Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jippie, gelijk bij de eerste poging in M een das :inlove: aan de haak geslagen. O nee het is geen hengelwedstrijd. xD
    Daarna het sieritem van M gehaald. Toen de wolkenrij van L en daarna de sticker in S.
    Nog 2 sieritems, die van S en L. Eerst weer batterijen sparen.
    Schaap gaat effe op de koffie bij Opa John, neem een aanhangertje mee. ;)
     
    hwjstolwijk, dutchboy, Borkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    als ik het goed begrijp kan je zonder batterijen niks meer leveren?
     
    dutchboy, Borkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Schiet hier niet zo op, voor bijna alles heb ik de volle hoeveelheid aan pogingen nodig (en een heleboel keer EP gekregen). :wuerg:Ik wacht nu nog op het 2e sieritem van de M en ik hoop de das nog een keer te krijgen. De batterijen zijn nu op maar gelukkig duurt het event nog wel even. Ik ga eerst maar weer batterijen verzamelen. Het komt vast wel goed ;)
     
    dutchboy, Borkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Heb nu enkele keren geleverd en heb nog een 269 batterijen maar ik kan niets meer leveren. Normaal?
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Nog ff aan `t sparen volgens oud gezegde;
    Beter een Nublionbatterij in m`n schuur, dan kopen want da`s me te duur !! ;):DxD
     
    Borkie, Daxter1966, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Geen geluk vandaag.
    4 pogingen nodig bij S voor het sier item. ( party ticket, ananastaart en lindeboom)
    6 pogingen nodig bij M voor het sier item. (party ticket, ep, cat, bd, bd)
    6 pogingen bij L nog steeds geen sier item. (wolken rij, 12 u knc, fiool van groei, ep, ep, ep)
    Nu weer wachten op voldoende batterijen, tot nu toe 400 batterijen verbruikt.:wuerg:
    @schaapje52 gefeliciteerd buuf met je das.
     
    dutchboy, Borkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je moet voldoende batterijen en voldoende aan waarde in je meter hebben om te kunnen spelen.
     
    daisy17858, Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dankjewel buuf. Ben er erg blij mee, had nog steeds geen das.
     
  9. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    bedankt enk voor je antwoord weet ik nu waarom ik niks meer kan leveren
     
    daisy17858, Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. irene257

    irene257 Gelegenheidsauteur

    Een 3x de recyd moeten vullen, en rond de 600 tot 700 batterijtjes, en wolkenrij compleet binnen, en wat zeker zo fijn is, mijn eerste dassenburcht, yes yes yes, super blij. Groet Irene
     
  11. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    De koffie staat klaar hoor en ook taart.
    Je aanhangertje mag je thuis laten want de batterijtjes zijn al opgemaakt ;)
    Hier valt ook nog wat te vieren.:inlove:
    Opa heeft de staak niet alleen compleet binnen nu maar.....
    Opa is ook de winnaar van het EK voetbal 2016 en heeft een mooie Farmerama voetbal mogen ontvangen :D
    Dankjewel Bigpoint :inlove:

    https://board-nl.farmerama.com/inde...raag-ter-gelegenheid-van-ek-2016.21699/page-4
     
  12. klakje

    klakje Oudgediende

    Ben al snel klaar met wolkenrij. kosten in totaal ongeveer 500 batterijen verder alleen veel ep en duiten had liever knechten of das
    maar ja je kan niet alles hebbben
     
    daisy17858, Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Van harte gefeliciteerd hoor! Leuk helemaal leuk. Ik kom gelijk een potje voetballen. xD
     
  14. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Goed idee 8)
    Als er meer boertjes komen dan doen we een wedstrijdje Boertjes tegen de Nublons xD
     
    schaapje52, daisy17858, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. sky57

    sky57 Forum prof

    Dubbel gefeliciteerd.

    Ik heb het item van L nog nodig om de wolkenrij compleet te maken. Helaas ook nog geen dassenburcht.
     
    hildemarc, daisy17858, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik doe mee!
     
    daisy17858, dutchboy, Farmer121965 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Let lekker op zeg, hoorde vanmiddag dat er later vandaag een event zou starten en heb gisteren 1 keer volle maan kunnen oogsten. Het is even niet anders. Gelukkig genoeg rozen op voorraad om de staak binnen te halen. Daarnaast heb ik nog een party draai, KC van 3u, de sticker o_O en een textielmolen gekregen. Momenteel nog genoeg batt op voorraad, dus even kijken wat ik nog meer wens te willen. Is ook wel weer handig om wat batt te bewaren voor je weet maar nooit, de toekomst of zo:p
     
    daisy17858, blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik kom ook wel even langs en ik beloof van je batterijtjes af te blijven:music:
     
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bij de S 10 pogingen om het sieritem te halen, bij de M 9 pogingen... nu bezig met de L en na 1 poging de wolkenrij maar het laatste sieritem nog niet... eerst batterijtjes spareno_O morgen nieuwe ronde, nieuwe kansenxD

    Heb de textielmolen ook, maar geen dassenburcht :)

    @blackscorpion64
    Gefeliciteerd, opa John! :music:
     
    daisy17858, blackscorpion64 en dutchboy vinden dit leuk.
  20. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Had voor het sieritem waarvoor 10 batterijen nodig zijn in 15 maal het sieritem kreeg eerst de sticker
    Had voor het sieritem waarvoor 25 batterijen nodig zijn in 7 maal het sieritem
    Had voor het sieritem waarvoor 35 batterijen nodig zijn in 2 maal de wolkenrij
    Had voor het sieritem waarvoor 35 batterijen nodig zijn in 10 maal het sieritem
    Wolkenrij nu aan gezet totaal dus 745 batterijeb gebruikt
     
    Borkie, daisy17858, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.