Praatgroep Renzo en de jaarmarkt

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 16 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik doe altijd alleen maar mee om de (S)SM en de SV weg te halen, en heel soms een leuk sieritem als dat er per ongeluk in zit.
     
  2. klakje

    klakje Oudgediende

    heb de piccolo kist al weer binnen
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben ook bezig voor de piccolokist.

    Al 32 kaartjes weggespeeld en nog 200 over.
    Nu aan muntjes 724. Heb er 900 nodig. :music:
    Nog effe slaan op de kop van jut. :D
     
    Laatste bewerkt: 6 Januari 2022
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    je kan ook de tickets omzetten naar munten door op de munt te drukken, verschillende mogelijkheden en kortingen
     
  5. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Het is volgens mij zo dat als je op munt drukt kun je munten omzetten naar tickets;)
     
    -matthias1952- en nientje1950 vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee, je zet tickets om in fiches. En in het beste geval krijg je dan welgeteld 1,3 fiche per ticket, dus of je dat nou moet willen ...
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou speel nog steeds op de kop van jut. xD Die is helemaal beurs :music: de hamer dan hoor. xDxD
     
  8. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    ja je hebt gelijk niet goed gelezen:oops:
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja ik doe ook alleen Jut. De rest levert me meestal nog minder op dan die ruilfunctie xD

    De zestig SM zijn inmiddels binnen, ik ben nu begonnen met de piccolo.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben nu bij de piccolo, maar zag ook nog een mooi ding voor 1200 muntjes. Eens even goed bekijken wat het is en of ik er iets aan heb.
    Toch nog genoeg kaartjes. Ik speel alleen de kop van jut want de rest lukt voor geen meter. xD

    Maar de supermest en supervoer is ook mooie prijs.
    Dus ik moet binnen harken
    tovenares-ei 1200
    Piccolo 900
    supermest en supervoer 300.
    totaal 2400.
    Ik zit nu op 1122 en nog 162 kaartjes te gaan.
    Opeens heel fanatiek om te kijken of het lukt op steeds 15 muntjes te halen met de kop van jut. Dat is al heel goed van schaap. :music:
     
    Laatste bewerkt: 7 Januari 2022
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik speel meestal het balonnenschieten. Doe dat dan op mijn telefoon, want met een touchscreen gaat het toch sneller dan met een muis.
    Bedacht vandaag opeens dat er nog ergens een tablet moest liggen, maar helaas geeft deze aan dat die Vivaldi niet ondersteunt (denk dat de tablet te oud is). Weet iemand nog een andere manier om Renzo te spelen op een tablet?
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Ik speel met Puffin
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik speel wel eens op Edge op de tablet of de telefoon, dat werkt bij mij beter dan Vivaldi
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja het ei en de piccolo zijn binnen. :music: dat waren 2100 muntjes en nu nog 2 muntjes over en 79 kaartjes.
    Dan nog even spelen voor de mest en supervoer. :music:Of misschien sparen voor nog een leuke stal.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wow Schaap wat knap! Ik heb alleen de piccolo binnen gejut en ik heb nu al een muisarm xDxD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou de kermis kan morgenavond wel sluiten. Er valt niet meer te slaan. xD Doe steeds 10 kaartjes en dan stop ik weer. Dat arme koppie. :oops: Zo nog weer even slaan. De man van de kermis kijkt mij al boos aan xD hij raakt al zijn prijsjes kwijt.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  17. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik speel op de tablet met Puffin en met het ballonschieten steeds tussen 20 en 24 punten
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga morgen nog even rammen voor de SV en de Susi's, en dan ben ik er weer klaar mee. Die ene piccolo zit me nog steeds in de botten xD

    Er kwam trouwens een ondode schat uit, dus dat is wel mooi.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kreeg uit de piccolo een gazonknipper. :music: Heel mooi zo'n knippertje.
     
    LucieSchreurs en kakelot69 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh die is ook altijd heel fijn!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.