Praatgroep questenreeks Rond als een beer

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Zojuist ververst en ja, daar staan ze.
    Bedankt; ik was te snel.
     
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Alle questen tot nu toe gehaald , vandaag de laatste met alleen drops dus die gaat ook wel lukken:music:
     
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik zie je berichtje nu pas. Het is gelukkig goed gekomen met de rode schuimpjes. Met de stallen voor dat andere event wat nog liep ging het niet zo snel. Na wat meer gewassen te hebben neergezet ging het beter. Rode schuimpjes wel gehaald. Die andere ben ik rechts tot en met 54 gekomen en links helemaal af. Nu maar even gaan kijken hoever ik met de lopende ga komen.
     
  4. walking51

    walking51 Gelegenheidsauteur

    Heb er 4 gehaald deze laatste gaat niet lukken om dat ik geen flesjes kan verdienen.

    Dit is echt waardeloos doe je mee en eigenlijk bij de 1e missen doe je alles voor niets.
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hoera, het glas is half leeg?
    Er is helemaal niks aan de hand, als je level 1 goud en diamant niet inlevert. De rest kan je gewoon leveren, zodat je de upgrade krijgt.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou die laatste was gemakkelijk. Uit de bomen voor de lapjes kwamen zo belachelijk veel DI dat ik de hele quest er in één keer doorheen kon stampen en ik heb er nog een heleboel over ook xD
     
  7. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    klopt ook hier uit de 2 velden bomen de dubbele hoeveelheid drops.
    Dus event helemaal voltooid.
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    De vorige niet helemaal gehaald, wel de upgrade en opgelet dat ik nu genoeg flesjes heb voor de laatste stap. Nu nog de drops zien te halen, omdat ik nog met de gewassen van de vorige bezig was, geen bomen erop gehad. Nu pas 11 drops, dus dat wordt nog even sprokkelen tot morgenmiddag.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    sandra, heb jij nog drops nodig? stuur maar een duifje met welke drop je wenst naar -matthias1952-
     
  10. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    ik heb zelden opmerkingen over het spel, maar wil dit toch even kwijt:
    ik vind het ontzettend jammer, maar in deze zeer hectische dagen, is het echt niet haalbaar om een event te halen dat maar 24u duurt en loopt van 14u tot 14u...

    Wellicht hebben andere spelers net meer tijd.
    Voor mij is het beetje ontspanning met het spel echt iets waar ik van kan genieten.
    Ik werk nu zeer lange dagen van thuis uit (naast andere taken die gewoon doorlopen ben ik preventieadviseur van enkele scholen die noodopvang moeten organiseren met steeds veranderende richtlijnen) en heb 3 pubers met autisme thuis zitten.

    De langere events zijn fijn, gedeeltelijk halen is prima.
    De korte bezorgen echter extra stress en soms teleurstelling, als ik net te laat weer online geraak/tijd heb om naar het spel te gaan dat al gereed open stond.
    Ik ben hier vast niet de enige die door de gegeven omstandigheden plots een ander/drukker werkritme heeft en uitkijkt naar wat ontspanning.

    Ik hoop dan ook dat we de volgende weken leuke, maar wat rustige events krijgen aangeboden.
    En neen ik lig niet wakker van een 'gemiste' beloning, maar de extra druk is niet nodig en events lijken soms perfect haalbaar als je start... om dan niet te kunnen leveren wat nog op je veld staat, of de DI die je hebt als je nog op tijd was geweest om te oogsten, dat is frustrerend
    Dus heel blij dat dat het lapjes event wat langer duurt.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat werkt twee kanten op natuurlijk. Er zijn nu ook genoeg mensen die de hele dag een beetje thuis zitten te zitten en die zijn misschien wel heel blij met een beetje reuring op Farmerama.

    Sterkte trouwens met je werk. Dat moet niet eenvoudig zijn nu.
     
  12. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Natuurlijk alle respect voor je mening.
    Farmerama probeert altijd een grote variëteit aan events te brengen, zodat er voor alle spelers events zijn die ze leuk vinden. Zonder de gedachte dat iedereen aan alle events kan en wil meedoen.
    Voor mensen met lange werkdagen zijn events altijd een extra uitdaging, want ieder event vraagt wel om meerdere keren op een dag inloggen.
    Daarom zijn er ook regelmatig heel simpele events tussen, die minder vragen.

    Jij specificeert je bezwaar ook nog naar de hectische tijd waarin we nu leven.
    Enerzijds zullen er nu spelers zijn die méér tijd voor Farmerama hebben, tegelijk een andere groep die minder tijd heeft. Het is voor Farmerama niet mogelijk daar op in te spelen.

    Bedenk daarbij dat een event dat nu start drie maanden geleden is gepland, in een strakke workflow om te zorgen dat alles op tijd klaar is. Er werken tien afdelingen binnen het Farmerama team, beginnend bij Game Design, verder artists (die de schetsen maken), storyboard, 2D en 3D tekeningen, knoppen en flash, animaties, teksten, vertalingen, Q&A (testen). Dagelijks wordt de voortgang van de events voor de komende drie maanden besproken en bewaakt.
    Het is daarom niet mogelijk events af te stemmen op wat er vandaag gebeurt, en al helemaal niet omdat dat in de wereld niet overal hetzelfde is.

    Dus ik hoop met jou dat de komende events voor jou meer ontspannen zullen zijn, zodat je er plezier in houdt. Maar wat er komt staat al vast (al zijn wij daar nog niet in gekend) dus dat blijft afwachten.
     
    Butsmuts en Arvonvan vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.