Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 16 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier gelukkig niet weer de silo volgegooid. Vorig keer was ik er ook ingestonken, meer erin gedaan als dat er batterijen de grond uitkwamen. Komt ook wel omdat voorheen de batterijen opgespaard konden worden in de schuur.
     
  2. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier ook een beetje blond, zie nu pas in dit draadje dat je niet helemaal hoeft te vullen.
    Heb ik dus alle eerdere keren wel gedaan.
    Gelukkig heb ik genoeg rozen (veredeling) dus niet zo'n ramp.
    Nu gooi ik per keer dat ik draai de rozen erin.
    Waar lezen toch al niet goed voor is.:oops:
     
  3. kopjekoffie

    kopjekoffie Junior expert

    Bedankt voor de tip over de coöperatie !!!!:D
    Ik heb alle gewassen die ik kon kopen gekocht voor 43.719 BD
    en ze op de markt net iets onder de laagste prijs aangeboden voor totaal 168.500BD -10% = 151.650 BD
    dus zonder veel moeite 107.931 BD verdiend
    en dat is op mijn level een hoop geld :music:
     
    Laatste bewerkt: 18 Augustus 2017
    eevee60, annigjen, LadyFamerieke en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    Bedankt voor de tips!

    Heb me prei erin gegooid uiteindelijk en toch nog 80 farm muntjes gehaald, voor de rest kijk ik wel met event gewas hoe ver ik nog kom.
    Tentoonstelling is ook nog niet helemaal af 13/15 en daar heb ik toch nog een 60.000 rozen voor nodig.
     
    eevee60, annigjen, LadyFamerieke en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Spaar eerst alle batterijen bij elkaar. Ga op de laatste dag kijken hoeveel dat er zijn, dan rekenen wat voor waarde aan gewassen er in moeten om zo veel mogelijk batterijen weg te spelen en muntjes binnen te halen.
     
    eevee60, annigjen, LadyFamerieke en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. voesje

    voesje Oudgediende

    Nog 12 nodig om weer een veldje vrij te spelen.....en dan nog 600....pffff:D
     
    daisy17858, eevee60, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb er nu 599 voor het veld, nog 1x spelen en dan is die ook weer vrij. Daarna zorgen dat er weer een voorraad munten komt:p
     
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Gisteren zag ik dat er bij speciaal weer een groot pak SV stond , dus toch de wolkenrij aangezet en batterijen gemaakt .Uit elke categorie heb ik de jackpot dus gooi de batterijen nu alleen maar in de xl . Ga nu een voorraadje muntjes opbouwen voor je weet maar nooit wat voor leuks ze erin zetten
     
    daisy17858, eevee60, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Uhhhhhh daar vraag je mij wat. xD
    Ik zou de bovenste nemen want die begint met de N van Nublion ;)
    Hier inmiddels weer een veld vrijgespeeld. Deze keer met 400 farmmuntjes. Nu op naar de 600 maar dat is nog ver hoor :eek:
     
    daisy17858, eevee60, annigjen en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb gelukkig nog steeds munten van carnaval, dus ik gebruik alleen de batterijen die ik krijg door gewoon te zaaien en oogsten zoals ik altijd doe als er geen event is. Ondertussen wel 7x de xl versie kunnen kiezen en 438 munten binnen.
    Het grote pakket SV dus net ook maar gekozen. Dat komt altijd uit.
    Verder vind ik het prettig om voldoende munten over te houden om zo nu en dan 12 uur de maaidorser te kunnen nemen.
    Uit de kistjes krijg ik soms 24 of 48 uur de zaaiknecht, een prettige combinatie met zaaievents. Eerder open ik die kistjes dus ook niet.
     
    daisy17858, eevee60, annigjen en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik had nog 502 munten staan toen het begon dus moest ik nog 98 voor de kristalwatervallen . Verder had ik daarvoor mijn 8e uil eruit gehaald . En alle SV . De maaidorser doe ik nooit ik heb de wolkenrij waar een keer per week een kc uit komt de sieritems daarvan had ik van de wonderboxen . Ik haal de 60 supervoer die je er af en toe uit kunt halen ook weer uit . Ik wil wel kunnen fokken met de events . SV kopen doe ik nooit. De wolkenrij was gisteren vrij en ik had genoeg Sm heb nu ook nog 8000 staan . Omdat ik toch niet aan het oogstfeest mee ga doen kan ik daar best wat van gebruiken als ik iets leuks zie
     
    daisy17858, eevee60, annigjen en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Absoluut. Het lijkt me dus ook handig om munten op voorraad te hebben. Daarom maak ik mijn batterijen ook wel op. Ik had na het openen van het 2e deel van de kristalwatervallen nog meer dan 700 over.
    Het supervoer laat ik voorlopig zitten, het grote pakket wel genomen, de kleinere laat ik zitten. Als ik de extra sieritems van dit event bijelkaar heb, heb ik nog meer dan 1500 supervoer over. o_Ok nog heel veel fokquesten openstaan, maar zoals je zegt: ik wil wel graag mee kunnen doen met de fokevents.
    Hoe je aan de wonderboxen gekomen bent weet ik niet, die kan ik me niet herinneren. Ik ben me er niet van bewust dat ik die wolkenrij gevuld had kunnen krijgen zonder te kopen. Ze zijn wel een keer te koop geweest voor TG, maar zoveel TG had ik niet, ik heb alleen de speeldoos Ballerina toen genomen voor de witte onschuld.

