Praatgroep questenreeks Rond als een beer

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmans

    mmans Forum-hertog

    Gisteren schreef ik het volgende:

    Edit: ik ben eruit :) Ik ga wel meedoen met het inleveren van de DI:
    Als je op de 2e en 4e dag inlevert:
    level 1: zilver
    level 2: helemaal,
    dan krijg je op die beide dagen 3 energiedrankjes (dus 6 in totaal).
    Op dag 6 kun je dan DI en energiedrankjes inleveren. Je krijgt dan 2 kansen op een mierenstal en 5 TG (en natuurlijk overal wat EP/BD/sterren).
    Zonder al te veel te doen, die DI komen met een beetje geluk wel van de zaken die je toch al van plan was te plaatsen op je farmpje :) :)

    Je hebt dan NIET het sieritem met upgrades, maar WEL 2 mysterie stallen TARTAN en 5 TG .
     
    LucieSchreurs en Paddington28b vinden dit leuk.
  2. Landa75

    Landa75 Junior expert

    Daar kom ik nu ook achter... jammer....
     
  3. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Om 14.00 uur velden wederom verbouwen en eventgewas erop
     
  4. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Zou BP later de mogelijkheid geven om de "koffiedrinker" alsnog te halen. Zonder deze is de hele reeks questen volgens mij zinloos om te doen.
     
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    En Dag 3 ook weer afgerond
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  6. fablim

    fablim Oudgediende

    Ligt het aan mij, of is het helemaal niet voordelig om bij 1 goud en diamant in te leveren?
     
  7. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    nee probeer eerst de zilveren te doen ,en heb je 2 af dan gaat het sneller en heb je minder nodig ....
     
  8. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Zo alle plantjes geleverd , nu alles weer vol met allerlei stallen voor de 140 schuimpjes.
     
  9. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier al voldoende schuimpjes, fluitje van 'n cent.
     
  10. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    ik heb nog niet een roze schuimpje waar staan ze , ik kreeg wel gele ....?????
    groetjes leonie ...
     
  11. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Rood schuimpje is een dropitem.
     
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Yup , hier al klaar
     
  13. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Jeetje, lees ik hier dat er al een paar zijn die genoeg rode schuimpjes hebben. Ik heb er pas 23. Ik ging er wel vanuit dat ik wat achter zou lopen aangezien ik eerst met de vorige nog bezig was maar nu.... denk ik toch echt dat ik nu iets verkeerds doe. o_O
     
  14. picon001

    picon001 Forumleerling

    Waar kan ik de quest vinden om de roze schuimpjes in te leveren aub ? Ik zie niets onder het klokje
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die staat in de coöperatie
     
  16. picon001

    picon001 Forumleerling

    Dankjewel, ik zag daar ook niets, maar na heropstarten heb ik hem wel. Sorry...
     
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hé buuf, maak je niet druk. Ik begon ook met zo weinig. Na 1 oogst met lange gewassen op beide akkers was het alsnog in 1x klaar. Als je ondertussen toch nog tekort kom, stuur maar een berichtje. ;)
     
  18. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Klopt het dat ik geen waterijsjes kan planten? Ik Ben vanaf 14.00 uur bezig met sterplanten(!)
     
  19. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Heb je na 14:00 wel opnieuw ingelogd.
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Kijk je ook op de juiste velden? Het kan alleen op de hoofdakker en de woelige weide. En heb je opnieuw ingelogd na 14:00 uur?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.