Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvonnetje

yvonnetje Forumleerling

als ik die sterrengewas inzet staan die eigenlijk best wel lang, en kost tijd. waarom een event gewas als je normale gewassen veel meer opleveren? met het inleveren?

daisy17858 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De vorige keer was leuker, maar voor een terugkerend event steeds een wolkenrij is misschien ook wel teveel van het goede.
    Met de garantie dat je na 10x het sieritem te pakken had.
    Ik heb het sieritem terugkeer van de Nublons meerdere keren in de siertuin staan, maar er waren toen ook spelers die het sieritem niet kregen. De BD/EP/TEP prijzen zijn er altijd volop geweest. En daarnaast mest, mest en nog eens mest. Dat je nu zelf kunt kiezen of je die mest wel of niet wilt, vind ik niet verkeerd.
    Het is natuurlijk jammer dat het met normaal volop spelen niet mogelijk is om een leuk aandenken te bemachtigen, en net als bij Renzo heb je na een paar keer spelen het probleem dat de 1 nog volop aan het sparen is en de ander de leuke prijzen er al uit heeft.

Wanneer ik er vanuit ga dat de BD/EP/TEP rondes jammer van de batterijen zijn (die je extra uit de grond krijgt) maar de BD die je erin stopt waard is, dan kom ik op gemiddeld ongeveer 10 muntjes per 100.000 BD. Dat is 1,2 miljoen BD voor 60 supervoer. Met 135 miljoen op de bank heb ik dat er voor over. Al ga ik nog steeds eerst voor de toverboom.
    De WAC en ananastaart die je voor BD op de markt kunt kopen, kun je beter geen munten aan besteden, dan ben je wel erg duur uit.
    De overige zaken zijn niet voor BD te koop, dus is het aan de spelers om te bepalen wat ze wel en niet voor veel BD willen kopen.

Met de waarschuwing dat er meer soortgelijke dumpevents zullen komen, zullen de prijzen op de markt wel hoger worden denk ik. Na het oogstfeest heb ik de papegaaienveren aardig kunnen aanvullen onder de 1000 BD. Boomfruit tot 80% opgekocht, en terwijl er dit event geen boomfruit ingeleverd kan worden, heb ik gisteren toch maar weinig boomfruit kunnen kopen.
    De ep is veel hoger, waardoor je een grotere kans hebt op batterijen.

daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  3. Lieve

Lieve Halfgod

heb tot nu toe 18 X L en 7 X M en 5 X S en dus 2 250 000 aan waarde, plus dat ik de jackpot van L en M al binnen heb
    ben ik nu aan 139 munten dus ja dure bedoeling vind ik spijtig
    voor dit zou dan wel de boom vruchten erbij mogen en de bahama gewassen en dieren
    want de producten mag dan wel
    muntjes sparen voor andere keer

Laatste bewerkt: 7 Januari 2017
    moontje68, daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  4. overa001

overa001 Forumleerling

Flutevent....veel inleveren weinig kans op mooie prijzen...alweer een poging zoveel mogelijk centen uit je zak te kloppen...jammer bigpoint....volgende keer weer beter hopelijk...

5. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

ik ga nog even door met event gewas, kijken of ik toch nog wat munten kan krijgen.
    Verder had ik veel anjers en rozen opgespaard maar die heb ik zojuist in mijn laatste level voor mijn beker gegooid hij is nog niet vol maar die procent voor de drops waar ik elk event weer wat aan heb is me meer waard
    die toverboom krijg ik toch niet bij elkaar.
    vind dit te duur voor wat ik er voor terug krijg. Misschien leuk als j alles dik op voorraad hebt en alle questen enz al af hebt maar voor iemand zoals ik is t zonde van wat je eindelijk met veel moeite bij elkaar hebt gespaard

daisy17858, sproetje06 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ik vind het geen probleem om nu eens een event te hebben waar je niet meteen de standaardprijs van een wolkenrij krijgt. Afwisseling is altijd welkom! Ik vind de prijzen ontzettend mooi: de toverboom, de TG etc. Het is niet realistisch om dit met een 'gewoon' event te winnen denk ik en ik heb er dan ook geen probleem mee dat het waarschijnlijk even een tijdje en meerdere events gaat duren.
    Over de eventgewassen: ik gebruik die vooral omdat ze voor de tijdsduur ontzettend veel EP en dus naar verhouding ook meer batterijen geven. Ik gebruik ze niet om die machine te vullen; daar heb ik nog meer dan genoeg rozen voor :) (ook al gooi ik ze er wel in omdat we er na dit event niets meer aan hebben).
    O ja, ik ga er bij dit soort random events altijd vanuit dat ik pas bij de 10e draai de jackpot draai; als die dan eerder komt voelt dat als winst ;)

BoerAnnelies, daisy17858, Rozie67 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. jkantenzn

jkantenzn Gevorderde

ik heb hem 1 keer gevuld en ik heb het wel weer gezien alles erin gooien voor weinig terug

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Eerlijk is eerlijk de farmmunten hebben hier geen zin maar de EP gaat wel superhard omhoog.

