Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Ik had ruim 1500 batterijen toen het spel begon en heb inderdaad de nodige munten ervoor terug gekregen. Maar daar ik nog steeds batterijen krijg bij het oogsten en van mijn buurtjes, kan ik toch geregeld nog gokken, want meer is het niet. Dus nu al 2 x volle bak in de ton gegooid en 0 munten erbij gekregen. Dus dit 'spel' is voor mij voorbij.

daisy17858, Butsmuts, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

kan iets niet echt vinden en dat is: worden de muntjes nu omgeruild of worden deze bewaard voor een volgende keer

sproetje06 vindt dit leuk.
  3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Muntje worden bewaard tot de volgende keeer

sproetje06 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Heb toch een gokje gewaagd omdat ik toch belachelijk veel rozen en anjers had en ook de markt er niet mee wil overspoelen.
    120 muntjes gekregen wel voor 400 batterijen dan he.

Ik blijf bij mijn mening...
    Reacties gelezen en ik ben duidelijk niet de enige

Ep en TEP is mooi mee genomen, hoor je mij niet over. Maar nu draait het om munten, die zijn belangrijk geworden als je iets groots wilt. Vergelijking met Renzo is gemaakt en dat klopt wel. Zo is het geen hoofdevent.

Voor de toekomst zie ik wel of ik er vaak aan mee doe, vermoed van niet. Dumpen doe ik dan liever bij een groot event.

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je hebt dus voor je rozen en anjers een leuke hoeveelheid ep en tep gehad en genoeg munten voor 60 supervoer.
    Dat is geen hoofdprijs, maar denk ik een leuke prijs voor een overschot aan rozen en anjers.
    De kans op munten is mij ook veel te klein om er supermest voor te investeren. Maar is het niet jammer om de rest van je batterijen voor niets kwijt te raken ipv nog een keer supervoer te kunnen aanschaffen?
    De batterijen die ik krijg maak ik gewoon weer op. Tot nu toe nog steeds met papegaaienveren. Vanmorgen heb ik weer een paar onder de waarde kunnen kopen.

6. klakje

klakje Oudgediende

nou al dagen bezig als cadeau kan ik nu wac nemen. Die krijg ik zo al uit de wolkenrij. En dat voor veel inleveren, doe hier echt geen moeite meer voor

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Tja, die wac zou ik ook laten zitten. Voor dezelfde munten heb je 20 supervoer. En ik begrijp best dat dat niet voelt als een hoofdprijs waar je hard voor gewerkt hebt. Maar als je er weinig extra's voor gedaan hebt, is die 20 supervoer misschien handiger met het volgende fokevent dan de gewassen of producten die je ervoor ingeleverd hebt. En de batterijen heb je gewoon cadeau gehad. Er niets mee doen levert ook niets op.

8. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

komt er nu iedere maand zoiets voor de munten
    of 3 keer per jaar of minder zelfs nog

9. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Of het iedere maand terug komt weet ik niet. Wat ik er wel van begrepen heb is dat je ook farmmunten bij events kan winnen

sproetje06 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier in totaal 62 farmmunten gehaald. Batterijen opgemaakt, nog 1 in de schuur. Niet echt veel ingeleverd, weinig tijd op dit moment om regelmatig op de farm aanwezig te zijn. 10x l, 7x m gedaan en1x s om de laatste batterijen in te leveren. Voor mij is het over uit en klaar met dit event.
    Iedereen nog veel succes met vergaren van muntjes. xD

sproetje06 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  11. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb net weer veel rozen in de automaat gedropt....kom ik erachter dat het event toch morgen duurt....krijg ik bij lange na niet op:cry:

sproetje06 en eevee60 vinden dit leuk.
  12. Red_Tulip

Red_Tulip Regelmatige auteur

Het is in ieder geval fijn te weten dat ze geen batterijen willen verkopen. ca 8 batterijen geven 1 farmmunt. Voor 80 farmmunten krijgen we 20 sv. Dus 80 farmmunten zijn ongeveer 640 batterijen, zeg maar 600. 600 batterijen kosten 800 tg. Dus kost 20 sv 800tg als je het via de nieuwe shop-o-rama koopt. Pure afzetterij...O-P-L-I-C-H-T-E-R-IJ Als je het in gewoon Nederlands zegt.

Butsmuts, theav71, -Coco1968- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Wat een akelig event trouwens, veel werk en het levert weinig op, helaas.
    Als dit elke maand terug komt doe ik niet meer mee, mijn hele boerderijtje eerst omgebouwd voor de eventgewassen en dat duurt weer eeuwen, dus doe ik ook niet meer.
    Nee dit event is aan mij niet besteed, ik hoop dat anderen er meer plezier aan hebben beleefd!!

Farmer121965 vindt dit leuk.
  14. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je hoefde geen eventgewas te kweken. Je kunt met dit event ook gewoon doorgaan met je boerderij, als je bijvoorbeeld rozen of anjers op voorraad hebt, om erin te gooien.
    Ik heb helemaal niks omgebouwd, vond het echt de moeite niet. En zit nu met 98 muntjes. De moeite niet om ook maar 1 stap harder voor te boeren.

Errim, eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  15. -elvira101-

-elvira101- Forum-expert

dat gebeurde mij dus ook staat de silo nu nog half vol die krijg ik niet meer leeg echt balen

Paddington28b vindt dit leuk.
  16. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Ik vind de prijzen ook in geen enkele verhouding staan met wat je inlevert. Nu 102 muntjes en er al heel wat ingestort. Doe ik niet weer.

17. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

och als je het ziet als een variant van Renzo en toch dingen over hebt, dan is het een prima event. Zou er geen extra moeite instoppen.

LucieSchreurs, eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  18. spelboyke

spelboyke Oudgediende

Ik heb nu 281 muntjes volgende keer weer verder voor de toverboom.

sproetje06 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  19. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Ik geloof dat ik dit evenement laat voor wat het is. Hier vind ik echt weinig aan. Je werkt niet naar een doel toe zoals bij andere evenementen, zoals een bonenstaaklijn.

20. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ik heb mijn doel wel gehaald! Nét op het nippertje :oops: Ik had 119 munten en 9 batterijen en wilde heel graag het supervoer ivm tekort en binnenkort weer een fokevent. Uiteindelijk voor 2TG 1 batterij gekocht (slik - mijn zuurverdiende TG), maar het heeft goed uitgepakt: hiermee 1x S kunnen doen en ik kreeg er 1 munt uit :D Pfeeeeew net op het nippertje, want kan morgenochtend niet oogsten en dacht dat het niet meer zou lukken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.