Praatgroep - Reik naar de sterren

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelis-Joost

Nelis-Joost Doorzetter

Wist niet dat er een bloemen versneller was dus heb direct even op de markt gekeken, ik heb nu de levenslotdrank gekocht en gebruikt maar er veranderd niks met de tijd van mijn bloemen, er staat, versnelt de groente-productie op de normale boerderij bonus 4%.
    Of moet je dat opeten voordat je het zaait?

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

je moet t zo en zo gebruiken voor je zaait idd. maar die versnelt dan ook wel alleen de groente. er moet echt voor bloemen bij staan als je bloemen wil zaaien
    ik heb de levensbron gekocht en gebruikt. dus voor mijn nieuwe lading bloemen gaat die werken maar niet voor de bloemen die al gezaaid waren. heel veel succes!

Nelis-Joost, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. Nelis-Joost

Nelis-Joost Doorzetter

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Bedankt nu snap ik het :) ik was weer lekker slim om een groente versneller te kopen ik had ook een steen der wijzen gekocht maar dat is ook groente, gelukkig is het levenselixer en de levensbron wel voor bloemen, ik hoop dat je die kan combineren dat het bij elkaar 10% bonus word

En kan ik naast een wac ook een pompoenjam gebruiken? want een pompoenjam is +1 en een wac is +2, word het dan +3? want ik neem aan dat een dubbele wac niet werkt

Daxter1966 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Dat kan helaas niet. Als je een 2e wac eet verlengd hij de tijd van de 1e wac.

Nelis-Joost, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat zou leuk zijn maar ze moeten beide in het diamanten slot en daar heb je er maar 1 van.

Wil je er om denken dat dubbelposten niet is toegestaan. Als je iets wil toevoegen kan je 'bewerk' onderaan je post gebruiken

6. Nelis-Joost

Nelis-Joost Doorzetter

Sorry, ik had het even niet in de gaten, ik zal er de volgende keer beter op letten

blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

ik hoef inmiddels nog maar 52 lenzen en kan vanavond nog wat oogsten. gelukkig komen ze vandaag wel weer uit de grond.
    en alle lieve boeren die me er 1 hebben gestuurd natuurlijk onwijs bedankt. ik denk dat ik t nu wel ga redden met nog een oogst vanavond en morgen ochtend nog 1 dan denk ik dat ik er ben :D

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Op mijn hoofdaccount heb ik het event af. Daar kon ik vanmorgen de laatste aanzetten in de molen. Bij -Coco2017- blijft het spannend. Op dit moment moet ik nog 72 drops. En vanavond om half elf heb ik de laatste eventgewassen klaar. Als het me gaat lukken om die te oogsten en nog een lang gewas te zaaien, moet het ongeveer lukken. Iedereen bedankt die me drops hebben gestuurd.

-mikmak-, kimmie2012, Nelis-Joost en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Event gehaald .Straks de zaak maar weer eens ombouwen

-mikmak-, kimmie2012, Nelis-Joost en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Nelis-Joost

Nelis-Joost Doorzetter

Ik snap er nu helemaal niks meer van, ik heb zojuist mijn telescoopbloemen geoogst en voor het zaaien heb ik een levenselixer en een levensbron gebruikt, nu zaai ik weer mijn telescoop bloemen maar er veranderd niks aan de tijden terwijl de levensbron de tijd zou versnellen met 6% en het levenselixer met 4% en mijn bloemen duren nog steeds 6 uur voordat ze klaar zijn, weet iemand hoe dat komt of heb ik weer iets verkeerd gedaan?
    Ik doe er nu maar weer water op want dan versnelt het tenminste wat

11. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Je mag hem altijd langsbrengen hoor. Bakkie koffie erbij en een stukje zelf gebakken appeltaart :music:

12. jopie

jopie Forumkenner

die werken niet op eventgewassen

blackscorpion64 en kimmie2012 vinden dit leuk.
  13. Nelis-Joost

Nelis-Joost Doorzetter

Owh ok, bedankt voor je snelle reactie, waarschijnlijk ga ik het event dan niet halen qua lenzen ik dacht dat die dingen wel zouden werken op bloemen, daarvoor heb ik dus bijna 500k aan BD aan uitgegeven :wuerg:

Moet op dit moment nog 87 DI en 2630 bloemen, die bloemen heb ik in 2x oogsten van kwart akkers maar die DI in 3x
    Het word dus nog heel spannend

Laatste bewerkt: 7 Augustus 2017
    blackscorpion64 en kimmie2012 vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Je zit in een net wel net niet positie .
    Stuur me maar een duif ,dan krijg je vandaag en morgen een drop

daisy17858, blackscorpion64 en kimmie2012 vinden dit leuk.
  15. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

stuur mij ook maar even een berichtje. ik heb vandaag mijn drops al uitgedeeld maar dan stuur ik je er morgen ochtend 1

16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Stuur maar 4 berichtjes aan onze accounts. Als je nog niet aan je maximum van 20 kadootjes zit vandaag, zal ik van alle 4 een dropitem aan je sturen. farmermikkie, mentorboerderij, bassiefarmer en robbiefarmer.

Bij een volgend event proberen de gewassen wat sneller bij elkaar te krijgen. Niet besparen op wac's, gewoon iedere dag 1 eten. Dan kan je in de nacht een langer gewas zaaien, en dat lange gewas verkopen. Met die opbrengst kan je een nieuwe wac kopen. En van dat langere gewas krijg je ook meer dropitems. Dus 2 vliegen in 1 klap.

Succes!

Laatste bewerkt: 7 Augustus 2017
    kimmie2012, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. fairie

fairie Commandant van het forum

Stuur maar een berichtje naar ben_sonic1985 van dat account kan ik er vandaag en morgen 1 toesturen.

daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. Nelis-Joost

Nelis-Joost Doorzetter

Heel erg bedankt allemaal, denk dat ik het event nu wel ga halen ivm de drops, :)

19. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Hehe, opa heeft het event klaar. :inlove:
    Buurtjes, stuur mijn cadeautjes maar naar boertjes die het harder nodig hebben.

farmermikkie, kimmie2012, riekje111 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Nelis-Joost

Nelis-Joost Doorzetter

Ik moet nog precies 4 drops om het event te halen, hopelijk krijg ik wat uit mijn korte gewas want die molen moet ook nog een half uur draaien, ik heb nu viooltjes tulpen en korenbloem opstaan, hopelijk komen er daar 4 uit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.