Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door Boeretrien1, 12 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik heb de bomen al heel lang.
    je kan de bomen ook met sterretjes bekomen uit de boom der wijsheid. links helemaal onderaan.

jolanda13 en Guppy_34 vinden dit leuk.
  2. Guppy_34

Guppy_34 Gelegenheidsauteur

Kwartveldjes Anjers voor de Drops?
    Hele veldjes geven net zoveel drops en kosten veeeel minder mest/supermest, toch?
    of is er wat veranderd?

jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Bij een lang gewas kan het wel uitmaken voor de drops of je grote akkers of kwartjes neerlegt.
    Stel, je hebt 44 grote akkers anjers op de hoofdakker liggen. Daar kunnen maar maximaal 44 drops uit komen.
    Als je diezelfde ruimte gebruikt voor kwartakkers anjers, heb je 176 kwartakkertjes, en daar kunnen meer drops uitkomen.

Meestal zullen uit 176 kwartakkertjes lang gewas meer dan 44 drops komen.

jolanda13 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Bij lange gewassen haal je meer drops van een veld kwartakkers dan van een veld hele akkers, dat verschil kan zo oplopen tot meer dan 100% . (Super)mest is dan niet meer zo nodig, want de langere wachttijd wordt gecompenseerd door de grotere opbrengst.

5. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Hoy , ik dacht dat we de koints van de vorige x kwijt waren . Ach ik zie wel hoe ver ik kom, ik heb heel veel bomen om inte wisselen :) :) .
    Grtjes allemaal carine

6. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Hallo , ik ben dom geweest. Ik had 10 grote velden het event gewas geplant en ik wil de andere grote velden met mijn knechten weg doen en ik heb per ongeluk de 10 gewassen gewist . NU is het al 20u38 en ik heb geen 5 nieuwe gekrengen of is dat deze x niet ? Grtjes Carine

7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik heb iets geks ..Bij in te leveren eventgewas die sterrengedoe staat ook 10 koraalwortel en 10 leeuwenbek :eek:
    Maar ik vind die nergens terug om te kunnen zaaien o_O

Waar komen die vandaan en waar zijn die dan voor :wuerg:xD

EDIT : :oops: heb al gevonden ...die waren van die vuurwerkgedoetjes :oops:

Laatste bewerkt: 2 Januari 2019
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ja hoor, ook nu draait er een script dat eens in de 5 tot 6 uur op alle accounts eventueel het eventgewas aanvult tot 5.
    Als je pech hebt dan was het script net voorbij je account op het moment dat je verwijderde, dan heb je de volle wachttijd. Heb je geluk en zat je er net voor, dan heb je het binnen enkele minuten.
    Maar het komt zeker.

9. anniemax58

anniemax58 Gevorderde

ik sla dit keer over

10. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik sla meestal over, maar ik kan nog wel wat huisdieren gebruiken:p ff kijken hoeveel munten ik nog heb en of ik nog wat extra ga recyclen:music:

11. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik heb gekeken en er zijn zat munten.... dus niet recycle

jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  12. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

waar kan ik de faq vinden van die zwevende hamster ?

13. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Die staat in de zelfde post als van de nieuwe winkel van de shop o rama ..helemaal onderaan :)

14. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb een extra drakenei gekocht en de zwevende hamster, straks weer wat muntjes sparen

15. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

hier ook de 2 huisdieren gekocht
    :inlove:

bjorke-annika vindt dit leuk.
  16. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Ik heb ook 2 nieuwe huisdiertjes op mijn farm:)

17. vinc051

vinc051 Forum-overlever

drakenei gekocht en de zwevende hamster,

18. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier ook de 2 huisdieren gekocht en een stukje extra open gemaakt bij het huisdierenverblijf (speciale veld). Nog genoeg muntjes, maar toch maar wat er in gegooid. Ik gebruik elke maand 5 x 30 munten voor de maaidorser, dus een paar munten extra is nooit verkeerd.

19. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb chronisch muntjestekort, omdat ik er altijd draaien van koop xD

De recyclomat is bij mij dus altijd bijzonder welkom. Ik heb nu alvast 200 SM gekocht, want na al die eventgewassen vorige week die ik moest vermeerderen had ik daar bijzonder weinig meer van over.

20. breston18

breston18 Forumkenner

Hoelang blijven die huisdieren te koop, want zal toch behoorlijk ervoor moeten sparen voordat ik die heb