Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 20 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Met maken bedoel ik met de kastanje rij en anjers en sm
    Dus maken voor mij .....
    Ik weet dat die gewoon uit de grond komen versnel dan alleen het proces een beetje
     
    blackscorpion64, Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Jep de dieren die zijn /waren allemaal op en heul veul gewas....tis een mooie echo...:p
    Maar nog wel een aantal produkten achter de hand gehouden voor het geval dat...
    Zit er alleen wel meer en meer aan te denken om helemaal uitverkoop te gaan houden:wuerg::oops:
     
    blackscorpion64, Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. deerman54

    deerman54 Forum freak

    Geef maar een seintje HofvanDromen als je uitverkoop houd.
    Er zijn wel kopers hoor.:)
    Maar niet tegen woekerprijzen he !
     
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Zoveel voorraad is ter niet meer hoor, dus reken je niet rijk...
    En tja tis wel allemaal met liefde gemaakt he...dus de prijs moet wel goed zijn-.-
    Eerst nog zien dat Hofje die item binnen haalt ...:wuerg:
    En dan zou ik zeggen...Hou Markt 2 goed in de gaten ..of de plattelandsdraad...
    Wat zal farmlief:inlove:....wel weer niet zeggen...oei oei oei:oops:
     
    blackscorpion64, Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    In de fax staat een tabel met maximale inleverwaarde voor de jackpot. Dat houd dus in als je tien keer hebt geleverd in de zelfde categorie je zeker de jackpot hebt?
     
    blackscorpion64, Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dat vroeg ik me ook af.
     
    blackscorpion64, Katinka1700 en lijebouwman vinden dit leuk.
  7. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Het volgende staat er net een stukje boven in de FAQ:

    Iedere keer dat je een re-cycling start krijg je random een prijs uit de tabel die behoort bij de betreffende knop (S, M of L).
    Wanneer dat item geen jackpot-prijsis dan gaat er voor die categorie een punt in de jackpot.
    Bij 10 jackpot-punten krijg je gegarandeerd het jackpot-item uit die categorie.
     
  8. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Dan krijg je hem in ieder geval een keer als je maar genoeg batterijen krijgt.
    De punten van de vorige keer zitten die er nu nog in?
     
    blackscorpion64, Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik heb nog nooit aan dit event meegedaan. Hoe werkt het precies?
    Met de munten kan je zelf losse prijzen kopen in de winkel zie ik.

    Het beste kun je XL recyclen doen denk ik of wat is jullie bevinding? En welk gewas / dier / ... kun je best recyclen? Wat is het goedkoopst? Ik heb 115 duizend rozen haha die misschien? :p
     
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik doe ze allemaal tot ik het jackpot item heb en ga dan naar de volgende. bij genoeg batterijen tenminste.
     
  11. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ja oké, maar wat is tactisch gezien de beste optie om te doen? XL denk ik gezien de minimale beloning en maximale?
     
  12. mariaschot

    mariaschot Junior expert

    Het is inderdaad te gek voor woorden, het gaat op slavernij lijken!!!! Ik doe hier niet aan mee.
     
  13. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Volgens mij ook xl en dan zo terug.
     
  14. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik heb nog 70 muntjes dus het sieritem kan ik onmiddellijk nemen. En dan maar zien voor de rest, ik wil eerst het vuurvliegjes-event afkrijgen.
     
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ook, dus ik ga morgen gewoon de eventgewassen om half 12 oogsten. Maar de drops die ik krijg stop ik wel in de automaat. En dan maar zien of ik voldoende munten haal. Het liefst op 2 accounts, ik heb op het andere account ook de wolkenrij gekocht en nog geen munten op voorraad.
     
    DarkDevilDude, Daxter1966 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Om eventuele misverstanden te verhelpen:

    Het sieritem en de wolkenrij komen in de permanente eventshop.
    Als ze daar uit gehaald worden dan staat er gedurende een maand: "laatste kans" en dat zal altijd zijn in een maand dat er ook farmmunten verdiend kunnen worden. Pas na die maand worden ze dan verwijderd.

    Gezien de prijs van de wolkenrij denk ik dat dat nog vele maanden zal duren.
    Het item voor de surpriserij is minder duur, maar zal -verwacht ik- ook wel minstens tot juli te kopen zijn. Maar gaat het er al uit per 1 juni dan staat dat ook weer in een update en OA eind april.
     
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik ga ook voor de XL, die geeft inderdaad de hoogste kans in verhouding op veel farmmunten. Daarna is de L het gunstigst.
    Als je de jackpot te pakken hebt (bij XL dus 150 farmmunten krijgt), kan je die jackpot in die serie niet meer krijgen. Dus misschien stap ik na de jackpot in XL over op L. Maar eerst maar eens zien hoeveel batterijtjes er uit de grond gaan komen. Misschien kunnen we maar een paar keer spelen.

    In verhouding is het het goedkoopst om rozen, anjers en papegaaienveren in de recyclomaat te gooien. Dus jij zit goed met je voorraad rozen. Je ziet de prijzen van die 3 ook omhoog schieten op de markt. Je zou dus ook nog lekker kunnen verdienen aan de verkoop van rozen nu.

    Succes!
     
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    1 munt op voorraad en heb er 50 nodig voor dat sieritem van de staak. Ondanks dat er wat mooie bomen bij zitten en de TG er uit gaat, ga ik puur alleen voor dat sieritem. Zal me al meer dan genoeg kosten gezien Baha niet mee doet.
    De rozen van de laatste events heb ik bewaar, die zal ik nu gaan gebruiken.

    Lees dat de papegaaiveren ook weer van de party zijn, daar heb ik ook nog wel wat van op voorraad. Die gaan er ook in als ik genoeg bat. binnen krijg.
     
    Laatste bewerkt: 21 April 2017
    blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Baha en regenwoud doen wel mee voor de batterijendrops, tenzij jij alles vol hebt staan met sieritems.
    En de producten van Baha doen ook mee voor het inleveren ;)


    DropitemKomt van deze akkersKomt uit
    Nublionbatterij
    [​IMG]
    Hoofdakker
    Woelige weide
    Open plek
    Plantage
    Regenwoud
    Bomen
    Gewassen
    Stallen
    Werkplaatsen
    Burencadeaus
     
    Laatste bewerkt: 21 April 2017
    blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Haha goeie! Ga ik doen! Heb dan nu tussen de 25 en 35 miljoen BD aan rozen staan afhankelijk van de verkoopprijs :p
     
    blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.