Praatgroep Renzo en de jaarmarkt

Discussie in 'Overig archief' gestart door enk52, 1 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Klopt helemaal wat @msMaybecouple zegt.
    Ik bedoelde met 3 ambachten de jammakerij, de bakkerij en de bloemist.
    Dan zou ik inderdaad voor een ambacht gaan.

2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Je hebt helemaal gelijk Lea, bedankt voor de aanvullingen, het is bij mij al een tijd geleden dat ik mijn eerste ambachten geopend heb

Laatste bewerkt: 4 Augustus 2016
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Er staat bij de melding dat volgende keer de prijzen gaan veranderen. Het is dus maar de vraag of de howie er dan weer in zit. Ik hoop het wel want ben toch voor het huisdier gegaan en niet voor de howie. Vind de huisdieren leuk en we hebben de laatste tijd zoveel eventgewassen dat de extra EP wel lekker is.

astrid1960 vindt dit leuk.
  4. astrid1960

astrid1960 Forum-analist

Dan wordt het afwachten ik heb nu 239 chips en al de twee grootste prijzen eruit gehaald vorige keren.

5. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ja, ik had ook gelezen, dat de prijzen gaan veranderen. Tot nu toe was het zo, dat niet alle prijzen tegelijk gingen veranderen, dus maar even afwachten. In totaal heb ik 1100 punten bij elkaar geslagen en ik heb besloten om nog helemaal niets uit te kiezen. dus ook niet het eekhoorn ei. Voor de howie kom ik nog 200 punten te kort en eerlijk gezegd zal ik ook niet heel erg teleurgesteld zijn als deze er de volgende keer niet bij zit. Er zit dan vast wel weer een mooie prijs bij en in dat geval heb ik al een aardig spaarpotje bij elkaar geslagen!:)

6. kokkertje

kokkertje Forum-commissaris

Hier nog twijfel of ik een ambacht kies of de Howie..... Als ik nog lang twijfel hoef ik voorlopig niet meer te kiezen :oops:

7. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Ik zou zelf voor de ambachten gaan, maar het is wel zo dat ik verwacht dat het ambacht er voorlopig nog wel in blijft zitten omdat het anders voor beginnende spelers niet mogelijk is om alles vrij te spelen zonder geld te investeren. Mijn ervaring is dat BP het toch altijd mogelijk wil blijven houden voor de spelers om het zonder geld te doen. (Al duurt dat dan heeeeel lang)
    Howie is wel leuk, maar ik zelf vergeet vaak Howie van het ene naar het andere veld te slepen en dan heeft ie ook weinig nut. Doe je dat wel, levert het wel 5 % extra drops (ook met events) En ik verwacht dat Howie er wel een keer uitgaat bij Renzo.

Aan jou dus de keus

kokkertje vindt dit leuk.
  8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik zou zelf voor het ambacht gaan, persoonlijk vind ik de Howie niet veel toevoegen zeker nu ik de bekers in boom heb en sinds het vorige event ook op de maximale 30%.

PS, mocht je voor het ambacht gaan, dan zou ik de bloemist openen, deze heb ik zelf vlot op level 3 kunnen brengen door de producten die bloemisten EP geven. Samen met de bakker of de jammaker op level 3 geeft dat het derde ambacht gratis. Let op de alchemist en spa tellen hiervoor niet mee omdat je die via de boom der wijsheid vrijspeelt

9. kokkertje

Dankjewel voor jullie reactie. Die Howie was bij het ruilevent zo favoriet, dat het me heel wat leek. Maar als ik het goed begrijp valt dat wel mee ?

10. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ambachten zijn veel belangrijker als een howie je hebt wel gelijk met het ruilevent waren ze een hype.
    Mijn howies heb ik al een poos geleden aan een buur gegeven omdat het verschil voor mij nihil was.

kokkertje en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  11. kokkertje

Heb net het ambacht gekocht. Dus voorlopig is het weer sparen bij Renzo voor een volgend leuk item :music:

BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. LucieSchreurs

Gefeliciteerd!!

13. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

Nou had nog net de ambacht te pakken gehad :wuerg:en gekozen voor de jammaker . Bedankt voor het advies;)
    nu maar even naar level 3 brengen:)

@Sintra98 ook bedankt voor het advies

kokkertje en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. kokkertje

Hier de bakker in opleiding. In mijn schuur vond ik zoooo weinig bloemdraad dat ik het niet aandurfde met de bloemist. En met het zout van de bakker kan ik de hele noordpool wel bestrooien xDxD

BoswachterAtusia vindt dit leuk.
  15. LucieSchreurs

ook een goede keuze, zitten een paar heel leuke producten tussen die je ook gaan helpen EP binnen te halen om verder te levelen!;)