Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hulst

    hulst Levende forumlegende

    In de coöperatie vind je quest die heten tentoonstelling en veeteeltwedstrijd. Daar kun je de bekers verdienen.
     
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    In de cooperatie heb je twee questen : Tentoonstelling en veeteelt wedstrijd .Als je daar respectievelijk boomvruchten/gewassen en dieren inlevert krijg je een beker. Die bekers geven meer dropitems op het veld waar ze geplaatst zijn. Je kunt ze beide tot 15 % vullen zodat ze gezamenlijk een kans van 30% meer drops geven. o_Ok kun je in de boom der wijsheid voor sterretjes een rune vrijspelen waardoor je bekers over alle velden werken. Met jou level is het waarschijnlijk de eerste keer dat dit event langskomt speel je langer dan heb je misschien nog veel batterijen van de vorige keer

    Oh ja je klinkt niet dom ik vind het juist snugger om dingen te vragen die je niet weet of kent
     
  3. dedirectuur

    dedirectuur Forumleerling

    thnx, ik ga dr is naar kijken :D

    thnx, ik ga dr is ff naar kijken.
    Maar klopt idd dit is de eerste keer dat deze voor mij voorbij komt.
    in die boom ben ik geloof ik nog niet zo ver dat ik iets over bekers ben tegen gekomen. Leek me handiger ook om eerst dat veld vrij te spelen ivm de ruimte en daarna de bahamarama.

    Daar heb je toch wel gelijk in. Gelukkig ook een fijne mentor die me begeleid als k toch tegen dingen aanloop :)
     
    Borkie, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De rune in de boom is zeker niet de belangrijkste .Los op het veld zoals Coco uitgelegd heeft is ook prima ,maar de bekers zelf zijn erg belangrijk als je aan events mee wilt doen .Helaas is het met jou level best moeilijk om een event uit te spelen en is het vaak het beste dat je kiest wat haalbaar is .Het eventgewas is met jou level wel interressant. uit mijn hoofd weet ik niet wat jou meest ep gevende gewas is maar vermoedelijk is het wel het eventgewas. Succes met de Nublons en de bekers
     
    Borkie, dedirectuur en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Nou dat ging ongelofelijk snel ik heb de wolkenrij en de sieritems al binnen. Ik heb maar 150 di's nodig gehad.
     
    Borkie, farmermikkie, rikmark en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ga e rnu aan beginnen ik ben benieuwd


    ruim 600 gebruikt
    nu nog op jacht naar de das
     
    Laatste bewerkt: 31 Augustus 2016
    Borkie, farmermikkie, hulst en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    de wolkenrij en de items zijn hier al binnen ....was een vluggertje ...:music:
     
    Borkie, farmermikkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Keurig hoor:)

    Ik heb weer eens dom gedaan.:mad:

    Had ik de Astro halfpipe al binnen blijf ik 8x doorgaan op vakje M.
    Dit grapje koste mij 200 batterijen denk ik. :wuerg:

    Wel al de wolkenrij en Beam me up binnen dus nu alleen nog maar op vakje S spelen en ook hier is het dan klaar.
    Ik twijfel nog wat ik met de batterijen ga doen die de komende week nog uit de grond komen.
    Ik denk bewaren voor een volgend nublon event.
     
    Borkie, eevee60, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Hier ook de wolkenrij + sieritems en de das :inlove: ook binnen
     
  10. roodkeelduiker

    roodkeelduiker Actieve auteur

    Hier ook alle items en de wolkenrij binnen :music:
    Totaal 705 batterijen nodig gehad (14 x S, 10 x M en 9 x L)
     
    Borkie, farmermikkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Precies in 7 keer wolkenrij plus items binnen. Super!
     
  12. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Ik ga hier nog ff door met leveren kijken of ik nog wat leuks binnen hengel en die ep's, tep's en bd's zijn altijd welkome ;)
     
    Borkie, farmermikkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Foei jacht op das dat is verboden hij heeft een beschermende status
     
    Borkie, eevee60, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. dedirectuur

    dedirectuur Forumleerling


    ik heb er net is even naar gekeken, nu we het er toch over hebben die gewassen die je moet inleveren er staan er wat van de bahamara en gewone zeg maar, moet je van alles iets inleveren of mag het ook alleen van de gewone gewassen zijn?
    klopt vorige event is me ook vies tegen gevallen. had daarmee maar gewoon het zilver compleet gemaakt.
    ga nu ook eerst maar alleen is eventgewassen doen, en dan zie ik daarna wel verder wat ik ermee ga doen, levert me idd de meeste ep op.

    dank je wel. Jij ook veel success :D
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Nog geen 500 batterijen nodig gehad voor een volle wolkenrij. Succes!
     
    Borkie, farmermikkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    zo dat ging snel nu de wolkenrij al binnen met alle sier items.
    Nu nog baterijen gaan verzamelen en door voor de das die hoop ik toch nog naar binnen te kunnen lokken. iedereen nog succes
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. rikmark

    rikmark Forum freak

    Wolkenrij en sieritems binnen :music:en nog 600 batterijen over.

    Ga ik ook doen buuf :), ep's en teps zijn inderdaad erg welkom.:inlove:
     
  18. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    iets meer als 600 batterijen en volledige rij binnen. Eerste poging was meteen de wolkenrij:p:D:inlove:

    voor de rest heb ik ook de textiel molen en de sticker en bakken aan punten en bonussen en zo
    3*25,000 EP
    3*45,000EP
    40,000BD
    18,000TEP

    succes allemaal.


    en dat te bedenken dat ik eerst dacht ik laat het aan mij voorbijgaan:cry:
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Na de granaatappels van opa gelukkig een veilige noodlanding kunnen maken:wuerg:. Als hij zelf zijn batterijen al weggooit zal ik hem maar verder met rust laten ;).
    Wolkenrij met sieritems staat, koste ca. 500 batterijen en wat anjers (onderweg ook al een textielmolen meegepakt). Speel nog even door voor een das, want daarvan heb ik er zelf pas 1.
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    De nieuwe wolkenrij is compleet binnen.
    Plus de dassenstal .
     
    astrid1960, Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.