voor spekkie mee.

    Ik lees wel wat voor capriolen jullie uithalen met BBBB of HHHH. xD

    Veel speelplezier en succes met dansen. :music:
     
    ienemienie, Borkie, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Ik speel voor het SuperVoer en farmmunten. Staak haal ik toch niet. Komende 5 dagen erg druk en alleen tijd om 's avonds te oogsten. Op hele velden want KC's zijn zo goed als op. Nog 2 van 3 uur en dan de 12 uur die je vanaf donderdag kan ophalen. Alleen als de knechten halve prijs worden kan ik wat doen op kwartakkers. Die 4000 gewas p.d. haal ik niet op hele velden met de hand; vind het dus niet 'makkelijk'. Dus richt me maar op het SV.
     
    Laatste bewerkt: 17 April 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  5. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    nou ja zeg die drops komen wel erg langzaam omhoog xD oogst ik net 3 akkers met klavertjes 4 en krijg er geen drops uit, pfff lekker is dat zeg zo halen we het event dus nooit, en dan ook nog werken 10 uur per dag pff wat een flinke klus weer zeg maar we zullen wel zien of we dit event ook weer kunnen gaan halen met kunst en vlieg werk :music:

    wel opzoeken en poetsen Hofje kunnen we mooi door de vlindertuin dansen :music:
     
    Laatst bewerkt door moderator: 18 April 2018
    Borkie en HofvanDromen vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Mag ik ook vast in je bal boekje tonio.......
     
    ienemienie en Borkie vinden dit leuk.
  7. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    dank je wel voor je antwoord
    gr tulpboer
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Tonio wil altijd wel dansen hij kan niet wachten :inlove:
     
    Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  10. bepsels

    bepsels Forummeester

    zo, de voorbereidingen zijn hier al in volle gang. Ik heb wel lange gewassen er op staan, nu nog even afblijven. Ik moet nog even kijken waar ik voor speel. Geen GB helaas, maar wel TEP, ik kan nog wel wat bananen gebruiken op mijn farmpje.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De tip is ook weer aangepast
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Als je maar 1x per dag kunt oogsten, kun je comfortvelden leggen
     
    m.kreuning en Borkie vinden dit leuk.
  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Tuurlijk ga je het halen buuf :)en ik waarschijnlijk ook wel .
    Omdat ik niet zo goed kan dansen 8)ga ik geen moeite doen om de verschillende pasjes te leren , ik wil gewoon de staak halen;)
     
  14. .corrie.

    .corrie. Teller

    bij mij staan er gloeibessen in als eventgewas klopt dit wel?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. Boerinneke100

    Boerinneke100 Gevorderde

    Zeg wat moeten we met die 5 gloeibessen???? Dat bedoel ik dus Corrie!!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik heb ook 10 electrisch sterretje en 5 gloeibol. Geen idee waarvoor, maar heb ze toch maar gezaaid.
    Mss een 18 april-grap en weer een onverwacht event.....
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. .corrie.

    .corrie. Teller

    ik wil ze ook wel zaaien maar als we ze niet nodig hebben is het een beetje zonde van de sm
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Lekker dan. Er komen thermoflessen uit de grond. Daar heb ik niets aan. Kijk ik of het klokje er is. Zie ik het staan. En dan heb je dus thermoflessen als DI. Kunnen we niets mee. Ik oogst dus nu niets meer. Had alleen de voorkant gedaan....
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  19. afs1

    afs1 Forumbeginner

    Die gloeibessen mogen ook op regenwoud en Baharama
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 153 di's uit me kwartvelden rozenbottels

    De gloeibessen en thermoflessen horen bij het bingo event wat de 24ste schijnt te beginnen :pxD
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.