Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 20 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    voor tien pogingen heb je zeker de jackpot, maar de punten van de vorige keer zitten er die nu nog in of niet.
    heb ik nog geen antwoord op gekregen.
    de vorige heb ik geen jackpot gescoord maar wel vaak geprobeerd.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  2. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Wow gefeliciteerd! :D Lekker weekend zo hehe! :D Ik heb pas 49 muntjes, dus nog even sparen tot ik XL kan doen.
     
    blackscorpion64, -elvira101- en eevee60 vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Volgens mij is het elke keer opnieuw voor de 10de keer. Elke keer per event bedoel ik dan.
    Je kunt dus dit keer op allemaal weer de jackpot winnen, maar geen 2keer de jackpot. De volgende keer kun je weer de jackpot op allemaal willen.

    Hoe hebben jullie die DI allemaal zo snel voor elkaar gekregen???? De staak en SM gebruikt ofzo???
     
    blackscorpion64, DarkDevilDude en eevee60 vinden dit leuk.
  4. john-j

    john-j Forum-hertog

    bedankt.
    nu heb ik 2 gedachten het ene zegt wolkenrij en sieritem kopen en het andere zegt alleen de wolkenrij kopen en wachten tot het sieritem bij een ander event te winnen is dan hou ik toch weer 50 farmmunten over.
    wat is nu slim in deze
    mvg john-j
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  5. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    nee dat is niet zo., is eenmalig te winnen
    hoelang duurt het event? op het klokje staat nu nog 53 uur en volgens de fax zou hij maar 48 uur duren.
    oeps voor 3 miljoen er in gegooid.... zoveel drops krijg ik nooit!
     
    Laatste bewerkt: 21 April 2017
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Volgens mij is het wel zo. Anders heeft hij voor mij totaal geen nut om mee te doen. Tijdens dit vorige event heb ik namelijk de jackpot al gehaald. Zoals jij zegt kun je hem nu niet winnen.
    Het lijkt mij dat elke keer dat dit event voorbij komt je opnieuw de jackpot éénmalig per groep (S, M, L en XL) kunt winnen.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ik lees het hetzelfde als Boer Annelies:)

    Uit de FAQ:
    Iedere keer dat je een re-cycling start krijg je random een prijs uit de tabel die behoort bij de betreffende knop (S, M of L).
    Wanneer dat item geen jackpot-prijsis dan gaat er voor die categorie een punt in de jackpot.
    Bij 10 jackpot-punten krijg je gegarandeerd het jackpot-item uit die categorie.

    Aangezien de vorige keer alles wat over was is ingeruild hebben we nu gewoon een nieuw event, geen doortelling van het vorige en heb je ook nu weer na tien keer draaien in een categorie gegarandeerd het jackpot item uit die categorie.

    Wel is het zo dat de twintigste draai in die categorie niet opnieuw het jackpot item levert, dit is tenslotte maar eenmalig te winnen in het event

    NB! ik merk dat de FAQ een aangepaste versie is van de vorige keer dat het event was, toen hadden we drie categorien nu vier, dit is helaas niet overal in de FAQ aangepast. Zodat de tekst eigenlijk als volgt moet zijn:-D

    Iedere keer dat je een re-cycling start krijg je random een prijs uit de tabel die behoort bij de betreffende knop (S, M, L of XL).
     
    blackscorpion64, DarkDevilDude en eevee60 vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er is een tijdje geleden een wolkenrij in het spel gebracht waar 5 verschillende sieritems op moeten. Van 5 verschillende events.
    Het sieritem kun je eerst wel in de shop laten zitten, maar als je die wolkenrij voor 750.000 BD hebt gekocht, dan zul je dit sieritem in de shop moeten aanschaffen om de wolkenrij te kunnen activeren.

    Een extra wolkenrij is bij veel spelers welkom, er staat toch genoeg in de inventaris. Maar die ga ik doen nadat ik het sieritem heb gehaald, ik blijf liever niet met een grijze rij zitten. En 300 punten is een heleboel.
     
  9. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    bedankt voor die mededeling. Had item al wel genomen maar had niet door dat die op die rij kon (moest)
     
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier hetzelfde gedaan:eek: Ik kan de xl niet doen omdat ik er nog te weinig heb:wuerg:
    Dom Dom Dom
     
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Jullie zijn niet de enigste hoor hier is er nog 1:eek:
     
  12. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Heb wel al 3 miljoen in de container gegooid maar ik hoop wel dat ik snel wat muntjes krijg want ik heb er nog maar 27 en wil de XL spelen. Het item heb ik al wel gekocht en op de wolk gezet want ik wil geen grijze tussen mijn andere wolken (valt misschien wel regen uit):wuerg: o_Ok nog 400 thermosflessen en 4000 gloeibessen nodig:wuerg: Als ik die aantallen zo zie staan zakt de moed mij in de slofjes!
    Succes allemaal en vooral veel plezier8)
    Groetjes van,
    Susan
     
    katbla, janniekwak, blackscorpion64 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier nog zo een boerin, ook helemaal vol gegooid.
    Bedenk dan maar ik heb wel het geluk gehad om gelijk de 150 munten te krijgen.
    maakt een klein beetje goed
     
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dat houd in dat je kon spelen, ik heb er net 49.
    Dus ik hoop op net zoveel geluk;)
     
  15. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Goed plan dat ga ik ook maar eens doen ;)
     
  16. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Pas wel op dat je niet teveel inlevert.
    Ik heb hem helemaal volgepompt maar denk niet dat ik hem helemaal leeg kan trekken door een tekort aan drops.
    Opa was een beetje enthousiast xD
    Je kan dus beter tegenwaardes inleveren tot het vakje brandt wat je wilt spelen.
     
    janniekwak, eevee60, Reggaefeeks en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik heb ook 1 keer gespeeld voor de XL-versie en 150 muntjes gekregen. Nu zijn de batterijen wel op, dus afwachten maar of ik er nog meer kan uitslepen.
     
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    1 maa l xl en 1 maal l gespeeld had toen 158 muntjes dat ging lekker .
    Direct het sieritem gekocht en nu sparen voor de TG want die zit er voor het laatst in
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Tot nu toe 1x XL gespeeld en meteen de 150 munt gekregen...ik had nog farmmunten staan en heb het 4de item en de wolkenrij aangeschaft...nog 410 farmmunten over en 34 batterijen...morgen zie ik wel weer verder.
    Oja thnx Daxter...heb ook nog ff snel de TG aangeschaft :D...dus nu nog 160 munten over.
     
  20. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Net 1x XL kunnen doen, kreeg 60 munten.
     
    blackscorpion64, eevee60 en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.