Praatgroep Renzo en de jaarmarkt

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Farm_F.A.Q

    Farm_F.A.Q Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hier kunnen jullie lekker babbelen over Renzo en de jaarmarkt.

    Deze thread blijft permanent open.
     
    jolanda13 en eevee60 vinden dit leuk.
  2. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Leuk dat Renzo's jaarmarkt terug is! Mijn zoons zijn ook weer gaan spelen, die verheugden zich hier al zooo lang op!
     
  3. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Spel reageert vaak traag.Ik heb b.v. op een ballon geschoten, ballon blijft heel, bonus naar 0. Die ballon was zeg maar niet te missen. Soms zie ik het scherm ook even verspringen. Heel jammer, dit kost punten en dus tickets.
     
    jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  4. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik ervaar ook net zoals jij dat het spel traag is en de balonnen niet altijd knappen.
    Dit was gister ook al zo dus.... speel dat spel niet meer, jammer een verloren kans.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    o_Ok kop van jut werkt niet goed:wuerg:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bij mij werkt ie prima, de wonderkist staat al op het land.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ok... mijn feedback:music:
    Mollenspel vind ik leuk, maar levert mij te weinig op-.- (1 tot 3 munten) zowel op de computer (muis) als op mijn mobiel (touchscreen).
    Kop van Jut vind ik minder leuk en levert mij ook te weinig op:( 1 tot 5 munten.

    Ballonnenjacht is helemaal mijn spel... ik vind het leuk en het levert over het algemeen gemiddeld 20 munten op als ik het op de mobiel speel (touchscreen) op de computer iets minder (muis) namelijk gemiddeld 15 munten:p Heb hiervan al de wonderkist binnengesleept!

    Pakken wat je pakken kunt vind ik niet leuk.... hou niet van gokken:music:
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik speel juist alleen de kop van jut. Die levert me meestal 15 fiches op, soms zelfs 20. Die andere spellen heb ik wel eens geprobeerd maar dat werd niks bij mij xD
     
  9. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Ballonnen leveren mij vaak het meest op, maar is het nu hoe groter ie is hoe meer punten of maakt dat niet uit?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat maakt niet uit.
    Wat belangrijk is, is dat je ballonnen raak schiet. Elke rake levert meer punten per schot op.
    Zodra je mis schiet of een zwarte ballon raakt, zakt je aantal punten per ballon weer omlaag.

    Het is beter soms een gele ballon te laten gaan, dan mis te schieten.
     
    jolanda13, goudkevertje en Borkie vinden dit leuk.
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Krek!;)
    En daarom werkt touchscreen beter... tenminste bij mij:music:
    Met de muis raak ik namelijk niet altijd goed de ballon en dan heb ik misgeschoten:cry:
    Dan is mijn reeks onderbroken:wuerg:
     
    daisy17858 en jolanda13 vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier ook, een groot touchscreen. Dat werkt super met de ballonnen.
     
    daisy17858, jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  13. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Ik speel ook de kop van jut. Ik haal niet zoveel punten meer als voor Unity maar het is wel beter dan dat het was. Duurt even maar dan heb je ook wat :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. Renske45

    Renske45 Junior expert

    De eerste twee slagen bij de kop van jut zijn als vanouds, bij de derde slag lijkt de boel op hol te slaan en beweegt de pijl ook nog eens onregelmatig. Mijn score is nu heel anders dan voorheen. En met anders bedoel ik stukken slechter.
     
    jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  15. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Ik dacht al dat het aan mij lag, het lijkt veel schokkeriger. ( en mijn videokaart en pc zijn zeer toereikend, en alle andere foefjes al geprobeerd ook)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ik zie hier geschreven dat er gewerkt word op een touchscreen . Op welk apparaat ( merk)kun je met touchscreen werken.
    o_Ok staat er ergens dat het op de mobiel wordt gespeeld . welk merk mobiel dan ?
     
    jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  17. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Al hele tijd geen Renzo (balonnenspel) gespeeld omdat het niet lekker liep…..
    Nu weer eens geprobeerd en gaat redelijk….. zag nu dat de scorelijst is aangepast (met score van 700 kreeg ik 20 munten) was tijd geleden (voor unity) niet zo
    Ja zolangis het geleden dat ik renzo gespeeld hebxD na unity liep het niet meer dus toen gestopt met renzo
    Maar nu ik dit weet denk ik dat ik weer wat vaker ballonnen kapot ga schieten.

    vinc051
    I speel op iPad denk dat ze dat bedoelen….. vorig jaar nieuwe gekocht, werkt niet helemaal goed (wolkenrij en nieuwe veld niet bereikbaar en soms tijdens spelen start ie ineens opnieuw op) maar kan dus wel de normale velden doen (siervelden gaat ie per veld opnieuw laden) en ik kan dus Renzo hierop doen (1x pech dat ie me eruit gooide om opnieuw te laden, maar ach heb dik 400 tickets)
     
    BoerAnnelies en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Mijn laptop heeft een touchscreen, dus hier niet op Ipad of telefoon.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Dank Mikkie, helaas laptop geen touchscreen en ipad en iphone ? ja apple dus doen het niet.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Mijn vorige laptop had ook touchscreen... nu heb ik een 17 inch aangeschaft omdat ik een groter scherm wilde, maar dat is er dus niet in touchscreen. o_Ok al geniet ik van het grotere scherm... ik ga voor mijn volgende laptop wel weer voor touchscreen. Dan maar iets kleiner scherm.
    Momenteel dus ballonnen schieten op mijn mobiel (Android, dus dat wil prima via browser Vivaldi)... wel klein scherm, maar ik gebruik een softtouch pen ipv mijn vinger. Dat werkt voor mij goed genoeg.
     
    jolanda13, LucieSchreurs en farmermikkie vinden dit leuk.