Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 20 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    Ik zit een beetje in dubio.

    Eerste keer voor mij dit event en weet ik ook nog niet goed wat ik moet verwachten. Zoveel voorraad heb ik niet vergeleken met de duizenden die ik hier hoor.

    Die toverboom ziet er heel verleidelijk uit...Als er maar 1 te halen valt zet dat ook geen zoden aan de dijk en kan ik beter voor een bijzondere goedkope boom gaan die ik nog niet heb.
     
    blackscorpion64, DarkDevilDude en eevee60 vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat is de vraag. Bijzondere bomen zijn maar een tijdje bijzonder. De toverboom blijft altijd zijn waarde behouden. Ik heb dus wel voor die ene gespaard, maar je krijgt dat nooit in 1 event bijelkaar.
    Het is dus zeker gunstig om in de nacht rozen te zaaien en met rozen en papegaaienveren alle batterijen te gebruiken.
    Dan kun je je er later wel druk om maken wat je er het liefst voor wilt.
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De toverboom is wel leuk, maar kost 500 farmpunten. Die 500 ga je zeker niet bij elkaar spelen dit weekend.
    Het is ook een optie om je farmpunten te bewaren. (De batterijen worden na dit weekend omgeruild, en ben je kwijt, maar de farmpunten blijven staan.)
    Dit event en ook andere events met farmpunten komen regelmatig terug, en ook de prijzenkast blijft grotendeels gelijk. Dus je hebt alle tijd om ergens voor te sparen.
    Ik zou niet al je voorraden hierin gooien, als je nog niet veel voorraad hebt.
    Kijk eens hoeveel batterijen je weet te verzamelen, en of het met jouw voorraden haalbaar is die in de recyclomaat te gooien.

    Veel bijzondere bomen zijn ook te ruilen tijdens een ruilevent, en er zijn ook boertjes die al lang spelen, die wel eens wat kado doen.
     
    blackscorpion64, stroopje1 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  4. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Wat is eigenlijk een toverboom? :eek: Heb gezocht maar zie geen FAQ erover?
     
    blackscorpion64, eevee60 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  5. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Wat in mijn ogen een bijzondere boom is, is voor een speler die wat langer speelt natuurlijk stukken minder bijzonder.
    Met mijn stekjes heb ik erg geluk gehad en wat dubbelen gekregen hopelijk zijn die wat waard bij het volgende ruil event :)

    Bedankt voor de tips!

    Die kan je kopen van de farmpunten als je op het mandje klikt en dan het bronze muntje zie je hem tussen de artikelen staan.
    Het is een sieritem die je een dropitem geeft afhankelijk van welk event er gaande is. (hopelijk leg ik het zo goed uit)
     
    Laatst bewerkt door moderator: 21 April 2017
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als je naar de prijzen op de markt kijkt zie je dat de blauwe en goudenregen nog erg de moeite waard zijn, maar die kun je ook nog uit stekjes van dit event krijgen als ik het goed heb. Ik heb ze ondertussen wel allebei, maar kan ze nog niet missen.
    De laatste 4 bomen die eruit gaan hebben nooit in de stekjes gezeten, dus zijn eigenlijk wel bijzonder, maar ze worden nog in geen enkele quest gevraagd. Je kunt er voor de huidige prijzen beter wat vruchten op voorraad nemen voor het geval dat, dan dat je daar je munten aan uitgeeft. (mijn persoonlijke mening) Van de xxl-bomen durf ik niet te zeggen of je er wel iets aan hebt wanneer je de gewone niet hebt. De gewone kan ik je van die soorten wel aan helpen.

    Voordat je nieuwere bomen gaat ruilen, kun je beter eerst kijken naar de marktprijzen en of je zelf al voldoende vruchten hebt voor de questen. Zolang de vruchten duur zijn verkoop ik die meestal.
     
    Reggaefeeks, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    Ik heb van de nieuwe bomen de Duindoorn, Jenever en de Elsbes er 2 van. Hopelijk zijn die tegen de tijd dat we kunnen ruilen ruilbaar voor een wat oudere niet meer te krijgen boom.

    Aan het boerenrad heb ik een perzik XXL gewonen maar de gewone boom (nog) niet. Ik helemaal happy de peppie kan ik hem niet neerzetten :) kon er wel om lachen.

