Praatgroep Renzo en de jaarmarkt

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 16 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NJW3

    NJW3 Junior expert

    al 2 keer eerder aangegeven dat volgens mij de punten bij renzo niet kloppen, maar krijg geen reacties en zie ook nergens iets erover staan.
    Normaal bij het ballonnen schieten krijg je ook punten rechts. nu krijg ik alleen links wat punten, terwijl ik de ballonnen toch echt achter elkaar raak en er geen mis, weet nl dat je dan weer op nul begint.
    Hoe kan dit?
     
  2. vinc05

    vinc05 Forum freak

    wat betekend dat ambachten slot linksboven in de prijzenkraam?
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die kan je kiezen als je nog niet alle ambachten (level 40 ) hebt. Dus bv alleen de bakker of de jammaker.
    Je kan dan gratis een 2e openen
     
  4. moppeltje

    moppeltje Forumkoning

    Ik heb een onderkomen van flamingo gekocht. Waar vind ik die ??? is toch geen flamingostal he.
    Ps. Al gevonden is een sier item!!!
     
    Laatste bewerkt: 25 Augustus 2021
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Probeer eens op het huisdierenveld. Anders even opnieuw inloggen
     
  6. dorinegianni73

    dorinegianni73 Gelegenheidsauteur

    mijn licenties zijn op om te spelen,hoe krijg je nieuwe zonder ze te hoeven kopen?
     
  7. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    Ik ben met het spel Kop van Jut bezig en heb het idee dat hier aanpassingen zijn gedaan, wat punten betreft dan. Als ik midden in het groen sta dan is de punten telling lager. Hebben meerderen dit idee ook of verbeeld ik het mij?
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  8. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Morgen krijg je weer 4 nieuwe van Bp.
     
  9. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Dat idee had ik ook al.
     
    Sintra98 en BoerinRietje vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik let nooit op de puntentelling, want ik haal nog steeds iedere keer netjes 15 of 20 muntjes per spelletje.
     
  11. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    het kop van jut is hier pet als ik de hamer los laat gebeurt er niets

    heeeeeeelsoms haal ik wat muntjes . ben er klaar mee tot de volgende renzo kijken of het dan beter gaat
     
    Sintra98 en Butsmuts vinden dit leuk.
  12. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    ahh ben dus niet de enige die het op valt. Lijkt wel of de kop van jut beetje van slag af is. Normaal haal ik met gemak de 15-20 muntjes, is nu zelfzaam.
     
    Sintra98 en gelderblom vinden dit leuk.
  13. dorinegianni73

    dorinegianni73 Gelegenheidsauteur

    ok bedankt
     
  14. riamariska

    riamariska Junior expert

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Hoi ik heb dit onderkomen ook genomen echter ik kan deze niet vinden ook bij de siereitems waar kon jij deze neerzetten bij vaste land of bahamarama.

    gevonden
     
    Laatst bewerkt door moderator: 28 Augustus 2021
  15. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier speel ik altijd ballonnen schieten. Haal tussen de acht (heel slecht rondje) en de 26 muntjes. maar kom gemiddeld wel op 20 uit. Speel dat wel op de tablet. Touchscreen werkt makkelijker dan met de muis
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Inderdaad werkt dat met touchscreen beter. Ik heb een nieuwe laptop zonder touchscreen, maar speel dit spelletje via Vivaldi op mijn mobiel zodat ik touchscreen heb. Heb dan ook ongeveer een gemiddelde van 20 muntjes:p
     
    LucieSchreurs en Sintra98 vinden dit leuk.
  17. Ik heb al een paar keer kisten geopend en munten verdiend, maar iedere keer staat er 0 munten
     
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

  19. Is het euvel met de munten al opgelost? En krijgen we de verdiende munten alsnog bijgeboekt?
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb eens even gekeken en heb nog aan kaartjes 232 stuks staan. :oops: Hoe krijg ik die ooit weg. De laatste tijd niet gespeeld want computer is zo traag. Zal weer eens proberen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.