9. stien56

stien56 Alwetend orakel

Helaas pindakaas - dit event........... Sorry maar ik vind het helemaal niets - e.e.a. staat niet in verhouding tot.

Ik sluit me helemaal aan bij Margo, Eevee, Thea en Moeders - spelplezier verdwijnt steeds meer - 2 x per dag inloggen om bomen en dieren te oogsten, soms 3 x maar daar houdt het ook mee op.

Lang niet alle veranderingen hebben (al is het maar een kleintje) een voordeel voor spelers.
    Ach ja, laat ook maar - water naar de zee dragen - helaas.

10. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Bij mij op de markt zijn de papagaaiveren duurder, ze zijn sinds het oogstfeest niet meer onder de 2000 Bd geweest goedkoopste ongeveer 2300 en nu natuurlijk weer veel duurder dik in de 3000.
    Het sieritem terugkeer van nublons staat al niet eens meer in mijn siertuin zijn al vervangen door andere items die meer Ep geven.
    Vind dit best leuk event en wil heus wel munten sparen maar grootste nadeel vind ik de Kans factor daar heb ik echt een hekel aan De 1 speelt 10 x en heeft bijv. 70 munten en de ander speelt 10x en heeft er 42 en toch hebben beide dan evenveel gewas en batterijen ingeleverd..... (voorbeeld komt van mijn eigen boerderijen)

eevee60, daisy17858 en Rozie67 vinden dit leuk.
  11. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Yahooo heb eindelijk een axolotl binnen (na 11 stallen) ik noem haar ja het is een vrouwtje axomientje.
    En die batterijen komen slecht uit de grond vind ik zelfs met het eventgewas. nog maar 64 muntjes bij elkaar gesprokkeld wel 2x jackpot bij L en M.

Reggaefeeks, sproetje06, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Lunaindy

Lunaindy Forumbeginner

Hallo,heb een vraagje maar weet niet of ik hier goed zit.
    Als je aan het oogsten bent komt altijd die lange balk omhoog ik vind dat heel vervelend.
    Vaak zie je dan niet waar je mee bezig bent,moet dat nou??kan in mijn schuur ook zien wat ik heb.
    Van mij mogen ze dat afschaffen misschien zijn er meer die het vervelend vinden.
    Groetjes en fijne dag verder.

sproetje06 vindt dit leuk.
  13. bibi9999999

bibi9999999 Teller

volgens mij kun je deze bij je instellingen uit zetten maar weet dit niet 100% zeker.....
    had het even uitgeprobeerd en zoals enk52 hieronder ook al zegt.....
    oogstanimaties inschakelen en dan op Uit stipje zetten en dan opslaan

Laatste bewerkt: 7 Januari 2017
  14. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan die uitzetten door bij de tandwieltjes en dan die moersleutel met dat klapbordje, dan bij de uitgebreide instellingen de oogstanimaties uitzetten. Niet vergeten op te slaan.

15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik zie dit event gewoon als een leuk extraatje, boer gewoon door en doe niets speciaals. Die muntjes lopen niet weg en komen vast nog eens van pas. Ik vind het juist wel lekker even geen gestress om een event te halen, lekker in je eigen tempo bezig en ondertussen schaatsen kijken. Kan hier in het oosten toch de deur niet uit. is nog spiegeltje glad

herma1234, daisy17858, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Event waar je zelf cadeautjes mag uitkiezen; altijd een goed idee.
    Ik ben er blij mee. Nogal veel munten nodig. Dat had wel wat minder gekund.
    Maar rozen zat. Dus kan voorlopig wel vooruit.
    Al aardig wat munten binnen.
    Gelukkig geen wolkenrij. Het met de hand oogsten van alle wolkenrijen gaat me steeds meer tegenstaan.
    Ik heb de neiging om alleen met events mee te doen als het een bijzondere wolkenrij is.
    Wolkenrijen met alleen EP of TEP laat ik steeds meer links liggen. Of ik lever alles in behalve de wolkenrij.

17. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Dank je Ron, maar ik begon deze keer met 2, dus zoveel verandering is er voor mij niet ;)

18. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

nu 21 farmmuntjes, gaat langzaam...dus dus nog erg lang voor mijn toverboom......
    ah ja, je moet wat te wensen houden toch?;)

19. supermuis1960

supermuis1960 Forumbeginner

en zoals gewoonlijk bij dit soort events krijg ik op de ene boerderij veel farmmunten (nu 168) en op de andere boerderij met dezelfde hoeveelheid slechts 42 famrmunten. De lol is er voor mij al weer af.

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik vind het ook een leuk event maar net als jij heb ik wat tegen de kans factor.
    Het account waar ik met 800 batterijen ben begonnen heeft meer muntjes als het account waar ik met 1400 batterijen ben gestart.
    Die kans valt gewoon geregeld dezelfde kant op.

.babouska., LucieSchreurs en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.