Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door Boeretrien1, 12 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. thea1963

thea1963 Forum freak

Je huisdieren geven geen ''meer kans'' op di's tijdens events ;)

alleen de howies en enkele wolkenrijen :)

Katinka1700 vindt dit leuk.
  2. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Nee dat weet ik maar ze geven wel veel meer EP voor m'n dure gewas en de stallen. Oja aan de Howie's had ik nog niet eens gedacht, nog meer strop:wuerg: maar ik overleef het wel hoor Thea;)

3. rohba.

rohba. Forumleerling

Ik ben er blij mee :) Munten zijn altijd welkom en de rozen brengen nu lekker veel op.

4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat zeg ik ook niet. Ik stop om de zoveel uur de eventgewassen er in. Die ga ik echt niet zaaien hoor, maar volgens mij krijgen we 1 keer per 5uur 5 nieuwe stuks en die gooi ik er in. Dacht netzo als jij had getypt.
    Ik vul deze aan met rozen, die ook zeker niet ga zaaien, want ik heb er genoeg op voorraad. Heb ook geen wensen voor de muntjes, heb er meer dan voldoende op voorraad en het geen wat ik uit de shop wilde halen heb ik er al uitgehaald.

5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Der zijn wel veel nieuwe dingen in de shop ..:)

6. Leo.netten

Leo.netten Teller

Was ook verbaasd dat de boomvruchten niet meedoen dus sla ik maar over.

Katinka1700 en boermars vinden dit leuk.
  7. thea1963

thea1963 Forum freak

Ik had 171 di's uit me oogst en heb 2.113 anjers erin gegooid (tegenwaarde van 300.000 bd) en kreeg 60 farmmuntjes bij de xl variant :)

Laatste bewerkt: 15 Januari 2018
    Katinka1700, -Coco1968- en boermars vinden dit leuk.
  8. boermars

boermars Forum-hertog

Als ik die reacties zo lees, denk ik ook maar om niet mee te doen, wel zoals coco dan.... om de zoveel uur wat je krijgt en de batterijen, success voor degene die er helemaal voor gaan.
    ik ga me opmaken voor het carnavalsevent, yeaaahhhh!

9. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Nu er geen vruchten in de recyclomaat kunnen, ga ik zelfs de batterijen niet gebruiken.
    Er zijn zoveel events waar we moeten leveren, dat ik mijn voorraad liever voor andere dingen gebruik.

10. klakje

klakje Oudgediende

geen boomvruchten inleveren, dan sla ik ook maar over. Komen toch met regelmaat binnen die muntjes. Hoef ik niet om te bouwen. Probeer wel enkele muntjes extra te vangen met carnaval ????????. Als ze te vangen zijn natuurlijk.

Katinka1700, boermars en Tuintje57 vinden dit leuk.
  11. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Nou... das duidelijk! Hier ga ik geen moeite voor doen. Zal kijken of ik nog wat roosjes over heb en het gratis eventgewas mag er ook in, maar daar houdt het mee op!:(

12. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Ik doe er ook niet aan méé deze keer . Normaal wel maar liever ga ik inleveren voor het volgende event . Géén idéé wat er word gevraagd . Ga lekker op zeker ;)

13. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Wat jij noemt begrijp ik dus al niet.
    Als ik bij Recycl-O-Maat eventscherm kijk, kan ik alleen bij dat linkse geval gewassen leveren, alleen niet voor een tegenwaarde van 300.000 zoals jij noemt, bij mij vragen ze 3.000.000 tegenwaarde :wuerg:.

Weet iemand hoe dat zit ?

14. thea1963

thea1963 Forum freak

Je bepaald zelf hoeveel je aan tegenwaarde inlevert en voor de xl (90 batterijen) is dit 300.000 aan tegenwaarde bd
    Bij 3 miljoen aan tegenwaarde zit de silo helemaal vol en dit hoeft dus niet

uit de faq:
    Let op: de silo kan tot maximaal 3.000.000 aan tegenwaarde worden gevuld. Maar je hoeft hem niet verder te vullen dan hoeveel je wilt spelen. Opletten dus hoeveel je erin gooit.

Met de groene knop links vul je de silo tot maximaal 3.000.000 punten (tegenwaarde BD). Bijvullen tussendoor is mogelijk.
    Voor 20.000 punten plus 10 Nublionbatterijen kun je één keer recyclen in het segment S.
    Voor 50.000 punten plus 25 Nublionbatterijen kun je één keer recyclen in het segment M.
    Voor 100.000 punten plus 35 Nublionbatterijen kun je één keer recyclen in het segment L.
    Voor 300.000 punten plus 90 Nublionbatterijen kun je één keer recyclen in het segment XL.

15. Farmerama_World™

Helemaal duidelijk, djw ;)

Katinka1700 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  16. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Tsja, weer niet zo slim geweest en de hele silo volgegooid... nu ja, ik heb er toch al de 150 muntjes van de XL uitgehaald, maar zonde van mijn papegaaiveren is het wel.

Reggaefeeks en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Oef dat is inderdaad zonde jao_O

18. Farmerama_World™

Beste thea, eigenlijk had ik er van tevoren al een hard hoofd in en dacht dat Recycl event weinig zou opleveren en wilde al bijna meteen overslaan.
    Wat ben ik blij dat ik gereageerd heb en duidelijke uitleg heb gekregen.
    Dus ik ging ook maar voor xl met anjers en warempel ...., 150 Farmmuntjes xD
    Thea bedankt, Thea bedankt ...,Thea Thea.... Thea bedankt ;)

19. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ik sla niet gauw iets over maar nu vind ik het zonde van wat ik er in moet doen

20. thea1963

thea1963 Forum freak

graag gedaan

hier 90, 24, 60 en net 150 muntjes gekregen :)