Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 16 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Per 90 batterijen moet de meter wel vol. En volgens mij levert die dan voor de BD toch het meeste op.
    Staat bij de i in je eventscherm.
    Bahamarama boomvruchten zijn nog regelmatig onder de waarde te verkrijgen. En om nu om de 3.15 te gaan oogsten om dat in te leveren bij de beker weet ik niet of de slimste oplossing is.
    Het is best lastig om aan farmmunten te komen, en je kunt niet meer doen dan je aan batterijen krijgt. o_Ok een volgende keer niet. Het is dus misschien slim om de batterijen wel op te maken om ooit ook dat Bahamarama veld te kunnen krijgen, of de toverboom voor een gegarandeerde drop. Als je niet na 3:15 kunt oogsten is het ook slim om een langer gewas te zaaien. Boerenkool en alle verdere gewassen leveren meer BD op dan het eventgewas. o_Ok voor de beker.
    Verder is het slim om iedere dag de coöperatie leeg te kopen en deze gewassen op de markt te zetten, ze zijn allemaal veel meer waard op de markt. En heeft Daxter best gelijk dat de bekers heel erg belangrijk zijn en op Bahamarama het eventgewas vermoedelijk wel de beste keuze is.
     
    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De 90 batterijen vraagt 300 duizend punten; de volle meter zijn er drie miljoen.

    En voor alle duidelijkheid: de producten van Bahamarama doen net als vorige keer wel mee.
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bedankt. Ik raakte dus in de war met al die nullen. Dan nu toch maar met de papegaaienveren de batterijen opmaken.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  4. leapme2

    leapme2 Gelegenheidsauteur

    3 million voor een 10 draai? Pfff... denk het niet
     
    daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Grrrr lees dit weer te laat:(
    In mijn enthousiasme hem al vol gegooid om te zien dat de batterijen op zijn en de meter amper gezakt:cry:
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Uit de faq:


    Let op: de silo kan tot maximaal 3.000.000 aan tegenwaarde worden gevuld. Maar je hoeft hem niet verder te vullen dan hoeveel je wilt spelen.
     
  7. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Tja weer te vlot:oops:
    Net als de vorige keer:oops:xD
     
  8. kopjekoffie

    kopjekoffie Junior expert

    Bedankt voor de tip :D, ik heb veel questen ingeleverd voor 50 sterren en Baha geopend, door de event gewassen heb ik veel GB's ontvangen en een deel vrij kunnen kopen en..... ik kan bijna weer een deel vrij kopen 8).

    De events gewassen lever ik in bij de tentoonstelling quest.

    Zo doe ik op mijn manier toch mee met het event :music:
     
  9. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Hoe ging dat spreekwoord ook alweer van die ezel en die steen ? xD
    Opa is er zelf ook al een keer ingestonken door de meter helemaal vol te gooien en aan het einde van het event een tekort hebben aan batterijen :oops:
     
    voesje, Katinka1700, hildemarc en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Tot en met de chili is het eventgewas het beste gewas op Bahama . Coco zegt dat je ook prima boomvruchten van Bahama in de tentoonstellingsbeker kunt werpen , helaas worden die op mijn markt niet onder de prijs en zeker niet in grote hoeveelheden aangeboden . Dat ligt dus een beetje aan je markt. Hoe meer land je hebt , hoeveel te meer plek je hebt om drops te verkrijgen dus je bent goed bezig
     
  11. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    Nu 2 x gedraaid XL de eerste keer 60 muntjes en de 2e keer 150!!! Voor Baha deel nu genoeg muntjes. Ik ben helemaal blij.
     
    Katinka1700, eevee60, farmermikkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je kan ze nu er bij maken met je kastanjewolk als je genoeg supermest hebt :) Heb ik hier dus ook maar gedaan, had me ook een nulletje vergist. Dacht dus ook dat er 300.000 in de recyclomaat ging.
     
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Per oogst kan ik 2x de xl versie doen. Dat is in 5 dagen net 10x de grootste en daarmee 3 miljoen. Al doe ik inderdaad iedere keer 161 papegaaienveren en draai dan.
    Tot nu toe 1x 24 munten gehad en de rest 60. Heb ik dus voor 644 papegaaienveren toch ruim 200 munten.
     
  14. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Dat is waar
    Heb er vannacht veredelde rozen opgezet en dat ging lekker ;)
     
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Tja ik drukte op het knopje en dacht meteen... oef...
    Toen zaten ze er al in, gewoon weer te vlot.
    Maar na twee keer dezelfde fout zal het nu wel goedkomen;) en het was maar op 1 account de vorige keer overalxD
     
    Katinka1700, Daxter1966, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    xD Ik ben benieuwd :music:
     
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Met de munten gaat het lekker tot nu toe. Heb er nu 403. Hoop ze dit weekend bij elkaar te krijgen:music:
     
  18. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik meen me te herinneren dat je bij eerdere events na een aantal keren (dacht 3) op de automaat bij b.v.b xl automatisch de hoogste eenmalig kreeg?
    Hebben ze dat er nu uit gehaald of was dat al?
     
  19. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    Ncilinderlengte 30.2 mm, diameter 12 mm1,5 V
    AAAAcilinderlengte 42.5 mm, diameter 8.3 mm1,5 V
    AAA (R03)cilinderlengte 44.5 mm, diameter 10.5 mm1,5 V
    AA (R6)cilinderlengte 50.5 mm, diameter 14.5 mm1,5 V
    C (R14)cilinderlengte 50 mm, diameter 26.2 mm1,5 V
    D (R20)cilinderlengte 59 mm, diameter 33 mm1,5 V
    PP3 (6F22)rechthoek48.5 mm x 26.5 mm x 17.5 mm9 V
    jij bent erg slim opa welke van deze batarijen scoor ik de meeste munten:p
     
  20. boerbiet-61

    boerbiet-61 Junior expert

    IK VIND 3 MILJOEN VAN DE ZOTTE GA ER OOK NIETS AAN DOEN,VOLGENS MIJ WAS HET EERDER 250 DUIZEND,VINDEN ANDERE SPELERS DAT OOK NIET?
     
    blackscorpion64 en Katinka1700 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.