Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 7 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    heb er in totaal al 6 max mompel zou BP ons iets willen duidelijk maken?
    ook van andere dingen krijg je vaak hetzelfde
    nu mijn wolkenrij is binnen en parfumerie, de event sticker maakt niet uit heb toch geen plaats meer in fotoboek
    Aan iedereen nog veel succes
     
    schaapje52, Daxter1966 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    ben nog zoekende naar max, net wel een kowhai gekregen, kan nooit geen kwaad;)
     
    schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Dat is mooi, dus de ruimtewezentjes geven wel de Kowhai, gok me suf op die boom, maar ze willen 'm maar niet geven :cry:
     
    schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik twijfelde of Max bij iedereen het zelfde geeft, maar dat is dus niet het geval. Lees wel allemaal goede berichten of een 2de en 4de max. Misschien dat ik straks ook nog een paar gokjes waag op L. Kan nooit geen kwaad om nog een max te krijgen :). Met die gene die ik heb ben ik al heel erg blij!
     
  5. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik wou mijn batterijen opsparen voor een volgende keer maar na al die posts gelezen te hebben en al die mompelende mannetjes die uitgedeeld waren wilde ik het toch nog een x proberen om hem binnen te krijgen.
    Ha!! 2x achter elkaar het manneke, kreeg gelijk 10 suiker en 4000 TEP van beiden. Toen nog 1x een gokje gewaagd en kreeg 3 party tickets, ook erg blij mee :D
     
    schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo, ik denk gooi hem maar helemaal vol met wat gewassen en boomvruchten dan krijg ik hoogwaarschijnlijk wel een extra MAX. En hop de eerste keer haha :inlove:. Nu de tank nog leegmaken!

    Daarna nog een keer L geprobeerd, kreeg ik een knechten coupon, ook erg mooi. Over gegaan naar M want een extra kiwi is ook niet verkeerd. Kreeg 2 keer EP, dus hop weer naar L, weer EP en de laatste keer de party tickets.

    Blij mee! Mooi event!
     
    schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Voor mij kan dit event niet meer stuk. De wolkenrij en items had ik al erg snel bijeen.
    Vandaag 1 max mompelman en 1 kohwai gekregen, super gewoon.xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. -juditta93-

    -juditta93- Actieve auteur

    Ik mag ook niet klagen, kreeg al heel snel een linde en heb de staak ook wel snel compleet. Daarna door wezen sparen voor de pafurmerie. Op vrijdag ochtend kreeg ik de parfumerie en die avond kwam Max nog lang. (hij blijft zelf twee weken) :D
    Ik heb nu ook twee kowhai. Verder probeer ik nog de kiwi stal en de wolf te pakken. Beide mis ik nog in mijn inventaris. Maar ik ben blij met wat ik heb gekregen.
     
    schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. bearke89

    bearke89 Actieve auteur

    Iedereen veel plezier met Max.
    Hopelijk zit die er volgende keer ook tussen voor mij.

    Hier zelf door wezen sparen voor de batterijen, voor een betere start volgende keer.
    Een wolkenrij heb ik toch liever dan max :p

    momenteel 218 op voorraad
     
  10. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Mocht de wolf niet lukken, dan heb ik er wel 1 voor je bij het volgende ruilevent.
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nog maar een keertje een gokje gewaagd en kreeg 24 uur knechten, erg blij mee. xD

    Ik heb nu nog 18 batterijen en een klein beetje gewas. Kan ik morgenochtend nog een kansje wagen in M en misschien ook nog wel in L.
     
    -juditta93- vindt dit leuk.
  12. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Op dit moment heb ik weer bijna 100 batterijen, maar ik wacht nog even tot morgenochtend met inleveren. Dan kan ik lekker veel achter elkaar cadeaus ontvangen. Ik spaar ze niet op tot een volgende keer dat de nublons weer komen. Want deze cadeaus vind ik gewoon te leuk om te laten liggen. Je weet wel wat je hebt, maar niet wat je krijgt! Bovendien komen er dan ook wel weer genoeg batterijen uit de grond om leuk te spelen.:)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik spaar ze ook niet op. Inderdaad zeer leuke prijzen te winnen. ;) Volgende keer zie ik wel weer. ;)
     
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De vorige keer dat de nublions geweest zijn is ook zo lang geleden:oops:.Wie weet wanneer er een volgende keer is.
    Ik had geen batterijen van de vorige keer maar heb de wolkenrij toch compleet:inlove:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. -lis111-

    -lis111- Forumleerling

    Ik ben ook supertevreden over dit event. Al heel snel de wolkenrij compleet, veel EP en BP gekregen, meerder knechtencoupons, WAC, een parfumerie, 2 Max en zojuist de felbegeerde linde! :D
     
    schaapje52 en -juditta93- vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Op zich ben ik ze ook aan het sparen, maar dat is ook omdat ik liever niet al mijn voorraad er in gooi. Heb alles wat ik wil hebben binnen: 2 keer Max, parfumerie en de staak met sieritems. Dus mijn event kan niet meer stuk.

    Toch vanmorgen nog een keer gevuld, had alweer rond de 700DI en nog wel wat boomvruchten 'over'. Kreeg SV, tickets, EP een paar keer en 2 smoothies. Alles is inmiddels mooi mee genomen. Kijk straks of ik het nog een keertje ga doen of het zo laat.

    Wel relax zulke events hoor. Dit mogen ze vaker van mij doen :)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Vond het een superleuk event, de ruimtewezentjes mogen wel vaker langskomen :inlove:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.