Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 7 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je bent er van overtuigd dat BP ons niet weer random 100.000 sla in een event zal laten leveren?
    Dan nog begrijp ik je niet helemaal. De sla is al tijden meer dan het dubbele waard dan wat er in de schuur staat aangegeven. Er zijn echt veel boomvruchten en een aantal gewassen die je ook nu nog voor de helft terug kunt kopen. Dus waarom zo'n voorraad aanleggen en nu domweg in de pot gooien?
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    En er is vast bij hem ook genoeg gewas aanwezig door het gebruik van de kastanjewolk. Ik heb hier bijna 190.000 anjers in voorraad.
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Anjers zijn dit jaar te koop geweest onder de 60 BD. Als je een beetje oplet kun je ze onder de 70 kopen terwijl ze het dubbele waard zijn. Ik heb het afgelopen event voor het eerst supermest op gewone gewassen gedaan voor de drops. Toch heb ik de meeste lange gewassen boven de 10.000 en kan ik daar best een paar duizend van missen.
    Met de ervaring dat BP in staat is 100.000 sla te vragen, en als je pech hebt 2x in hetzelfde event, zou ik die voorraad liever houden, of verkopen als ik de voorraad te groot vond.

    Ik kan dus helemaal begrijpen dat jij niet voor de 8-uurs gewassen gaat, waar je volgens mij altijd al een hekel aan hebt gehad.
    Lekker de boerderij op je eigen manier, de drops zullen wel aardig komen en anjers, rozen en boomfruit voldoende om de recyclomaat te vullen.
    Ik ben ook van plan om de dieren die ik graag op het veld wil hebben, daar gewoon te laten, de mammoetbomen blijven bij dit event ook mooi staan en de ruimte die ik over heb, zet ik wel het eventgewas. Maar ja, wat is ruimte over. Ik heb 7 gekleurde kippenhokken die voorgaan als ik tijd heb, omdat de kippen heel erg duur zijn, verwacht worden in het volgende event en ik er maar 100 heb.
     
    -ymked55-, sproetje06 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Das 'n hele goede tip van je wolters63, ik stem vóór.
     
    -ymked55-, VosStiertje en kokkertje vinden dit leuk.
  5. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Hier helemaal klaar voor dit event.
    Ik heb er zin in. Ik ga voor alle prijzen, ik vind een grijze wolkenrij niet zo erg wanneer ik er zelf niks aan kan doen.

    Ik heb ook veel dieren en bomen voor de queesten staan. Ik kijk wel hoeveel eventgewas ga planten, is afhankelijk van mijn andere activiteiten in RL.

    Wat hoor ik nou -coco1968-; hebben we kippen nodig voor een volgend event?
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  6. ragnar-5

    ragnar-5 Forumbeginner

    ik ben lvl 56 en zou graag mee willen doen met dit event, wie wil mij een nublion batterij sturen? ik ga de eventgewassen plaatsen, en dan weet ik dat ik ook meer batterijen krijg, maar vind het spel leuk en wil graag een eind op weg komen met dit event. alvast bedankt al je er een wil sturen het kan naar ragnar-5
     
  7. haughty9846

    haughty9846 Forummeester

    nu al iedereen heeft moeten ploeteren om in hoger level te komen
     
  8. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    O buuf, dat zou een geweldige oplossing zijn. Was je vroeg wakker vanmorgen, of heb je ervan gedroomd xD.
    Maar als hier voor gestemt zou moeten worden dan krijg je van mij 10 stemmen xD
     
    -ymked55-, Rijanne en VosStiertje vinden dit leuk.
  9. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik weet ook nog niet wat ik er in ga gooien, eerst maar eens kijken wat de prijzen gaan doen. Heb ook nog zat boomfruit wat normaal goedkoper is bij verkoop dan anjers en meer inleverwaarde. Ik zou er niet aan moeten denken weer 250.000 sla te moeten kopen (flink wat klikken) en precies wat je zegt straks heb je het weer nodig voor een event en dan baal je dat je het er in hebt gegooid.
    Dit vind ik ook een heel goed idee, misschien eens bij de ideeën hier op het forum zetten.
     
    -ymked55- en VosStiertje vinden dit leuk.
  10. haughty9846

    haughty9846 Forummeester

    puik idee stem voor
     
    -ymked55-, VosStiertje en beereekhoorn vinden dit leuk.
  11. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    heb ik inmiddels ook gedaan , bedankt voor de tip,, hoop dat er veel reacties op komen
     
    -ymked55- en VosStiertje vinden dit leuk.
  12. kokkertje

    kokkertje Forum-commissaris

    Heb meteen de batterijen uit de voorraad erin gemikt : 5 of 6 x verdeeld over alle 3 de mogelijkheden.
    De sieritems zijn binnen :music::music: nu de wolkenrij nog :p
     
    BoerAnnelies en -ymked55- vinden dit leuk.
  13. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Zo snel ben ik niet maar wel het eerste item te pakken.
     
    BoerAnnelies en -ymked55- vinden dit leuk.
  14. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    sieritems s en l binnen en .... de parfumerie ben er blij mee:inlove:
     
    BoerAnnelies en -ymked55- vinden dit leuk.
  15. roodkeelduiker

    roodkeelduiker Actieve auteur

    Net de voorraad batterijen erin gegooid en ik mis nu alleen nog het sieritem uit tabel 2 (M).
    De rest is binnen, incl. wolkenrij en de parfumerie :D:music:
     
    BoerAnnelies en -ymked55- vinden dit leuk.
  16. je551ca1

    je551ca1 Forumbeginner

    Ben al een tijdje uit het spel en sinds een week of 2 weer aan het spelen. In de FAQ staat dat je ook dropitems kunt storten voor de punten, en voorheen kon dit ook, maar er komen geen dropitems in beeld.. Is dit een foutje of zijn er alleen bepaalde dropitems te gebruiken en heb ik die niet?
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier de sieritems en de staak al binnen, super,:D batterijen nu even op.
     
  18. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    zo de wolkenrij al geactiveert, dat ging super snel, hahhaha
     
    BoerAnnelies, -ymked55- en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  19. -sneeuwprinses-

    -sneeuwprinses- Junior expert

    Hier ook de complete wolkenrij binnen. Had nog ruim 1700 batterijen over van de vorige keer, dus voorlopig aan batterijen geen gebrek :) Komen al die bergen rozen ook nog eens op haha
     
    BoerAnnelies, -ymked55- en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  20. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    waar zijn eigenlijk de eventplanten voor nodig ik heb denk ik iets gemist of zie iets over het hoofd
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.