Praatgroep - Rock-'n-robot event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hier 22 x gedanst . Nog 8 te gaan dat gaat vandaag niet meer lukken . Het dropt echt waanzinnig goed want ik zet steeds eventgewas in de nacht . Normaal kom je dan drops tekort maar nu niet . Wel een saai event
    Goed bezig buuf bijna bij de club van 100 .Daarna gaat het levellen snel

rikmark, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Vanmorgen +1 oogstbonus voor 6 uur gedraaid. Denk dat ik met de volgende oogst de gewassen compleet heb, anders nog 1 veldje inzaaien voor vanavond. Drops staan op 845, dus ook bijna genoeg. Mooi zo, kan ik vanavond een vreugdedansje doen als de uitslag van de voetbal gunstig is :)

voesje, rikmark, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier nu 32 keer gedanst, als je nog twijfelt over voor welke prijsjes je gaat zou ik zeker voor de sterretjes gaan.
    Er schijnen meerdere nieuwe runes in de boom te komen :)
    (Er wordt zelfs gesproken over een rune voor een 2de open plek (nieuw veld erbij)

Laatste bewerkt: 22 April 2018
    rikmark, Sanham, lonnie57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Kan het EP wel met mijn ogen naar beneden kijken. xD Nu nog 6.685.099.:music:Mijn doel was toen ik begon in april 2011 om voor de 100 te gaan. Tis bijna gelukt. 8) Nu eerst maar eens zien of ik dit event weer helemaal kan afronden. Duurt wel erg lang hoor alleen het zaaien en oogsten.

rikmark, lonnie57, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Daxter1966

Wel blijven spelen na de level 100 . Ik kan de vrolijke noot die jij brengt in de praatgroepen niet missen .Ik stuur je in plaats van di wel een lentekrans dan gaat het wat sneller

rikmark, -Coco1968-, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

We binden Schaapje hier gewoon vast.

schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Lekker gedanst vandaag... flashback naar Sound Around Disco in de jaren tachtigxD toen het leven nog onschuldig was:music:
    Nou ja... bijna dan:oops:

Sta nu op 27 dansjes en heb alle sterren, SV, het meeste SSM en de grootste muntjesdans eruit gedanst:p

rikmark, Daxter1966, lonnie57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. Leo.netten

Leo.netten Teller

Vond het een gemakkelijk event ondanks dat ik weinig tijd heb nu toch klaar 24 toverbomen helpen wel een beetje.

Borkie vindt dit leuk.
  9. schaapje52

Erg lief buuf en mijn dank is groot voor de mooie lentekrans. Tuurlijk blijf ik spelen na de 100. Kan mijn boerderijtje toch niet zo maar in de steek laten. Tis nog veel te leuk. xD

:oops:xD

rikmark, -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  10. Daxter1966

sowiezo blijven tot het ruilevennt . Ik heb nog schaapitems uit de tijd dat jij het te druk had om te spelen

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

:inlove::D Laat het ruilevent maar komen. Nu 25 x gedanst. Op naar de laatste 5. xD Tis veel te warm om te dansen, de stoom komt uit mijn oren. xD

Borkie vindt dit leuk.
  12. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Precies 20x gespeeld of eigenlijk kan ik nog zoveel dansen. Ik heb al het SV er voor de eerste keer uit gehaald, de 26muntjes die je krijgt bij de eerste keer ook en verder heb ik nog niet echt gekeken wat er te halen valt voor mij. Het dansje heb ik uit staan, word er niet heel gelukkig van.
    Vind het een mega saai event en het duurt erg lang, maar dat zal wellicht aan mijzelf liggen. Ik moet nog 10 dansjes maken dus ik moet nog 4x oogsten. Straks is er nog een oogst klaar en dan morgen ook nog een dag eventgewassen. Dit event heeft mij best wat KC gekost omdat ik nu volledig met knechten speel en ook WAC natuurlijk. In de nacht had ik er meestal lange gewassen opstaan, niet alleen voor de DI, maar meer om die gewassen aan te vullen en omdat mijn nachten tegenwoordig weer wat langer zijn.
    Met nog 47uur op de klok ga ik dit event wel halen.

Borkie vindt dit leuk.
  13. kakelot69

Hoera, ik ben uitgedanst! Nu eerst maar even de flashcache legen en mijn koekjes opeten, want mijn laptop is ook klaar met al dat gehos. Er komt nog net geen rook uit xD

Oh en Schaap, ik heb je een courgette-appeltaart gestuurd in het kader van de actie Help Schaap Naar De Honderd.

Daxter1966, schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  14. schaapje52

:D Mijn dank is groot. Straks vlieg ik zo de honderd voorbij en sta ik op 200. xD

Daxter1966, Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  15. theav71

theav71 Levende forumlegende

Het fijne is wel dat na de 100 je nog maar 25 miljoen per level moet dus dan gaat het een stuk sneller. Nadeel is wel weer dat als je bij de 200 bent dat je dan niet meer omhoog gaat en dat is niet leuk. Hoop dan ook dat er snel levels bij komen. Een hoger level is wel leuk bij events waar je bijvoorbeeld 600X ep je level krijgt zoals bij dit event.

16. kakelot69

Nou nee hoor, ik vond het ook saai. Vandaar dat ik vannacht maar ben doorgegaan, dan was het tenminste maar klaar xD

Maar de rij is wel leuk, ik ben dol op kistjes. En nu die eenmaal staat geeft dat toch wel voldoening.

17. schaapje52

25 miljoen klinkt als heel weinig vergeleken met wat je nu moet halen. Ik blijf maar bij 100 want als je bij 200 niet verder kan is niet zo leuk om te spelen. 600x ep klinkt erg goed.xD

Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. kakelot69

Voorlopig ben ik nog niet uitgeleveld, ik zit pas in 86 xD

Maar met andere spelletjes heb ik wel eens aan de max gezeten en daar was inderdaad niet veel aan. En dan kwamen er weer een paar levels bij en dan zat ik meteen zowat weer aan de max met alle bijeengespaarde XP, nou hoera xD

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

Voor vandaag ben ik op 28 uitgekomen. Nog 2 te gaan. Kom 800 gewas te kort en heb geen di meer. Dus morgen de rest maar binnen harken. xD

20. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Nou ja zeg :D, ben ik lekker aan het dansen, zie ik dat ik nog 2 dansjes mag maken en dan heb ik de wolkenrij binnen :inlove:, ik dacht dat dat nog langer duurde :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.