Praatgroep Renzo en de jaarmarkt

Discussie in 'Overig archief' gestart door Paddington28b, 7 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik dacht dat hij nooit verder telde dan 20, maar je wel de extra punten er voor krijgt.

daisy17858 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  2. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik heb vandaag al mijn kaartjes opgemaakt. Nu zit ik aan 859 punten, dus hopelijk zit het papegaaien-ei er volgende keer nog in.

daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  3. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Oww, nu je het zegt, herinner ik me wel dat ik steeds een andere score had dus moet dat wel zo zijn. :p

daisy17858 vindt dit leuk.
  4. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Met ballonnenschieten kun je snel de meeste punten verdienen - maar is wel stressvol.
    De andere attracties kies je voor de lol óf omdat je er toevalig handig in bent.
    Zelf vind ik Piratenschip erg leuk om te doen. ondanks dat het weinig oplevert.

daisy17858 vindt dit leuk.
  5. voesje

voesje Oudgediende

Ik ben fan van de kop van jut....bijna altijd 20 muntjes voor 1 ticket. Die ballonnen word ik kriegel van en soms doe ik de mollen.
    Die schatkistjes heb ik echt nog nooit meer als 3 voor gekregen die sla ik dus pertinent over.

edit: Dit had ik niet moeten zeggen....de kop lukt voor geen meter meer:oops:

Laatste bewerkt: 10 Augustus 2017
    daisy17858 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

Gisteren weer rond de 30kaartjes voor een buur weggewerkt, zat nu vaak op 20 met de ballonnen. Merk als er 2 ballonnen achter elkaar zitten dat ik ze mis. Maar ach merk wel dat de iPad een goede oplossing is :). Dank voor de tip!

daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Elisa.Beth

Elisa.Beth Forumleerling

Jaaaaa heb nog nooit meegedaan aan Renzo event. Ben benieuwd!

daisy17858, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Whoehoeeeeè, nog 8 minuten :)

daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

hebben jullie ook dat die pijl bij kop van jut
    steeds door schiet ik kan nu alleen maar elke keer 9 punten winnen pfff

daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  10. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Dat kan kloppen. TIP; Om Kop van Jut goed te kunnen spelen met een zo goed mogelijk resultaat, raad ik ieder aan " neem er ietsie meer tijd voor ". Het voordeel is (merk ik althans zelf), als je dat wijzertje eerst een paar keer heen en weer laat zwiepen elke keer voordat je klikt. Soms zie je dan ook dat dat wijzertje ff de hik krijgt dus met een paar seconden ben je dat punt voorbij.
    Vooral bij elke 3e beurt want dan moet je goed & snel klikken (en ook meteen loslaten) op het moment dat de wijzer in het uiterste vd meter zit.
    Hopende dat het hiermee meer beter gaat. Succes ;)

daisy17858, Daxter1966 en eevee60 vinden dit leuk.
  11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

bij de kop van jut hou ik altijd de muisknop ingedrukt en wacht dan tot het juiste moment om los te laten. dit werkt bij mij prima en ik haal meestal 20 punten.

Butsmuts, daisy17858, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik ben gewoon niet goed in die spelletjes maar nu toch dat ding van snellere baha bomen binnen:music:

daisy17858, Daxter1966, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Deze tactiek werkt voor mij ook meestal ook 20 punten. Moet nog wel ff door meppen, staan nog tickets van de laatste keer.

daisy17858, eevee60 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Ik ga al mijn opgekropte ongeduld eruit slaan op de kop van jut.:wuerg:;)

eevee60, Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. theav71

theav71 Levende forumlegende

Kan nou niet zeggen dat ik sta te juichen van hoera Renzo komt weer .... vind de spelletjes niet meer leuk om te doen en is hier dus eigenlijk maar gelijk de tickets wegwerken want dat is beter te doen dan een hoop achter elkaar te moeten doen.

hwjstolwijk, BoerAnnelies, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Leo.netten

Leo.netten Teller

Het huisdier binnen gehaald nog 167 tickets over had al lang niet meer gespeeld en de kattenmand is goed voor veel ep/tep
    Zal er de komende dagen nog wat proberen weg te spelen de kop van jut brengt hier altijd het meest op vandaag de 20 vaak gehaald 9 was slecht en 15 niet optimaal maar de negen veel minder als de 15 en 20.

eevee60 vindt dit leuk.
  17. BoerAnnelies

Ik probeer ze ook weg te werken, maar ben niet zo gemotiveerd meer voor Renzo. Tegenwoordig schiet ik op de ballonnen op de iPad. Dan heb ik eigenlijk altijd 20 punten of meer. Gaat net iets beter dan de kop van.
    Die kattenmand wil ik graag hebben, maar ook als ik elke keer 20munten haal kom ik net te kort. Dus vanavond druk bezig om alles weg te werken en dan kijken wat mij de komende dagen brengt en dan evt afwachten tot volgende keer.

Had ongeveer 40 tickets staan. Is niks vergeleken met die 167 van jou Leo xD. Heb hier de vorige keer al erg veel weggewerkt, gelukkig!

eevee60 vindt dit leuk.
  18. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Klopt helemaal er komt niet meer dan 20 balonnen geraakt te staan.
    Als je even wacht zie je een popup en die geeft het juiste aantal geraakte ballonnen
    Dan schijnt er ook nog verschil te zitten in de hoeveelheid punten.
    Ik denk dat dat ermee te maken heeft welke ballonnen je hebt beschoten.

eevee60 vindt dit leuk.
  19. Jorieke123

Jorieke123 Junior expert

baal! inmiddels 3 spelletjes gespeeld, netjes gewacht tot ik zou kunnen lezen hoeveel munten ik zou krijgen... komt het niet in beeld. dus ticket weg en geen muntjes... kost me volgens mij al zo'n 40 tot 50 munten. iemand anders ook nog dit probleem?

eevee60 vindt dit leuk.
  20. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Kun je een 2-de piratenpapegaai-ei op het land zetten?
    Zo ja, krijg je dan 20% tijdsverkorting op de Baha bomen?

eevee60 vindt dit leuk.