Praatgroep - Rock-'n-robot event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. izoi45

    izoi45 Forumleerling

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Miekje je kunt mij ook als voordanser noteren.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 17 April 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Zucht ...je moet ze ook alles leren tegenwoordig xD:oops:

    [​IMG]
    8)8)
     
  3. voesje

    voesje Oudgediende

    Hee Miekje,

    Ik wil wel meehelpen voordansen. Ik kan wel pas na 17 uur starten.....
    Ik ben level 97.
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  4. Renske45

    Renske45 Junior expert

    Dat zou mooi zijn, maar ik zoek me suf. Waar heeft dit aangekondigd gestaan dan?
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Borkie, knoepertje en Katinka1700 vinden dit leuk.
  6. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    En zet mij er ook maar bij voor 5 voordansjes. Ik ben level 147
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  7. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Ben ik even blij dat ik zaterdag met vakantie ga en dan vrijwel geen tijd heb om te spelen. Ik zet lekker alle XXL bomen op mijn landje en als er dan nog plaats over is wat sieritems die veel op brengen. En dan 2x per dag oogsten en ep'tjes scoren.
     
    Borkie, farmermikkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ZO ik heb genoeg voordansers......
    Duitse fansite ook geloof ik dus gaat goed komen:music:
     
    ienemienie, Borkie, farmermikkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. mmans

    mmans Forum-hertog

    Leuk, een nieuw event en wat een super voorbereiding hier alweer!

    De eventbonus: gaat die meteen in, als je hem ophaalt? Of is het als een ambachtsproduct: in te zetten wanneer nodig? Is wel een belangrijke vraag, denk ik :) :)
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nee je moet hem inzetten via de voorraadkamer
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  11. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ok, dat is fijn, niet dat hij plots al van start gaat, zonder dat je het wil :) :) Dank je wel voor je snelle reactie
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh god, gaan we dansen? Ik heb een tijdje gevolksdanst maar ik raakte steeds met mijn benen in de knoop, tot groot verdriet van de volksdansjuf xD

    Desondanks meen ik met mijn capriolen voldoende ervaring te hebben opgedaan, dus ik meld me aan voor het voordansen! @miekje9 , roep maar welke pasjes ik moet doen.

    Edit: oh ik was weer eens te voorbarig, we zitten al vol zie ik. Nou ja, misschien maar beter ook want met mij als voordanser winnen jullie waarschijnlijk hooguit drie tarwe of zo xD
     
    ienemienie, Borkie, FarmerBroek62 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Renske45

    Renske45 Junior expert

    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Over veredelen gesproken: er mag wel een reusachtige veredeling uit mijn anjers komen. Ze staan al bijna een week te broeien :music:

    Gelukkig had ik nog voldoende anjers over om de farm mee vol te gooien, op kwartjes.
     
    Borkie, -Coco1968- en Katinka1700 vinden dit leuk.
  15. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Wauw Miekje, wat een werk is die tabel geweest! Ik ben level 105
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo lastig is het niet. Een dans bestaat uit vier pasjes en je kunt kiezen uit vijf pasjes, die je per dans maar één keer kunt gebruiken. Dat maakt dat er 5x4x3x2=120 mogelijke dansjes zijn, die elk hun eigen (vaste) beloning opleveren. Aan de spelers de schone taak om uit te vissen welk dansje welke beloning oplevert. De grootte van de beloning is ook nog afhankelijk van het aantal keren dat je een bepaald dansje hebt gedaan: de eerste keer levert meer of minder op dan de volgende keren. Een overzicht daarvan kun je vinden in de FAQ.

    De 24 voordansers proberen elk 5 dansjes uit, en Miekje zet de resultaten dan in de tabel zodat je je beloningen zelf kunt kiezen. Zit je vreselijk verlegen om SV bijvoorbeeld ga je gewoon dertig keer dansen voor SV, zoiets.
     
    Borkie, lach67, voesje en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. Waterbuffel

    Waterbuffel Gelegenheidsauteur

    Klinkt wel als een leuk event! Vind het ook wel leuk dat we bij dit event kunnen samenwerken om erachter te komen welke beloningen bepaalde danspasjes gaat opleveren.
    Mocht ik nog kunnen helpen met voordansen, dan is dat geen probleem.
    Succes allemaal!
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ben erg benieuwt wat er uit de combi's van pagina 1 komt. Goed bezig allemaal (dikke duim omhoog). Voor mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit welke prijs ik binnen haal; SM, SV, EP, munten, ach alles is welkom, zit nergens om verlegen. Dat is ook erg fijn.

    De farm is dankzij bommel van vandaag omgebouwd, dus morgen om 14uur start ik met een KC van 3uur. Dan kan ik lekker alle kwartveldjes met WAC met knechten doen. Scheelt zoveel tijd en is een stuk relaxter. Daarbij heb ik nog 227 KC's van 3uur dus kan er hier en daar wel eentje missen.
    Denk wel dat het wijs is om morgen mijn bomen er af te halen. Ik had het vorige event op alleen de farm namelijk 460 kwartveldjes, die elke oogst goed zijn voor 1380 gewassen. Dit houd in dat ik 17x alles moet zaaien en oogsten. Als ik hier en daar de bomen weg haal, krijg ik er best wat veldjes bij.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Mooi als dit nog een keertje voorbij komt mag jij de tabel maken:sleepy:
     
    Borkie en voesje vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Joh dat kan ik toch helemaal niet xD

    Ik ben al lang blij dat ik snap hoe het event werkt.
     
    Borkie en voesje vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.