Praatgroep Renzo en de jaarmarkt

Discussie in 'Overig archief' gestart door -geetje-, 14 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik bewaar de puntjes want ik ben aan het sparen voor het drakenei, heb nu precies 450 puntjes, dus het duurt nog wel even, maar dat geeft niet.

2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

de jongleur, is die éénmalig of blijft die op je veld staan en geeft dan steeds die 1111ep?

3. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Mijn tickets zijn nu op. Heb 737 punten nu. Nog 263 punten voor het EI.
    Volgende event maar weer hihi :D

Nu ben ik duizelig hele tijd naar de hamer kijken haha

schaapje52 vindt dit leuk.
  4. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik kies niks...:wuerg:xD
    ...er zit voor mij geen interessante prijs bij en buiten dat vind ik Renzo geen leuk onderdeel in het spel. -.-

5. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Vorig jaar is het maar 1x geweest had te maken met foutjes en dat heeft even geduurd voor ze deze hersteld hadden (aan eind van afgelopen jaar 2x een testevent van renzo gehad) maar waarschijnlijk komt het nu weer vaker langs.
    De hoofdprijzen zijn inderdaad hetzelfde (alhoewel we voor die 5 GB ook wel eens een regenboogkip (ander huisdier) als prijs gehad hebben) En ik blijf hopen op een nieuwe. Zou mooi zijn dat diegene die het drakenei al hebben een andere hoofdprijs zouden krijgen (beetje saai zo)

vannacht na 24.00 krijg je weer 4 tickets ;)

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  6. DarkDevilDude

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Why not? Toch leuk, gratis spelletje spelen en gratis prijzen? :)

Ja ... Het loopt wel steeds vast en lang laden. Maar andere prijzen zou wel beter zijn.

7. sinkieboy

Met alle spelletjes die er te spelen zijn heb ik niet echt geluk...het is jammer genoeg niet echt mijn ding en raak er gefrustreerd van!
    De leuke prijzen zijn er voor mij al uit, er zit niet echt een klapper bij dus spaar ik m'n tickets lekker op tot er weer iets bij zit waarvan ik denk oké dat is de moeite van de frustratie waard... ;)

8. bibi9999999

bibi9999999 Teller

vannacht na 24.00 krijg je weer 4 tickets ;)

Ja komt misschien omdat veel spelers nu spelen ? tenminste dat hoop ik (en niet dat het "bugje" terug is)

9. DarkDevilDude

Beter klap je elke keer je tickets op, want om straks 100 keer te tikken zou ik helemaal gek worden! :p

10. enk52

enk52 Levende forumlegende

DarkDevilDude wil je er om denken dat je niet mag dubbelposten. Als je iets toe wil voegen kan je de 'bewerk' knop gebruiken

11. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Of je wordt er beter in hahahaha

12. DarkDevilDude

Wat bedoel je?

13. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Is een 2x2 item kun je meerdere keren aanschaffen (heb 'm nml al en hij staat er nu ook weer in)
    ja geeft je telkens 1111 ep per 12 uur

14. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dubbelposten is in 2 posten onder elkaar reageren zonder dat er een andere reactie van iemand anders tussen staat. Onder aan je post staat een regeltje en daar staat o.a. bewerk. Als je daar op klik kan je iets toevoegen aan een bestaande post.

15. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

dank je wel, schaf ik die eerst aan :p. Ik doe alleen de kop van jut,
    daar heb ik gemiddeld 15 coins per keerxD

Laatste bewerkt: 26 Januari 2015
  16. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Ik ben aan het sparen voor het drakenei. Nog 151 coins en ik heb hem eindelijk binnen.
    Ben wel aan het twijfelen of ik een aantal kaartjes zal gaan kopen, omdat ik er zo dicht bij ben.
    TG brandt in mijn zak ;)

17. sinkieboy

Tja misschien heb je wel gelijk...ik heb nu 18 kaartjes opgemaakt en heb 59 jaarmarktchips verdiend.
    Morgen de andere 10 kaartjes maar opmaken...:oops:

18. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Het draken ei geeft elke 10 uur 15 minuten +20% EP over alle velden als die is aangezet.8)

Je kunt dit ei maar een keer aanschaffen ik heb helaas die prijs niet meer.:cry:

19. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik ben ook aan het sparen voor het Draken ei zal deze ronde ook wel niet lukken. Heb nu 635 coins. :)

20. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier nog 90 coins voor het drakenei :) hij komt steeds dichterbij....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.