Praatgroep Recycl-o-maat

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 7 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenek43

nenek43 Forum-commissaris

Ik val hier van mn stoel............:eek:
    had vanmiddag geen tijd, begon met spelen half uurtje geleden, én............alle items én de wolkenrij binnen, 2 x superbuur, parfumerie en en en..............pffffff
    nog nooit meegemaakt zo snel en zoveel geluk
    (ik had nog veel batterijen van vorige keer, dat scheelt, en heel heel veel rozen erin gegooid.
    batterijen nu op, zie wel wat er nog binnenkomt en wat ik dan evt nog krijg.
    dit event kan voor mij niet stuk :inlove:

2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hie rook een parfumerie en 2x superbuur. o_Ok de 1sre item binnen. Gelukkig de wolkenrij nog niet.Die wil ik niet eerder dan dat ik alle items heb

1-marleen en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. -limburgseboer-

-limburgseboer- Gelegenheidsauteur

o_Ok hier wolkenrij en de 3 items binnen, helemaal happy

-ymked55- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Nou het gaat eigenlijk best goed hier. Ben inmiddels bij gelezen op het forum en lees vele goede berichten. Hier ook goede berichten, maar nog niet zo perfect als ik heb gelezen haha.

Bij de eerste keer heb ik hem volledig gevuld met boomvruchten. Bij L direct de buur :inlove: en later kreeg ik de parfumerie :Den ook het sieritem. In totaal 14x gekost. Opbrengst verder: 3PPJ, 6 x 50.000 EP, 6WAC, 25.000 TEP.

Door gegaan met S. Daar het sieritem ook binnen. In totaal 11 x.
    Opbrengst: 50 SM, 36.000EP, 2PPJ, sticker :(, 8.000BD, ananastaart.

Door gegaan met M. Sieritem binnen, staak nog niet en geen DI meer :(
    60.000EP, 60.000 BD, 12uurs knechten coupon, 2 smoothies

Ik heb er dus 1 maal boomvruchten in gegaan en verder rozen. Heb hem nu op vol vermogen staan, maar geen DI meer dus kan niet verder gaan met M. Beetje jammer haha. Kan over enkele minuten het eventgewas oogsten. Maar denk niet dat ik deze nog vaker neer ga zetten. Heb hem niet echt nodig al levert het wel mooi punten op. o_Ok mijn rozen voorraad is nu zo goed als op, dus als ik nog een keer moet leveren ga ik weer voor de boomvruchten haha.
    De sieritems gaan voor nu eerst op schateiland. Kijk morgen wel weer verder. Maar een mooi event zo haha. En die staak gaat vast wel goed komen.

Oh ja had aan het begin rond de 600batterijen. Nog van de vorige keer en van de afgelopen dagen.

-ymked55- vindt dit leuk.
  5. boemer49

boemer49 Oudgediende

allemaal leuk en aardig hoor jullie mooie prijzen ...maar ik geef telkens en hij zegt dan missie volbracht of zoiets maar het blijft maar op 245.000 staan ik blijf vullen maar er veranderd niets hoe kan dat , ik weet het even niet meer ....en heb ik ingeleverd dan kan ik niets erbij doen of veranderen aan het aantal ....b v d groetjes leonie ...

6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Als het rond de 600 a 700 batterijen kost voor de 3 items en staak, dan kan ik nog wel eerst even batterijen sparen. Ik heb er nu 285 ingestopt. Ik ben benieuwd hoeveel het mij kost om alles compleet te krijgen.

-ymked55- vindt dit leuk.
  7. yvon61

yvon61 Forum-analist

Hier hetzelfde. heb al 2 sieritems binnen, maar de batterijen zijn op, had heel weinig voorraad er van.
    Dus maar eventgewas erop gezet. Zou dat meer di geven dan hoge gewassen? Denk van wel he met die ep die ze geven.

-ymked55- en langeveentje vinden dit leuk.
  8. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Joepie hier ook de parfumerie binnen en 2x de superbuur helaas niet gezien wat ik van hem heb gekregen. Heb nu de pop up maar ff aan staan. Ik ben tevreden en stop nu met het event en ga weer lekker genieten van mijn vakantie.:)

-ymked55-, BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. Lieve

Lieve Halfgod

het is pas na 24u dat je eerste cadeau krijgt en die zijn wel de moeite
    hier de faq link
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-huur-een-superbuur.4725/

10. tooske58

tooske58 Forum-expert

heb de bonenstaak en en sietitems binnen met 585 batterijen. ging dus snel. succes iedereen .

BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. nenek43

volgens mij lever je alleen maar in tot 250.000 aan gewassen of zo, maar je moet ook batterijen inleveren ............

