praatgroep-poolfeestje

Discussie in 'Overig archief' gestart door tina9091, 7 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Oh doe me even een duifje welke je nog mist!

Borkie vindt dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Lief van je, maar ik mis niks:music:
    Het is gewoon mijn missie om b.v. 8 neonstallen van 1 soort te hebben, zodat ik 1 menagerie kan vullen met b.v. alleen maar neonschapen:p
    Dus als er in een eventwinkel een kist vol neonstallen te halen is, dan ga ik daar meestal voor;) dus die nieuwe wolkenrij bij het nieuwe event vind ik ook errug leuk, ook al kan ik die maar 2x per jaar oogsten:)
    Voor mij zit de uitdaging om tijdens het spelen zoveel mogelijk zelf te zaaien, oogsten en behalenxD

3. Ga ik nu niet meer redden 15 rietjes om er nog 1 te halen zelfs dat red ik niet meer.. daarna eigenlijk nog 3. De dropitems wilde niet dit event!

Borkie vindt dit leuk.
  4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Tip voor het volgend event... kijk in de FAQ op welke velden de dropjes vallen en waarop... gewassen, bomen, stallen....
    En vraag tips bij elk event en probeer uit wat voor jou het beste werkt.
    Maar het volledig halen van events en bijbehorende wolkenrijen lukte bij mij ook niet in het begin.
    Dan is het kijken wat haalbaar is en dat dan uit het event halen.
    Alles is welkom, is mijn motto:p
    Je kunt tot 20 burenkadootjes per dag krijgen, dus is het soms de moeite waard om in de praatgroep om hulp te vragen en zo wat extra dropjes te vangen;)

tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  5. Hartelijk dank voor de tips! Ik ga t proberen :)

Borkie vindt dit leuk.
  6. Aliyee94

Aliyee94 Doorzetter

Hier ook net niet gehaald, net was gewas te weinig maar toch leuke prijzen binnengehaald

Borkie vindt dit leuk.
  7. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Heb de staak binnen, alleen de eerste 2 items niet. heb ik straks weer iets te wensen voor het ruilevent!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.