Praatgroep Renzo en de jaarmarkt

Discussie in 'Overig archief' gestart door Borkie, 20 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik stop ermee. Heb de tips gebruikt. Eerst opschonen dan spel opstarten en dan spelen. Ging een paar spelletjes goed maar toen begon de ellende. Ik speel Renzo. 1 keer klikken gelijk 2 stappen verder. Paar keer bij einde voor het scherm van je punten gelijk het openingsscherm voor een nieuwe spel. Dan maar aan spel beginnen. o_Ok meerdere keren in 1 spel dat hij met 1 klik stappen overslaat. Ik heb zelfs voor het eerst daardoor 1x 0 punten gehad en een aantal keren 1, 2 of 3 punten. Dit haal ik normaal nooit. Ik heb tussendoor ook opnieuw opgeschoond en ververst en jawel bij het 1e of 2e spelletje ging het gelijk mis. Ik heb deze problemen van stappen overslaan en zomaar een nieuw spel starten nog nooit gehad. Dan dit keer maar niet het item uit de winkel. Ik hoop dat hij er volgende keer nog in staat. Dan probeer ik het wel opnieuw.

Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. jawenawe

jawenawe Forumleerling

ik heb hetzelfde als wat bij fairie gebeurd, nee is niet te doen zo, zonde om het toch te blijven proberen, weg punten en tickets

Borkie vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hopen dat Renzo volgende keer niet met zoveel andere dingen wordt gecombineerd.

Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Heb voldoende puntjes gescoord om nog een Nostalgische film te halen... maar ben het met je eens, Coco.
    Teveel tegelijk om mijn aandacht ergens bij te houden.

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. -Coco1968-

Het gaat me deze keer niet eens om de aandacht, maar om de speelbaarheid. Het hele spel is weer sneller nu Renzo vertrokken is. En dat zonder de cache op te schonen.
    Het voetbalevent vraagt weinig aandacht, zoveel mogelijk zaaien en oogsten en op je handen gaan zitten. Het is niet slim om iets in de molen te maken, en als je geen 2000 gewas bijelkaar hebt voor woensdag, is het volgens mij ook niet slim om in de komende quest in te leveren.
    Het fokevent is ook 2x de fokstal volgooien en inleveren. Dus ook dat vraagt weinig aandacht. Ik heb de eerste dag Renzo dus wel geprobeerd, maar met een stokkerig en langzaam spel wat vrijwel geen punten oplevert bij Renzo wacht ik liever betere tijden af.

Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  6. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Volgens mij was de vorige keer dat Renzo er was ook een probleem met het spelen van de spellen door haperingen... Zou dat de volgende keer dan ook weer een probleem geven? Bij mij ging het ballonnen schieten ook niet optimaal...

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

Nu we zo overvol zitten met events is die kans wel groot. Maar hoop doet leven.

8. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Renzo terwijl het spel al zo beroerd loopt:wuerg:-.- . Ik vrees het ergste:oops:. Mocht het toch werken dan ga ik voor de nostalgische film spelen:)

Borkie, -matthias1952- en theav71 vinden dit leuk.
  9. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb nu al vaak dat de landkaart plotseling vast slaat en dan moet je eerst weer uitloggen en weer inloggen
    en ja dan zijn de huisdieren extra's wel verloren gegaan in windows 10 is het erger dan in windows 7 maar beide progamma's hebben het meerder keren per dag en ik speel met mozzila firefox

Borkie vindt dit leuk.
  10. enk52

enk52 Levende forumlegende

11. theav71

theav71 Levende forumlegende

Zo zijn ze bij BP toch eens verstandig geworden.

Sintra98, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

dat denk ik ook.

13. Lieve

Lieve Halfgod

Ja als ze problemen krijgen moeten zij wel werken en met deze warmte temperaturen zit iedereen liever koel denk ik

Borkie vindt dit leuk.
  14. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Hoop dat de andere problemen opgelost worden, want het is echt waardeloos dat je velden opnieuw moet oogsten en zaaien omdat mijn veldje in 1 keer weer leeg zijn -.-. Speelde volle maan met de hand op kwartveldjes en dan is het behoorlijk frustrerend.

Oh nee de volgende keer een nieuwe prijzenkast. Ik wil nog graag wat huisdieren binnen halen, maar met mijn maar 83 puntjes word dat een hele klus. Gelukkig, of nou ja ik weet niet of het gelukkig is, maar er staan nog 88 kaartjes op mij te wachten -.-

Laatst bewerkt door moderator: 23 Augustus 2018
  15. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Hier staat de nostalgische film te draaien. Meteen alle andere kaartjes maar meteen opgemaakt en sta nu op 858 munten. Fijn hoor dat ie nu goed werkt! Bijna iedere keer 20 munten met de kop van Jut

Sintra98, Borkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  16. Roos

Roos Forum-baron

Tjonge... bijna elke keer 20 munten... hoe doe je dat.. Ik hoop op een gemiddelde van 15. Ik heb altijd al voor de helft 'geklikt', hoef alleen nog maar los te laten, maar de laatste is lastig..

Sintra98, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Op de manier die jij beschrijft doe ik het ook. De muis idd al indrukken en alleen loslaten. De derde keer wat langer wachten met loslaten totdat je goed ziet op welk punt dat op en neer ding in het midden is. Kan het niet anders uitleggen. Succes!

18. fairie

fairie Commandant van het forum

Die manier lukt bij mij nooit. Laat dan altijd op het verkeerde moment los. Ik weet nu zo'n beetje waar ik moet klikken en dat gaat bij mij heel goed. Ik zit zelden onder de 20 punten. Vorige keer was een ramp en ging toen door de problemen hel slecht en was er daarom toen ook mee gestopt. Even kijken of ik morgen tijd heb om er weer wat aan te doen en te kijken of het dan inderdaad beter gaat zoals ik hierboven heb gelezen.

Sintra98, Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  19. inox1952

inox1952 Junior expert

Tijd dat ze eens andere en mooiere prijzen geven voor de hogere levels

Sintra98 vindt dit leuk.
  20. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Let op! als je nog ruimte hebt op het huisdierenveld kan je de Nostalgische Film daar plaatsen

Borkie vindt dit leuk.