Je vult de silo, zodra je genoeg punten voor het laagste level hebt ingeleverd, én genoeg batterijen hebt, wordt de betreffende knop groen.
    Door de silo verder te vullen worden ook de volgende twee knoppen groen zolang je genoeg batterijen hebt.

boemer49 vindt dit leuk.
  12. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dat geeft de burger moed. Ik hoop niet dat het zo gaat als met visje tik. Dan is het echt de laatste keer geweest dat ik aan zo'n event heb mee gedaan. Maar tot nu toe alleen maar positieve berichten. o_Ok ik heb al mooi prijzen in de wacht gesleept. Dus we gaan nog even lekker door

schaapje52 vindt dit leuk.
  13. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

14. trudymeurs

trudymeurs Junior expert

Je moet ook niet alleen vullen, je moet daarna in het midden klikken op hoeveel batterijen je wilt inzetten, dus op de 10, 25 of 35 klikken. En daarna klik je rechts op de pijl, daarna kan je in het rechterapparaat zien welke prijs je gekregen hebt. Succes ermee

boemer49 vindt dit leuk.
  15. Peetstop

Peetstop Gelegenheidsauteur

o_Ok ik viel bijna van mijn stoel.. met 2x de automaat volgooien met anjers en ca. 300 batterijen inleveren was ik er al: alle drie de items én de wolkenrij binnen... zo snel maakte ik nog nooit een event af.
    Ben er heel blij mee want ik vreesde eigenlijk net als met het visje-tik na dit event weer tegen een grijze wolkenrij te moeten zullen aankijken.

Voor wie er nog niet is, veel succes/plezier.

BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. boemer49

boemer49 Oudgediende

dank je nenek , ik wist het even niet meer het is zo lang geleden ....en deze is anders dan de vorige ... en ja inderdaad je moet 250.000 inleveren , prijzen heb ik welgekregen hoor dat gaat wel goed komen nu ...dank je wel .....leonie

nenek43 vindt dit leuk.
  17. neva1

neva1 Forumkenner

ik snap het event toch niet zo goed geloof ik ...ik heb al behoorlijk wat rozen ingeleverd want daar heb ik er heeel veel van ..maar waar moet ik nu die batterijen indoen?? ik heb over de 300 batterijen maar kan ze nergens indoen . ik kan ze nl niet vinden bij het inver=steren.

18. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik kreeg vanmiddag ook de superbuur, en hij gaf direct een kadootje. Dus niet pas na 24 uur. Op z'n vroegst over 24 uur geeft hij weer een kadootje, afhankelijk of ik dat moment ingelogd ben.

Ik had de 3 sieritems en de bonestaakrij al snel bij elkaar. Het heeft me 415 batterijen en rond de 2.500 esdoornsap gekost. Heerlijk!

De boerderij staat vol met stallen en bomen, en zie vanzelf of de batterijen nog uit de grond komen. Ik ga er wel een stel bewaren voor een volgende keer.

Edit: @neva1: links, bij het groene plusje, lever je gewassen of boomvruchten. Zodra je genoeg hebt geleverd, kies je in het midden voor 10, 25 of 35 (dat is het aantal batterijen, en dus je keuze voor Small, Medium of Large). Daarna klik je rechts op het driehoekje, en zie je daarboven wat je kado is (met je pijltje erboven hangen, dan krijg je de tekst erbij)

Edit: @boemer49: je hoeft geen 250.000 punten in te leveren, je kunt veel minder inleveren, en toch al spelen. Je kunt maximaal 250.000 punten inleveren in 1 keer en daar kan je meerdere keren achter elkaar door mee spelen.

@hendrika73: je hoeft geen pop-ups aan te hebben staan om te zien wat je van superbuur Max Mompelmans hebt gekregen. Dit kun je zien onderaan je pagina in het midden, dat kleine groene driehoekje uitklappen, waar je o.a. ook kunt zien welke drops je hebt gekregen.

Laatste bewerkt: 11 Augustus 2015
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  19. nenek43

Lees even post nr. 211 en 214, hoop dat je dan wel begrijpt. succes

farmermikkie vindt dit leuk.
  20. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Wat een superdag.
    Ik ben al klaar.
    Wolkenrij is compleet gevuld, parfumerie erbij en de sticker.
    En dat voor maar 270 batterijen.
    Toch handig als je er van de vorige nog 400 hebt overgehouden.
    Ga ik nu weer overhouden en de rest lever ik in voor items die ik wel wil hebben.
    Suc6 allemaal.
    Hier kan de dag niet meer stuk.

farmermikkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.