Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 20 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ga eerst voor het sieritem, want heb ook de wolkenrij al in bezit. Hoop alleen dat daarna niet al te snel in een event het laatste sieritem komt, vanaf maandag 1,5 week op vakantie, wel lekker :). Maar dan zou ik wel met een grijze rij blijven zitten :wuerg:
     
  2. Oldwief

    Oldwief Grote forummeester

    Heb met de hand over het hart gestreken, heb toch maar wat gerecycled en het sieritem voor de wolkenrij in bezit... dat was het wat mij betreft dan weer, wat het recyclen betreft.
     
  3. Ellen1973

    Ellen1973 Gevorderde

    even geen rekening gehouden met dat je ook dropitems nodig hebt. Automaat vol gegooid.. nu maar hopen op voldoende drops :)

    Verder vind ik de recyclomaat met de permanente prijzen een leuke toevoeging. Met wat geduld, al aantal keer het supervoer gekocht
     
    blackscorpion64, DarkDevilDude en eevee60 vinden dit leuk.
  4. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Sjonge jonge, hier ook een keer xl en tada 24 munten:cry::cry:
     
  5. .corrie.

    .corrie. Teller

    hier ook dezelfde uitslag 24 munten.
    zo schiet het niet op
    en denk te weinig drops in 2 dagen
     
    blackscorpion64, DarkDevilDude en eevee60 vinden dit leuk.
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ja dat denk ik ook:(
     
    blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    dat sieritem van 50 munten is niet verplicht voor de wolkenrij
    ik heb er een ander viervaks item opgezet nl kleine vulkaan
    te koop in het rode mandje de winkel
     
    blackscorpion64, eevee60 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat sieritem is maar 1 vakje, en wel verplicht voor de suikerspinwolkenrij.
    De wolkenrij uit de shop-o-rama is helemaal vrij.

    Ik had hier ook het geluk om de jackpot gelijk te krijgen bij de xl versie. Dus hier het sieritem op de juiste wolk geplaatst.
     
  9. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    sorry coco ik had de suikerspinwolkenrij niet gezien:oops:
     
    blackscorpion64, eevee60 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Een keer de XL variant mogen spelen, kreeg 30 muntjes. Heb vandaag dus een klein 100batt gekregen voor dit event. Als ik morgen dat ook haal, kan ik nog een keer de XL variant spelen en hoop ik voldoende te hebben voor het sieritem. Zou fijn zijn als ik ook de hoofdprijs snel krijg, want 10x spelen gaat hem voor mij zeker niet worden.
     
  11. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik wacht wel tot het laatste moment, weet ik hoeveel ik erin moet gooien. vind wel veel inleveren voor weinig.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb het sieritem en een blauwe regen eruit gehaald, had er maar 1 van en ging wel erg weinig. 30 munten was nog goed te doen, nu 197 munten over, probeer de staak eruit te halen, levert namelijk mooi wat punten op, daarna zien we wel weer, de di komen niet erg enthousiast, maar ja verder hoef je er ook niets voor te doen.
     
    blackscorpion64, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Woeehoee ik deed XL en kreeg jackpot van 150 muntjes! :D Dat is fijn! :D
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Lekker dan iedereen krijgt de jackpot in 1 keer, nu 2 keer gespeeld en geen jackpot. Heb 30 en 60 munten gekregen. Kan in ieder geval het sieritem wel aanschaffen, daar ben ik erg blij mee.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Het kan nog beroerder , hier 1x 24 en 1x 30:wuerg:
     
    BoerAnnelies, blackscorpion64 en Sanham vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    3x gespeeld en hiermee de gouden regen en blauwe regen genomen. 2 mooie boompjes erbij. xD Het sieritem heb ik als eerste gekocht want dat schaap is wel heel bijzonder mooi. :D Nu nog 136 muntjes over en die bewaar ik weer voor een boom die ik nog niet heb. Ik kan nu nog 1x de goedkoopste ronde doen en dan stop ik. Ik heb niet zoveel aan spullen op voorraad.
     
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee hoor, hier kwam hij pas de 5e keer bij de xl ( 24 +90 + 90 + 24 + 150)
    En nu al 7 of 9 keer de Large gedaan (ben de tel kwijt, recyclomaat haperde), maar nog geen jackpot.

    Succes Annelies!
     
    -elvira101- en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Bij mij hetzelfde :cry:. Maar was wel genoeg voor het sieritem8)
     
  19. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Hier begonnen met 0 muntjes (wist niet dat je ze kon bewaren). Inmiddels 4x XL gespeeld en 150, 90, 60 en 24 muntjes gekregen :D . Gelijk het sieritem aangeschaft. Nu aan het sparen voor de wolkenrij en anders bewaar ik ze voor de volgende keer.
     
    Laatste bewerkt: 22 April 2017
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De muntjes kun je bewaren of gebruiken op het moment dat je dat wilt. De winkel blijft open.
    De batterijen kun je niet bewaren, dus als je voldoende goederen hebt, kun je die beter opmaken.

    Het is mij gelukt op beide accounts het sieritem te krijgen.
     
    BoerAnnelies, -elvira101-, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.