Praatgroep - Reik naar de sterren

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hiet ook alleen maar gewas uit 20 kistjes, doe ik dus ook niet meer.:mad: Dat noem je mensen blij maken met een dooie mus.

    Kimmie, ik heb je met mijn andere account uitgenodigd, speel daar ook elke dag maar vergeet weleens cadeautjes:oops:
    Met events denk ik er wel altijd aan;)
     
    Laatste bewerkt: 4 Augustus 2017
  2. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 7 telescopen ingeleverd. 10 kistjes gekocht, uit eentje het sieritem. Uit de rest steeds 25 gewas.
     
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Precies dat gevoel had ik dus ook.
     
  4. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik heb nu alleen de rozen erin maar welke snelheid hebben de anjers? De rozen gebruik ik op de lege veldjes bij het opkweken van eventgewas. Snel veel DI. Maar anjers heb ik ook veredeld.
     
    Nelis-Joost, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    wat gezellig weer :) heb weer veel buurtjes!
    mijn boerderij is weer een beetje op orde en ben idd toch ook maar gelijk met t event begonnen. Ga t natuurlijk niet halen zonder goede voorbereiding maar kon t toch niet laten :p misschien dat ik morgen wel weer stop om toch maar dieren op te zetten zodat ik mijn beker af kan maken wat weer handiger is voor t volgende event.
    succes voor iedereen die hard bezig is
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    helaas hier geen bonus uit het rad, dat zou wel mooi zijn zeg. Maar ik kreeg net van mijn superbuur voor 36uur 25% meer EP. Die is ook altijd mooi, dan kan ik weer snellere levelen :)

    Waar kopen jullie die kistjes voor 2TG?
     
  7. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Rode mandje dan naar maaidorser en dan naar seizoensdeco ;)
    Succes met de kistjes. xD
     
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    bij het vaasje en dan de naar maaidorser gaan en dan seizoensdeco het eerste zijn de kistjes de manden staan daar ook misschien als je via daar ga je ze ook zie succes!

    even uitgetest: via de manden kopen krijg je niet de kist te zien enkel de manden
     
    Laatste bewerkt: 4 Augustus 2017
    Nelis-Joost, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Zoals ik al zei de kortste weg is kies het rode mandje, staat tussen schop en kist, daar kies je de maaidorser, en daar kies je het derde tabblad de seizoensdeco en voila de kistjes staan bij mij als eerste. ;)

    Via het vaasjes is een aantal klikken meer, en duurt dus langer via maaidorser is het snelst. :p Maar er leiden meer wegen naar Rome toch xD
     
    Nelis-Joost, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. charlie1956

    charlie1956 Gelegenheidsauteur

    Ik doe mee, maar kan het molenproduct niet vinden, zal wel weer kippig zijn haha
     
    riekje111, Nelis-Joost en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    staat in de gewone farm molen niet op baha
     
  12. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Let op dat je allemaal geselecteerd heb in de molen of events anders zie je hem ook niet ;)

    Wat ben ik dom bezig ik dacht laat ik gewoon eerst 1 dan 2, 3 en als laatste 4 inleveren.
    Waarom doe ik niet gewoon 4 als eerste maar dan maar 4 telescopen inleveren dan heb ik wel alvast het supervoer en de bananen en dan 3 dan 2 en als laatste 1 lijkt me veel logischer, als dit allemaal binnen is als laatste bij 4 de 5e telescoop inleveren voor wolkenrij.
    Voortaan eerst nadenken en dan pas doen. :oops:xD
     
    Laatst bewerkt door moderator: 4 Augustus 2017
    Nelis-Joost, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. Lieve

    Lieve Halfgod

    ja zo slaag je enkele klikken over weer iets bijgeleerd nu nog onthouden:p;)
     
    Nelis-Joost, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. voesje

    voesje Oudgediende

    Hee kimmie, ik heb helaas geen plek voor nieuwe buren maar leuk dat je er weer bent.
     
  15. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Je zou ook gewoon met het event mee kunnen blijven doen en dan Baha gebruiken om daar dieren bij te maken voor je beker. Ik heb toen veel de luiaard gedaan, omdat die op dat moment het meeste aan punten opleverde. Nu zijn er andere dieren die nog meer opleveren. De dieren van Baha leveren over het algemeen meer punten op dan de dieren van je farm.
     
    Nelis-Joost, leni1955, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    bedankt voor de goede tip :)
     
    Nelis-Joost, leni1955, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Bij mij duren de anjers op een normaal veld 43 minuten.
    Ik heb deze veredeling aanstaan van de anjers:
    vroegrijp, eco liefde en sm liefde
    ik gebruik dan water, mest, supermest, stol en witte onschuld
    Heb je de kastanje wolkenrij dan gaat het nog sneller maar die heb ik niet compleet
    ik hoop dat je hier wat aan hebt :music:
     
  18. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik gebruik 4 veredelingen sm, sm-liefde, eco liefde en vroegrijp op groot comfortveld.
    o_Ok nog stol en witte onschuld en de kastanje wolkenrij. Dan hoef ik er alleen supermest op te doen en zijn ze gelijk klaar om geoogst te worden. xD
    Dus binnen 2 minuten kun je zo 200/300 drops binnenhalen, mits je genoeg supermest hebt uiteraard.
     
  19. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Graag gedaan.
     
    kimmie2012, blackscorpion64 en Nelis-Joost vinden dit leuk.
  20. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bedankt, gebruik dezelfde dingen op de rozen. Heb helaas de kastanje wolkenrij niet. Maar heb wel de bloemenwolk. :music:
    Heb eerst nog die voor de houten hamer erin staan maar zodra deze weer op peil zijn gaan deze erin.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en leni1955 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.