    Dit event ga ik ook weer voor de stal en stekjes, helaas vorige keer net niet gehaald. Goede hoop dat het deze keer wel lukt.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De perzik kun je uit de boom halen voor sterretjes.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik bedoelde dat de baha gewassen, boomvruchten en dieren niet in te leveren valt. Dat vind ik jammer. Daar heb ik namelijk meer voorraad dan op de gewone boerderij. Maar het scheelt dat ik rozen en veren op voorraad heb. o_Ok bijna 2.000 veren, daar moet ik een eind mee komen.
    De DI komt vanzelf, hoef er weinig voor te doen en dit keer alleen als doel om het sieritem binnen te halen. 250muntjes voor nu is onmogelijk voor mij. Die 50 hoop ik dat haalbaar zijn. Dan spaar ik wel weer verder.

    We konden ooit 1 toverboom krijgen met een adventskalender. Welk jaar dit was weet ik niet meer. o_Oit, lang daarvoor hebben ze in de stekjes gezeten volgens mij, maar dit was voor mijn tijd.
    Nu kunnen we er 1 bij elkaar sparen en het is zeker de moeite waard. De toverboom levert 1 DI op elke 24uur zolang er een event is. Hij geeft volgens mij 750EP of TEP en neemt een 1 x 1 vakje in beslag.
    Door de DI die hij geeft is het een aantrekkelijke boom.
     
  10. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ja maar 1 drop maakt niet echt een verschil denk ik... Dus zo spannend is het dan toch niet? Geeft gegarandeerd een drop, maar dan moet je er wel meer dan 1 hebben wil het wat effect hebben?
     
    farmermikkie, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het is 1 drop elke 24uur. Ik heb er 2 staan, dus dat levert mij elk event wel wat extra DI op.
    Wat hem nog meer bijzonder maakt is dat hij super zeldzaam is. Ik heb nu dus 2 staan en speel dit spel al vanaf midden 2013. Met elke keer dat ik er 1 kan krijgen, ga ik daarvoor.
    Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
     
  12. elly200056

    elly200056 Actieve auteur

    vind iemand het gek als ik er niets meer van snap.
    Twee eventen met gloeibessen. Hoe verzin je het.
    Er zijn al meer eventen geweest met gloeibessen. Iedere keer wordt het overschot omgezet naar EP en BD.
    Als die voorraad die je over hebt na zo'n event nu gewoon ergens kunt parkeren, dan hoeven wij niet meer
    zo te puzzelen bij wie je wat in gaat leveren.
    Iedereen succes maar weer.

    gr. Elly
    mijn ID: 9189018
     
  13. john-j

    john-j Forum-hertog

    vraagje over de wolken die je kunt winnen.
    je kunt deze keer een wolkenrij en een sieritem winnen maar kun je dat sieritem op de wolkenrij plaatsen die je nu kunt winnen?
    en wat kun je plaatsen op de plekken die nog over zijn op deze wokenrij?
    mvg john-j
     
    blackscorpion64, eevee60 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  14. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Het sieritem is voor de wolkenrij suikerspin, dit is het vierde sieritem voor deze rij en dan volgt er nog 1 en dan is deze wolkenrij compleet.
     
    Daxter1966, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  15. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    Yes!! de eerste keer inleveren bij de XL variant en gelijk het bonus aantal munten gekregen!!!
    Dit gaat wel lekker zo.
     
  16. john-j

    john-j Forum-hertog

    oke bedankt en hoe zit het met de wolkenrij die met dit event kunt winnen?
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Die kan je voor muntjes kopen in de shop en daar kunnen items naar keuze op. Deze blijft na het event ook nog te koop in de shop, dus je hoeft niet speciaal dit event al alle muntjes bij elkaar te verzamelen.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. Oldwief

    Oldwief Grote forummeester

    Recyclemaat, meteen al 3 miljoen aan dieren/gewassen/producten... :wuerg:

    Nee, ik doe niet mee.
    xD
     
  19. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je kan de recyclomaat vullen met de hoeveelheid die je zelf wil. Je hoeft er dus geen 3 miljoen in te gooien.
     
    eevee60, DarkDevilDude en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    BAM, jackpot van 150 farmmunten gescoord met 1 keer de XL versie spelen:inlove:
    Gelijk het sieritem opgehaald in de shop zodat ik het niet vergeet :music:
     
    janniekwak, Reggaefeeks, lonnie57 en 8 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.