    Ik heb in totaal nog 180 KC staan, de meeste van 3 uur. Dus als ik knechten wil gebruiken dan doe ik dat. Maar ik heb geen zin om de voorraden in dit event te stoppen. Zonder KC en supermest kom ik denk ik ook weer over de 1000 munten.
    Van de speciale items heb ik alleen de GB, sterren, partytickets, rode vlindertuin en de sieritems openstaan. Die heb ik allemaal voldoende om daar zeker voorlopig geen munten voor uit te geven.
     
    daisy17858, eevee60, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dank je wel, had het ook nog niet gezien. heb ook meteen de 200 SV gekocht, nu kan ik verder met de fok
     
    daisy17858, eevee60, annigjen en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb het 2e deel van de 600 munten ook vrijgespeeld, nu idd alle batterijen opmaken zodat er weer een voorraadje ontstaat. Misschien ga ik dan idd het sv er nog uit halen, heb er nog 1030 over na dit event, maar extra is altijd goed.
     
    daisy17858, eevee60, annigjen en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De wonderboxen kon je kopen voor 15 TG met een grote win kans op de draaimolens . Ik had toen die met de witte onschuld en 2 met de langos . Nog veel later kon je de draaimolens aanschaffen voor een gereduceerde prijs mits je nog wel de wolkenrij had . Toen heb ik die van het Tikimasker gekocht Van de speciale items heb ik dezelfde staan als jij hebt behalve dat ik wel de party tickets heb genomen en de kraai heb laten staan .Knechtencoupons heb ik beduidend minder , ik gebruik ze nog al eens met events om voor het werk te kunnen oogsten . Met de hand kan dat dan net niet . Als ik vrij ben vind ik het niet erg om handmatig te oogsten . Door gisteren anjers op comfort te zaaien kreeg ik naast de batterijen ook wel weer behoorlijk anjers terug dus erg veel voorraad kost het niet .Maar jij zult wel aan het oogstfeest mee willen doen en dan is het een andere afweging .
     
    daisy17858, eevee60, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je kan de muntjes ook bewaren als je het supervoer toch niet van plan bent op te maken. De supervoer aanbieding verdwijnt nog niet dus kan je ook kopen op het moment dat het wel gaat verdwijnen. Misschien komt er nog wel iets anders waar je je muntjes liever aan uit geeft.
     
    daisy17858, eevee60, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat was inderdaad wel slim geweest. Maar ik vond het een mooie aanbieding, die ik niet kon laten zitten. Met de 60 SV heb ik er wel steeds zo over gedacht. Tot nu toe die 60 alleen met carnaval een keer binnen gehaald.
     
    daisy17858, eevee60, annigjen en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    had hem per ongeluk helemaal vol gegooid.....:sleepy:..nu dus chronisch tekort aan batterijen
     
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Nee dat hebben ze er niet uit gehaald. Heb een keer 50 munten gekregen en 35 24 ik heb al best veel munten op gehaald. Ik moest er meer dan 400 en nu nog 54
     
    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal. Ik kon het nieuwe gedeelte zo vrij spelen maak de batt op die ik krijg. Heb voldoende rozen en anjers op voorraad die ik er zonder moeite in gooi. Momenteel nog ruim 500 munten op voorraad, denk wel na over het grote pakket SV. Ik ben dit keer niet gegaan voor de wolk en ook niet voor de sieritems (of iemand nog een goede reden om mij over te halen). Heb dankzij carnaval, mijn koopburen en het niet onnodig gebruiken nog meer dan 2.000 SV op voorraad en netzo als Daxter heb ik de wolk die mij een KC van 3uur geeft per week volgens mij. Dus netzo als coco ruim 180 KC van 3uur op voorraad en van de andere ook een paar. Ik speel altijd op hele velden, tenzij we een event hebben met eventgewassen, dan ga ik snel over naar kwartveldjes met WAC.

    Dit event vind ik dan ook heerlijk, samen met het fokken. Je hoeft er weinig voor te doen, maar kunt er wel van profiteren. Heerlijk zo'n event tussen al die eventgewassen door :).
     
    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.