Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb vanmorgen ff de voorraad gecheckt... 326 batterijen, dus nog werk aan de winkel:wuerg:
    Vraagje... de nublionbatterij krijg je wel al via de toverboom, maar kun je nog niet als buurkadootje geven?:eek:
     
    daisy17858, Daxter1966 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat klopt, want het event begint pas vanmiddag. Dan zullen de batterijen als burenkadootje te geven zijn.
     
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dat dacht ik wel... maar omdat we ze nu al via de toverbomen krijgen, vroeg ik het me ff af. :p
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het is een beetje een bijzonder geval, die drops bij dit event.
    De batterijen komen voor het event al uit de grond als dropitem, en ook uit de toverboom.
    Maar nog niet van tevoren als burenkadootje :p
     
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dan zal ik maar wat geduld oefenen... xD
     
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Joehoe wie gaat er mee knikkeren met batterijen? (Daar ben ik heeeel goed in , nu nog veel batterijtjes tekort maar dat moet dan goedkomen)

    Ik ga gewoon verbouwen met event gewas, mooi voor de ep en dan blijft mijn voorraad mooi intact.
     
    Borkie, rikmark, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Boerinneke100

    Boerinneke100 Gevorderde

    als je pech hebt krijg je pas na 20 x elk niveau de event-items! 2.4 miljoen aan gewasjes dus!! Of reken ik nu fout?

    Sorry ik zie dat Miekje dit al fijn uitgerekend had.
     
    Laatste bewerkt: 31 Augustus 2016
    Borkie, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    xD
    Opa gaat de valkuil snel dichtgooien en zich verstoppen in de dakgoot met granaatappels in de aanslag tegen vliegtuigen.
    Inmiddels 849 batterijen in de schuur en die moet ik wel goed bewaken om geen leuke prijsjes mis te lopen.
     
    Laatste bewerkt: 31 Augustus 2016
    Borkie, rikmark, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Snowdrops1

    Snowdrops1 Forum-analist

    De batterijtjes komen ook van het Vollemaanveld! :D
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Jaa leuk Eeevee...
    Maar als jij zo goed bent win je elke keer en raak ik mijn batterijtjes kwijt:cry:
     
    Borkie, eevee60, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik geloof dat ik maar es stiekum bij Opa op bezoek ga8). Hier maar 297 batterijen :music:.Ik ga niet met het vliegtuig maar k denk dat ik een tunnel ga graven om zijn voorraad te legen:)
     
    Borkie, rikmark, hildemarc en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier ook maar 386 batterijen.
    Toch maar kijken hoe het zit met de event gewassen.
    Ik zie wel wat haalbaar is of wat ik binnen hengel.
    De das zou inderdaad een super prijs zijn.:inlove:
     
  13. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    ook niet slim, ik heb gedresseerde molletjes, stuur er ruim 100 op opa's kuiltje afxD
     
    Borkie, daisy17858, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik heb wel door dat Opa John een zware middag krijgt met vliegtuigen molletjes en tunnelsxDxD
     
    Borkie, daisy17858, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Uhhhh ik denk dat ik mijn dassenburcht maar bij de schuur zet om de molletjes weg te jagen.:music:
    En een ganzenhok erbij om de wacht te houden want opa moet vanmiddag het huisje poetsen en eten koken.
    Inmiddels alweer 854 batterijen die ook nog eens oplaadbaar zijn. xD
     
    Borkie, daisy17858, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. theekopje2000

    theekopje2000 Gelegenheidsauteur

    Jammer hoor, heb mijn buren kadot'jes al verstuurd voor vandaag. Dacht dat het niet kon omdat ze er niet tussen stonden.
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. dedirectuur

    dedirectuur Forumleerling

    hoe doen jullie dat toch met die batterijen, oh oh ik ga het nooit halen. heb dr nog geen 100:(
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Welk level heb je en hoeveel % zijn je tentoonstellingsbekers
     
    Borkie, blackscorpion64 en dedirectuur vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Sommige spelers hebben nog veel batterijen van het vorige nublon-event.
    Verder krijg je meer drops als je meer velden hebt en meer waardevolle spullen hebt.

    Een paar tips voor meer drops: zaai vanaf vandaag eventgewas, deze geeft meer ep per uur en levert daarom ook meer drops.
    Verplaats de bekers naar het veld waar je gaat oogsten, maar doe daarna wel F5 en wacht een hele minuut. Wanneer je met de hand oogst, kun je dus eerst oogsten waar de bekers staan, dan de bekers verplaatsen naar het volgende veld, F5 en dan het voorgaande veld inzaaien en water geven. Bij mij werkte dat altijd.
    Veel van ons hebben de bekers boven in de boom der wijsheid staan, en dan het liefst ook nog de bekers helemaal gevuld. Tot ongeveer 8% per beker kun je beter proberen zo snel mogelijk te doen.
    Straks kun je ook weer batterijen van buren krijgen, en het is niet zeker dat we er 1400 nodig hebben. Dus met een beetje geluk haal je een volle wolkenrij, en anders zitten er in ieder geval ook leuke prijzen bij.
     
    Borkie, blackscorpion64 en dedirectuur vinden dit leuk.
  20. dedirectuur

    dedirectuur Forumleerling

    zit ook nog maar in 37. Klinkt ook vast dom maar tentoonstellingsbekers???

    Heb nou ook iets korts staan zodat ik zo direct met het event gewas kan beginnen. Jij hebt het nu denk ik ook over de tentoonstellingsbekers? geen idee wat dat is dus zal die wel niet hebben :)

    ga mn best doen en zie wel hoe ver ik kan komen of wat ik kan halen :D
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.