Praatgroep - Reik naar de sterren

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

hier de wolkenrij binnen en event dus afgerond

Nelis-Joost, eevee60, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb het event afgerond en wolkenrij brengt mij nu sterretjes! 1e kist kwamen er 2. Leuk he! :D

Even een vraagje, is de onkruid weg nu? Als ik gewas een week laat staan kan ik het gewoon oogsten zonder domme onkruid? Dacht dat ik dat laatst las...

riekje111, Nelis-Joost, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

je krijgt geen onkruid meer ...heerlijk he ....was het maar in RL ook zo

Nelis-Joost, eevee60, Reggaefeeks en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

Oeps gaat niet zo hard vandaag met de drops. had tien telescopen vanochtend maar heb daarna nog 2x geoogst en maar 2 telescopen bij kunnen maken. ik hoop dat mijn oogst rond twaalf uur iets meer drops geeft want 1 telescoop per ronde betekent dat ik nu nog 8 keer moet oogsten en dat word een beetje krap

5. vinc05

vinc05 Forum freak

Zo de rozen erop gezet kan ik die morgen voor het werk nog een keer oogsten. hoge EP waarde dus de meeste drops.

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij mijn hoofdaccount nog 24 drops, dat gaat vermoedelijk morgenvroeg wel goed komen.
    Het andere account wordt lastiger, daar moet ik nog 3x eventgewas oogsten en nog 165 drops.

7. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Opa moet nog 4 telescopen zien te krijgen maar dat gaat wel lukken.
    De schuren kunnen van het slot af hoor vannacht.
    Opa blijft thuis deze keer ;)

Nelis-Joost, hildemarc, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Had ik net extra telescoop voor je klaar gezet om op te halen:wuerg:
    Wat moet ik daar nu mee doen dan????

9. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier idem....niks veranderd maar de drops blijven sinds vandaag wel weg.....:oops:..nog 72 drops...moet toch te doen zijn....:)

Laatste bewerkt: 6 Augustus 2017
  10. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

ik moet nu nog 7 telescopen. 7 x 35 lenzen = :wuerg:

ehehe we zien t wel.

goedemorgen lieve boertjes. ik moet nog veel drops maar heb genoeg gewas. wat kan ik nu t beste verbouwen om de drops naar boven te krijgen? voor mijn anjers heb ik 1 veredeling om de groeitijd te verkorten

Laatste bewerkt: 7 Augustus 2017
  11. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik ben er ook... buurtjes, stuur de dropjes maar naar iemand die ze harder nodig heeft! :p

12. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ik heb vanmorgen, in de relax mode nog wel, het event afgerond. Komt goed uit, want vandaag ga ik een vierdaagse fietstocht maken. Overnachten in hotels onderweg. Wel met wifi maar geen laptop. Wel Ipad met puffin. Maar dat oogst een stuk minder. Trouwens ook minder tijd natuurlijk. In de loop van donderdag zijn we weer terug. Precies op tijd voor het nieuwe event!:)

13. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik zou zeker een lang gewas doen, op kwartakkers.
    Bij de alchemist (of op de markt) zijn vele producten te maken (kopen) die de groeitijd van verschillende soorten gewassen versnellen.
    (groente, overige, bloemen, granen).
    Ik zou dus een keuze maken voor 1 soort gewas met 2 van die alchemistproducten.
    Anjers is dan een goede keuze omdat je daar al een versnelling voor hebt. Helaas zijn juist de bloemenversnellers van de alchemist erg duur.

Je bent later begonnen, en je kunt uitrekenen hoeveel drops je gemiddeld per dag haalt. En of het dan de investering nog waard is om te proberen het event te halen. Dus is het haalbaar, als je ook meer kadootjes per dag krijgt, en wat meer drops door gewas te versnellen?

Als je een kans maakt, zou ik voor die anjers gaan.
    Heb je toevallig de bonestaakrij voor snellere bloemen? Het zou mooi zijn als je die ook nog kunt inzetten.

Ik weet niet hoe laat je gewas vanochtend klaar is om te oogsten. Houd er ook rekening mee dat je nog wel op tijd kunt oogsten vanavond.

Succes!

14. Nelis-Joost

Nelis-Joost Doorzetter

Ik moet nog 10 telescopen, heb te weinig bloemen maar ook te weinig DI, ik oogst nog een paar keer voor nog 5 telescopen en dan zet ik de struisvogel, ezel en vis erop voor het neon event

blackscorpion64, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. -mikmak-

hier vanmiddag nog één keer oogsten en dan alles in 1 x inleveren......:music:

kimmie stuur even een duifje voor een di

16. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Nog drie telescopen te gaan . Het gewas hark ik van iddag wel binnen . De drops zijn wel al aanwezig

17. brittenmees

brittenmees Forumleerling

Hier ook zover, gaat lukken.

blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

klaarrrrr.....:D..alles tegelijk ingeleverd....kei leuk......xD

19. Nelis-Joost

Nelis-Joost Doorzetter

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Als ik het ga halen moet ik heel veel gewas oogsten maar dan nog hopen dat ik genoeg DI krijg, ik moet op dit moment nog 7 telescopen

Is er misschien nog iets dat je kan eten waardoor je oogst groter word naast een wac? want een dubbele wac werkt zeker niet?

Laatst bewerkt door moderator: 7 Augustus 2017
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  20. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

hier nu nog 4 telescopen. over ongeveer een uurtje kan ik mijn rozen oogsten. en heb nu dankzij tip even geshopt voor een bloemen versneller :) dus ik hoop toch stiekem nog op een goed einde :)

blackscorpion64, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.