Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 20 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    YES drie keer is scheepsrecht ....150 muntjes...:inlove:
     
  2. klakje

    klakje Oudgediende

    Dacht eerst om de wolkenrij te pakken, maar neem toch maar de tg. Dit omdat ik zonder geld speel en het de laatste kans is. volgens mij kan de wolkenrij later ook nog. Hoop ook nog een keer de 150 muntjes te scoren tot nu toe 2 maal 24, 1 maal 60 en 1 maal 90.
     
  3. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik heb mijn toverboom te pakken:inlove::inlove:
     
    mamiagk, HannyBalleke, BoerAnnelies en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Yes, goed gedaan. De aanhouder wint. 8)
    Opa heeft zojuist de wolkenrij gekocht voor farmmuntjes.
    Sieritem en toverboom :p ook al binnen.
    TG's spaar ik wel met de bios lol ;)
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gaat toch wel lekker hier hoor. Heb 3 keer gespeeld bij XL en toen had ik de jackpot te pakken. Bij L 1 keer gespeeld en hop de jackpot. Ben nu aan het twijfelen wat ik ga doen. Toch verder spelen bij XL (batt. niet gebruiken is ook zo jammer) of toch een keer bij M proberen in de hoop dat ik de jackpot krijg. Wat is wijsheid????

    Heb het sieritem voor de staak binnen gehaald. Ben ook in twijfel wat ik met die andere muntjes ga doen; sparen of gebruiken.

    Eigenlijk had ik dus niks te klagen :eek: (schaam me diep)
     
    Laatste bewerkt: 22 April 2017
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    net nog een keer XL gespeeld en weer maar 24 muntjes bij de L 17 en 50 muntjes
     
    farmermikkie, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb besloten voor XL te gaan, kreeg 30 muntjes. Heb het TG pakket ook aangeschaft voor 250 muntjes. TG heb ik altijd te kort. Hoop morgen nog een keer XL te kunnen spelen. Hoop dat het haalbaar is.

    Update: vanmorgen zoveel batt gekregen dat ik bijna 2 x XL kan spelen. Kreeg 1 keer 30muntjes en die andere word vanavond, heb namelijk nog 20 batt. nodig maar dat gaat wel goedkomen.
    De muntjes bewaar ik voor een volgende keer. Die staak loopt niet weg en ik ben benieuwt wat er volgende keer bij zit.
     
    Laatste bewerkt: 23 April 2017
    farmermikkie, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    De wolkenrij en het sier item zijn binnen bij de xl na de 2 keer de jackpot bij de L na 7 maal de jackpot dus nu verder met de M.
     
    blackscorpion64, farmermikkie en eevee60 vinden dit leuk.
  9. klakje

    klakje Oudgediende

    soms zit het mee soms tegen. Nog steeds geen 150 punten. vandaag alleen nog maar 24, 24 en 24 punten. kansen worden wel groter.
    gaan al richting 10 maal. Maar dat ga ik zeker niet halen. vanavond misschien nog 1 of 2 keer
     
    blackscorpion64, farmermikkie en eevee60 vinden dit leuk.
  10. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    en de wolkenrij is binnen, nog geen hoofdprijs gekregen maar komt misschien nog. Nu eraan denken om alle muntjes op te maken aangezien je ze niet me kunnen nemen naar de volgende keer.
     
    blackscorpion64, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De batterijen moet je opmaken, de muntjes kun je bewaren. Je kunt ook doorlopend naar de shop, niet alleen tijdens dit event.
     
    blackscorpion64, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    bedoelde ik:sleepy:, ben momenteel niet al te helder doe een poging om mijn belastingpapieren in te vullen....vorig jaar een huis verkocht en een bouwdepot gekregen, wordt er allemaal ingewikkeld van.
     
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Pfff, probeer je met zo'n klein account ook fanatiek mee te doen, heb je na 7 x XL nog steeds die jackpot niet te pakken. Tegenvaller.
    Een 8e keer gaat daar niet meer lukken.
     
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nu nog 39 batterijen over, even afwachten hoeveel ik er vanavond heb om te kijken of ik nog een keer de xl kan spelen, heb daar nog steeds de jackpot niet.
     
    blackscorpion64 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik heb 331 muntjes nu, kan de wolkenrij kopen. Wat is het verstandigst om te doen? Wat zouden jullie doen? :D
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  16. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    je krijg de hoofdprijs een munt het kan niet beter wat zijn we gelukkig
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  17. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Zo dat was weer eens leuk.
    De wolkenrij is binnen, ook het sieritem fruit-o-maat. en ook in de pocket 60 x supervoer want ik zie weer een fok event aankomen;) wat ik nog over heb en dat is niet veel meer laat ik staan voor de volgende keer. :)
     
    blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik heb dit gemist.....:oops:....nu krijg ik dus mijn wolkenrij niet meer vol....:cry:
     
    blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  19. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Geen zorgen, het item blijft na het event ook in de shop te koop. Zal vast binnenkort weer een ander event komen waar je muntjes mee kan verdienen en kan je hem dan kopen. Het duurt nog tot vanavond dus misschien krijg je evengoed nog batterijen uit je gewas en kan je nog genoeg muntjes scoren.
     
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik heb het item binnen....:music:..nu zijn mijn batterijtjes op....:wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 23 April 2017
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.