Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 16 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Met 2000 supervoer op voorraad is het de vraag hoeveel je nog moet van de vaste questen van de ezel, struisvogel en vis. o_Ok soep en vrienden bied leuke prijzen, dus ik zou daarvoor gaan fokken en de wolkenrij en de sieritems als leuk extra meenemen.
     
    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb vis op fase 8 zitten, struisvogel op fase 6 en de ezel ook op fase 8. Met soep en vrienden heb ik van deze dieren nog niet de hoofdprijs er uit kunnen halen.

    Dus jou tip is om door te fokken omdat het mij zeg maar 270SV gaat kosten en ik dan de wolk heb en misschien verder kan met de questen? Ik ben namelijk niet zo van de fokquesten, je komt er nooit doorheen.
     
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb nu 679 batterijen op voorraad, maandag kijken hoeveel ik erin kan gooien. Moet nog allebei de delen van kristalwatervallen vrij spelen, maar 1000 muntjes is wel erg veel (heb er tot nu toe pas 159 over, had alles van het carnavalsevent direct uitgegeven :wuerg:)
     
    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. boer59

    boer59 Actieve auteur

    hoeveel moet je inleveren wil 600 munten bij elkaar hele hoop niet tedoen
     
    eevee60, blackscorpion64 en boerin5260 vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb ook het gevoel dat ik er nooit door heen kom, maar toch weer wat in kunnen leveren. Als je alleen de neonstallen gehaald hebt, moet je nog iets meer slotjes en ben je meer dan 270 supervoer kwijt. Maar die zou ik nu inderdaad besteden aan 1 van die 3 dieren, of aan allemaal wat. Je krijgt er nu iets extra's voor en kunt dan vast wel weer iets inleveren.
    Soep en vrienden levert naast veel ep en bd ook behoorlijk wat supervoer op. Maar dan kun je het beste voor 1 van deze dieren kiezen.
    Het supervoer steeds meer opsparen heeft volgens mij ook weinig nut.
     
    daisy17858, eevee60, Paddington28b en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    We mogen nu ook ineens baha produkten inleveren (of was dat gister ook al zo? mij niet opgevallen)
     
    daisy17858, eevee60, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Dat was gisteren ook al zo. Ze hebben dat een paar uur na de start van het event al aangepast
     
    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Net de hoofdprijs van 150 munten gekregen. Met 90 batterijen:inlove:
     
    -mikmak-, daisy17858, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik kreeg vanochtend ook de 150 munten, maar dat was wel pas bij de 8e poging.
    Daarvoor kreeg ik (nogal slecht): 30 - 30 - 24 - 30 - 90 - 30 - 60

    Nu ben ik naar de kleinere van 35 batterijen gegaan. Tot nu toe: 10 -10 :wuerg:
     
    -mikmak-, daisy17858, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. voesje

    voesje Oudgediende

    eentje minder...ik heb je er 1 gestuurd
     
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik kon nu mooi het stuk land openen
     
    daisy17858, eevee60, -elvira101- en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Gefeliciteerd!
    Ik heb nog een lade vol farmmunten over van het carnavalsevent. Ik heb er nog maar weinig van uitgegeven. Wie weet wat voor moois er nog gaat komen in de Shop-o-Rama.
     
    daisy17858, eevee60, annigjen en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    De rest spaar ik ook allemaal weer op. Ga voorlopig niets meer uitgeven
     
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier ook nog zat SV , ruim 3500 maar ik ga dat niet opmaken.
    Ik bewaar het voor slechte tijden:oops:xD

    De nublions komen best goed uit de grond , 1x hem helemaal vol gegooid maar dat is al op.
     
  15. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    3500 SuperVoer? wow, fok je dan nooit?

    Bij het oogsten van de wolkjes zag ik dat de kastanjewolk geoogst was. ( ik oogst altijd mijn wolken als ze klaar zijn)
    Ik heb dan een stollen, Wac, WB, WO en SC gebruikt.
    Heb voldoende SuperMest en had na 10 minuten voldoende rozen en nublions om 600 farmmunten binnen te halen.
    Met de farmmunten heb ik SV gekocht en kan zo de wolkenrij van het neon-event toch nog halen.
     
    eevee60, Sanham, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Eindelijk de jackpot gekregen bij XL, heb nu weer ruim 800 muntjes op voorraad :).
     
    daisy17858, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Bij mij duurde het ook 10 keer
    nog wel wat gewas in de silo zitten..... dus zo nog iets doen en dan is het klaar tot nu toe 719 munten opgehaald
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Jawel als er een leuke stal of wolkenrij te verdienen valt zit ik vooraan.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  19. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    heb nog rest in de silo zitten...kom net 2 batterijen te kort om nog 1 x te spelen......:sleepy:
     
    eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier alle batterijen opgemaakt. Bij het account van dit jaar daardoor net het gedeelte van 600 munten bij de kristalwaterval vrij kunnen spelen, op mijn hoofdaccount nu weer ruim 1000 munten op voorraad.
     
    daisy17858, -matthias1952- en eevee60 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.