praatgroep-poolfeestje

Discussie in 'Overig archief' gestart door tina9091, 7 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oeps....
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  2. goeie tip! ga ik ook doen!
     
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier gaat er vanavond weer hortensia op -.- , heb al 300 zoete wafels over maar nog steeds niet genoeg rietjes,
    heb er nog 73 nodig en uit de eventgewassen alleen komen ze denk net niet.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  4. Ik heb nog geen hortensia.... hoeveel uren durend gewas zou jij in mijn plaats neerzetten?
    Ik vind het niet leuk meer zo weinig di als ik krijg.... kan gewoon niets heb veel event gewassen en bijna geen di
     
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat hangt van je level af, uien of rozen?
     
  6. Uuuhm oeps heb nu spinazie gezaaid... verkeerd??
     
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    nee, je kan ook gewoon je langste gewas zaaien wat je hebt, daar krijg je over het algemeen de meeste di's van
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  8. Oké top! Dankjewel: is te hopen dat ik morgen dan flink wat DI'S krijg, bedankt voor je hulp!
     
  9. klakje

    klakje Oudgediende

    ik heb veredelde anjers gezet met stol witte onschuld en wolkenrij met supermest direct klaar 44 comfortvelden gaf 32 rietjes ik kwam er ruim 20 tekort. dus 40 supermest gebruikt
     
  10. Huh veredelde anjers? En wolkenrij met supermest? Sorry die opdracht snap ik niet
     
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    we hebben nu toch geen di nodig?
     
  12. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Mijn poolfeestje is klaar. Ik heb een beetje gefokt voor wat extra rietjes en wafels, maar echt veel komen er daar ook niet uit.
     
  13. jimmyhond

    jimmyhond Junior expert

    Hier kwamen er 130 rietjes uit een veld 20-uur bomen.
     
    Huhmmie38, farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Nu niet maar vanmiddag voor de quest 5 van koekjesevent wel, feestelijke muffin.

    Nog 3 Slushy's en het poolfeestje is weer afgerond.
    Eerste wonderkistje gaf een toverhoed.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Uit 2 velden 12-uurs bomen ruim 90 rietjes, met turbomest zijn ze in nog geen 7 uur klaar. Misschien een optie voor wie drops tekort komt.
     
    farmermikkie, hendrika73 en janniekwak vinden dit leuk.
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    doe ik het weer verkeerd.........:oops:
     
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Yesssssssssss..........Hier klaar is met dat feestje ... xD... Heb nu 3 rietjes over en maar liefst 564 wafels o_O Die verhouding is wel heul erg scheef, als Hofje dat zo mag zeggen...
     
    tafeltennisster79 en -mikmak- vinden dit leuk.
  18. klakje

    klakje Oudgediende

    veredelde anjers kan je maken. kost veel tijd en je hebt geluk nodig, ben daar zowat een jaar mee bezig geweest. Met stol, witte onschuld, en wolkenrij 2014 verkorten allemaal de tijd van anjers als je supermest gebruikt. Zoveel dat ze direct klaar zijn. Maar dat is wel fijn als je wat drops tekort komt
     
  19. Lieve

    Lieve Halfgod

    berenvriend uit de eerste kist
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als je de anjer helemaal veredelt is ie met alle toeters en bellen binnen 35 minuten klaar, en met inzet van de kastanjerij of de kruidenrij zelfs direct. En anjers zijn lange gewassen, dus ze leveren relatief veel drops op. Op die manier ben ik ook aan de laatste rietjes gekomen gisteren.

    Alleen dat veredelen is niet binnen een vloek en een zucht gebeurd: ik heb er ruim een jaar over gedaan maar toen had ik ook wat xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.