Praatgroep Renzo en de jaarmarkt

Discussie in 'Overig archief' gestart door Borkie, 20 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ben wel benieuwd naar dat uitroepteken op de kassa in de vernieuwde kraam voor de volgende keer... :music:

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik vermoed dat het een verhoging van de prijzen van de nieuwe items aankondigt

Borkie vindt dit leuk.
  3. Borkie

En bedoel je dat pessimistisch in de zin van dat de prijzen meer gaan kosten? -.-
    Of bedoel je dat optimistisch in de zin van dat we betere prijzen krijgen?:p
    Ik hoop natuurlijk het laatste!xD

Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik bedoel beide precies zoals jij dat schrijft en ik hoop ook op dat laatste

Borkie vindt dit leuk.
  5. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hier moet ik nog 127 tickets wegwerken . Misschien wel een goed plan met een vernieuwde prijzenkraam die we de volgende keer hebben

DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  6. Borkie

Ben ik ook mee bezig, Daxter;) Ik probeer tegen de 1000 punten te halen, verwacht dat de hoofdprijs wel minimaal zoveel zal vragen...:p
    Succes! :D

DarkDevilDude en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

Maar de hoofdprijs is wel vaak de moeite waard :music:. Ik heb alleen zo,n hekel aan die spelletjes -.-:wuerg:

Borkie vindt dit leuk.
  8. Borkie

Ik vind het schietspelletje wel leuk... maar niet te vaak achter elkaar:wuerg:
    Af en toe een paar spelletjes tussen het oogsten door...

Daxter1966 vindt dit leuk.
  9. Daxter1966

Het schietspelletje lukt me niet , ondanks dat ik een hagelnieuwe laptop hebo_O . Dus is het de kop van jut en dat is zo saaiiii:cry:

Borkie vindt dit leuk.
  10. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik heb ook eindelijk m'n tickets opgemaakt...vind Renzo het minst leuke op de boerderij...ik speel altijd Kop van Jut want daar haal ik het beste resultaat mee :music:

11. katbla

katbla Forum freak

hier precies hetzelfde, vroeger deed ik mollen meppen , nu niet meer.
    heb ruim 900 coins, hopelijk krijgen we leuke nieuwe prijzen die de moeite waard zijn .....

12. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik heb er inmiddels 1426 bij elkaar gespaard...wacht op de nieuwe prijzenkraam :p

hendrika73 en Borkie vinden dit leuk.
  13. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik kan het gewoon niet, dat Renzo. Ik snap het ook niet. De ene keer haal ik wel negen muntjes met de kop van Jut, en de andere keer met een vergelijkbaar aantal punten twee. Maar gisteren was het zo ver: ik kon zowaar een keer wat supermest weghalen! Nu sta ik aan het hoofd van wel 77 muntjes, dus die zal ik wel moeten bewaren voor de volgende keer.

Borkie en Tuintje57 vinden dit leuk.
  14. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Heb je het al eens geprobeerd met het ballonnenspel? Ik haal daar gemiddeld 20 mee. De andere spelletjes zijn ook niet aan mij besteed.

Borkie vindt dit leuk.
  15. kakelot69

Dat kon ik de volgende keer wel eens gaan proberen ja :D

Mollen meppen heb ik wel geprobeerd, dat schoot ook niet op xD

Borkie vindt dit leuk.
  16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

mocht je kop van jut spelen, denk er aan om de muisknop ingedrukt te houden tot het donker groen komst. dan loslaten.

Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  17. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Ik ga de raad van Matthias eens opvolgen, ik ben zo slecht in alles van Renzo, echt heel slecht.
    Dus ik ga het nog maar eens proberen met deze raad!

Dank je wel Matthias, ik zal er wel nooit geen ster in worden maar het gaat in ieder geval met jouw raad al gelijk een stuk beter.

Laatste bewerkt: 24 Februari 2018
    -matthias1952-, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. kakelot69

Ik ga het de volgende keer ook proberen, als ik weer kaartjes heb.

Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. Borkie

Voor degenen die touchscreen hebben is het ballonnen schieten erg aantrekkelijk... lekker tikken op de ballonnen en geen muis nodig.
    En je kunt beter af en toe een gele ballon overslaan dan net te laat zijn of een zwarte ballon te raken;)

20. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die de spelletjes saai vinden van Renzo! Heb ooit veul tickets gehad en dat was vreselijk om weg te werken. Dus nu iedere dag de tickets meteen opmaken dat ik er vanaf ben. Hier ook alleen kop van Jut, van de rest bak ik niks. Iets meer dan 900 punten en ik gok dat het nieuwe item 1000 zal zijn. Stiekem hoop ik dat het een nieuw ambacht zal zijn.

Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.