Praatgroep Renzo en de jaarmarkt

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Een vraagje: bij Renzo zie ik een reizigersboom XXL staan - is dat enkel de XXL of krijg je ook de standaard boom?
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo na heel lang niks te hebben gedaan met renzo heb ik dit weekend ballonnen geschoten. Maar meer dan 800 punten haal ik niet meer....
    Ik heb het ei uit de winkel gehaald :inlove:

    Bij mij weten alleen een XXL versie. Mocht je een basisboom nodig hebben stuur me met het volgende ruil event maar een duifje. Ik heb dan ook wel een XXL variant voor jou.
     
  3. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Dankjewel voor je antwoord :)

    Ik ga zeker proberen voor de xxl - en hopelijk komt er snel een ruilevent :)
     
  4. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    stond dat er jaarmarkt is, maar dat was van korte duur, nu weer gesloten, zeker uitverkocht :cry:xD
     
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Nog een rondje ballonnen schieten en ik had genoeg punten bij elkaar voor het Tovenares-ei. :D
    Nu maar weer opnieuw sparen.:music:
     
    Tyrany vindt dit leuk.
  7. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Ok ben nog maar halfweg :) maar kan momenteel niet in 't spel.

    Ik verdenk Renzo lol
     
  8. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    kunnen we het allemaal eens zijn dat het varken het slechtste spel van renzo is. Die is alleen kans en geen skill. voor de rest wel leuk dat renzo er weer is. was al weer een tijdje terug en ei is weer binnen:music:
     
    Tyrany vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo ik heb bijna 1000punten geschoten voor het ei, maar hij is binnen.
    Nu kan ik weer bij 0 beginnen.

    Sinds ik het spel niet meer kan spelen op de ipad merk ik dat renzo minder leuk is. Ik haal nu regelmatig 20 punten, maar ook wel eens 18 of nog minder. De max is echt een uitzondering geworden.
     
  10. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Renzo met zijn vliegtuigjes, gaat soms heel traag - soms bijna 20sec tegen dat de eerste ballon komt :(
    Net een v-5tal spelletjes gespeeld: 0 punten gescoord :(
     
  11. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur

    Er is wat met Renzo.. Alle gele raakt en ballonnen geaakt en kreeg maar 4 muntjes. Eerder ook wel 18 of 20 bij minder resultaat.
    Herkenbaar?
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  12. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Klopt, was hier vanmorgen ook al zo. We worden echt aan alle kanten......., vul zelf maar in, de laatste tijd.
     
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Scoor bijna altijd 20 of meer punten met ballonnen schieten...8) ook vandaag...:music:
    Zit wel een keer een misser bij... met name als de reeks wordt verbroken doordat ik een ballon niet heb geraakt... maar dat hoort bij het spel;)
    Als je touchscreen hebt, is dit het beste spel:inlove:
     
  14. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Nou Renzo was gisteren toch compleet in de war:(

    Het ei zal voor een volgende keer zijn.
     
  15. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Klopt ik speel altijd de balonnen kapot schieten met touchscreen. Maar als ik ze aanraak en vervolgens het vizier blijft hangen ben je gewoon alles weer kwijt op wat enkele punten na.
    De volgende keer ga ik al vroeg in de ochtend spelen, eens kijken als het niet zo druk is of dat helpt, zo niet spaar ik ze wel op totdat het spel weer fatsoenlijk werkt.
     
    Borkie en Tyrany vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik speel het spel laat in de avond, dan lijkt het het ook goed te doen. Maar ja met de ipad was het 10x beter.
     
  17. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Wat een rotstreek. Keek ik een uurtje (of 2) geleden bij de FAQ stond er dus echt wel een plaatje dat je deze keer een extra slot kunt winnen. Heel snel ik het plaatje vervangen: het slot is nu een sieritem, de seizoenspunten (op de schommel) zijn verdwenen. Echt lullig dit en een vreselijke teleurstelling. Waar blijf een extra slot?
     
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat had ik dus ook. Ik dacht dat ik het verkeerd had gelezen. Maar niet dus. Iemand blij maken met een dooie mus?
     
  19. joke0987

    joke0987 Forummeester

    T zal wel een oud plaatje geweest zijn maar het is en blijft een rotstreek. Ik bewaar mijn tickets wel, misschien dat het er ooit van komt. Voorlopig laat ik de FAQ's maar even voor wat ze zijn. Er lijkt wel meer niet te kloppen de laatste tijd. Getver
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De prijzenwinkel is precies zoals aangegeven. Dat ambachtenslot is voor de bakker, jammaker of bloemisterij als je nog geen 2e ambacht hebt vrij gespeeld en staat er al jaren in. Als je die al hebt blijft die schommel leeg.
     
    Borkie vindt dit leuk.