Praatgroep Renzo en de jaarmarkt

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    lol ik had gehoopt dat het een vrijkoop voor een volgend level in een of andere ambacht was :)
     
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dus iemand blij maken met een dooie mus. Ik heb al jaren al ambachten op 5. En dit dus nog niet eerder gezien. Of ik ben echt blind. Maar er is ons al jaren een nieuwe slot beloofd. Maar die gaat er dus niet komen. En dis is niet om jou aan te vallen. Het is niet persoonlijk. Mag mag dus wel duidelijker staan in de FAO
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dit is uit een eerdere faq
    Ambachtenslot[​IMG]1250Eenmalig aan te schaffen en vanaf level 40 in te zetten voor één van de volgende ambachten: bakker, jammaker of bloemist. Daarmee speel je desbetreffende ambacht vrij. Ben je al in het bezit van alle drie de ambachten is dit niet vrij te spelen en dus ook niet zichtbaar in de prijzenkraam. Het betreft hier dus een ambacht zelf (bijvoorbeeld bakker, jammaker of bloemist) en niet een extra slot voor je buffs.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Ik herkende dat blauwe rondje niet eens als slot. En ik heb toch echt een slot gezien. Ik blijf ervan overtuigd dat het nu andere prijzen dan eerder vandaag. En ik heb expres gekeken omdat ik veel fiches heb en ze wel eens aan iets zinvols kwijt zou willen kunnen. Blijft dus een dooie mus.
     
    annigjen vindt dit leuk.
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als je dat wil geloven ga je gang maar de faq is niet veranderd
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben dus niet de enige? Ik vind dit echt misleidend. Je bent niet de enige. Ik heb dat ook gezien. Maar de kunnen alles aanpassen wanneer ze dat willen. Of we zijn allebei blind
     
    jumjumjukjuk vindt dit leuk.
  7. joke0987

    joke0987 Forummeester

    We zijn blind :)
     
    annigjen en Borkie vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ik doe het niet snel, maar ik geef nu toch echt de modjes gelijk

    Dit stond en staat nog steeds in de faq :

    [​IMG]

    En dit staat bij Klaartje haar post, tja dat klopt niet helemaal , maar een slot voor je bonus artikelen heb ik niet gezien

    [​IMG]
     
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Wat mij betreft zijn jullie wel de minderheid... en inderdaad dus blind. Volgens mij spelen jullie al jaren. Ik zie jullie namen regelmatig op het Forum. Deze informatie is al jaren bekend. In de tijd dat ik dat slot nog kon vrijspelen was het al duidelijk aangegeven dat je die eenmalig kon aanschaffen. Ik ben begonnen in 2013, dus vermoedelijk heb ik dat slot in 2014 vrijgespeeld. Ongeveer 10 jaar geleden dus. En in de 10 jaar heb ik deze informatie meermaals gezien n.a.v. vragen. Tijd voor een bril, dus:music:
     
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Borkie, ik ga vanaf nu ook screenshots maken. Zodat ik ook kan laten zien wat er bij bij staat. Ik had altijd alles prijzen gevuld. En ik heb een bril Borkie.En nee ik ben niet blind. En ook niet gek. Wat ik ook vind dat, mocht ik het verkeerd hebben dat ze dan de prijzen moeten aanpassen voor alle spelers. Er zijn spelers die de ambachten nog niet allemaal op 5 hebben staan. Er zijn spelers die dit al jaren hebben. Dus voor die spelers is Renzo niet meer aantrekkelijk. Er staan prijzen in die spelers allang hebben.
     
  11. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Aangezien ik het ook weleens zat ben alsmaar die beschuldigingen om wat ik stiekem zou aanpassen een 'kleine' verrassing in de Renzo FAQ, welkom in de geschiedenis van Renzo en veel succes ermee.
    En voor als er serieus gedacht gaat worden dat ik zo gek ben om alle posten bij langs te gaan in deze korte tijd, kijk even in FAQ van huidige event wat je ziet als wij wel een post aanpassen (rechtsonder kijken).
     
    Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ik zie er weer een mooie wonderkist in staan net als supervoer en mest ,
    dus ga weer even lekker op die kop van jut slaan.
    Beetje agressie afreageren.
     
    Tyrany vindt dit leuk.
  13. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik ben er maar mee gestopt, verschillende browsers geprobeerd en met Renzo valt niet te spelen, blijft iedere x hangen.
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga sparen voor dat prachtige huisje van koek het heet geloof ik het ei van taai taai ruud.:music:

    Dat huisje is helemaal mijn ding, prachtig weer. :D

    Staan nog veel meer in wat ik nog graag zou willen halen, maar ja eerst maar het mooie huisje. Dan nog 2x xxl bomen en wonderkistje en supervoer ben ik altijd blij mee.
     
  15. lennertels71

    lennertels71 Forumleerling

    hoe komt het dat de ene speler veel meer renzo ticketten heeft dan een ander?
     
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Opsparen of kopen, denk ik;)
     
  17. joke.k

    joke.k Doorzetter

    hallo allemaal
    ik heb mijn sieritem " ei van taai taai" van het veld gehaald om het te verplaatsen,maarrrr
    kan het niet terug vinden.
    waar zou ik het weer terug kunnen vinden.

    joke
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  18. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Had je het ei al uitgebroed, want dan heet dat item Huisje van Taai-taai-ruud.
     
  19. joke.k

    joke.k Doorzetter

    gelukkig gevonden,want had hem al uitgebroed.

    BEDANKT
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu 824 bij elkaar voor ei taai taai. :music:Nog 376 muntjes te gaan. Hoop dat die nog een rondje blijft staan voor de volgende keer. Hopelijk kan ik het dan halen.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.