praatgroep-poolfeestje

Discussie in 'Overig archief' gestart door tina9091, 7 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    En hier kunnen jullie praten (in bikini) over het poolfeestje
     
  2. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Kan hier het FAQ niet openen
     
  3. pandabeertje52

    pandabeertje52 Actieve auteur

    Hier ook niet te openen
     
  4. luapke

    luapke Forumleerling

    hier ook geen faq te vinden helaas
     
  5. PinguinEric

    PinguinEric Junior expert

    Borkie vindt dit leuk.
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    0oit eens in de winter in een dompelbad geplonst naast het verwarmde zwembad:wuerg:
    Maar virtueel is natuurlijk een heel ander verhaalxD
    Lekker gerelaxd afgelopen dagen, dus kan opgefrist aan het event beginnen:music:
     
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    En weer kunnen ze bij BP (Gamedesign) niet nadenken ( en ze worden er ook nog eens voor betaald)

    Dit event is op de hoofdakker en het open bos, terwijl we voor de dagelijkse questen meerdere dagen ook een paar 100 drop-items moeten gaan verzamelen van de hoofdakker? o_O :music:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Die dropjes krijg je toch ook van het eventgewas, dat je daar dan hebt staan...
     
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ja maar daar heb je elke keer maar 24 uur de tijd voor, voor de quest van morgen hebben we 320 di's nodig, die komen niet uit je eerste oogst lange gewassen maar die zou je eventueel nog kunnen bij maken bij de start met vereldeelde gewassen maar bij de dagquest van vrijdag hebben we 290 di's nodig, dan zou je donderdagavond lange gewassen moeten zetten terwijl je op dat veld bezig bent met een andere quest waar we toch 15.140 eventgewas (7 uurs) voor nodig hebben, en op zondag hebben we weer 285 di's nodig voor de dagelijkse quest.

    Uit alleen de eventgewassen ga je die di's zeker niet krijgen -.-
     
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik zat hetzelfde te denken als thea, morgen zullen de drops voor de dagelijkse quest geen probleem zijn. Beide events starten tegelijk, dus met lange gewassen komende nacht zal dat een goede start opleveren. Maar de dagen daarna is het niet te doen om lange gewassen erop te gooien, die genoeg drops voor de dagelijks quest geven en tegelijk de gewassen voor dit event te verzamelen, of de dropsrate voor het eventgewas moet dit keer hoger worden afgesteld
     
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik zal het uitproberen... ik werk fulltime, dus moet het doen voor en na het werk.
    Ik zet bomen voor de start van beide events. Daarna heb ik eventgewas op de akkers en tijdens het werk of in de nacht bekijk ik of ik een langer gewas kan neerzetten. Afhankelijk van hoeveel eventgewas ik nog nodig heb...:music:
     
  12. lucy6666

    lucy6666 Gevorderde

    ik kan de faq nog niet eens inzien van de dagelijks opdrachten waar kan ik die nu vinden
     
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

  14. lucy6666

    lucy6666 Gevorderde

    wat te doen bij de dagelijks quest moet je bomen zetten ik kan nog niks inzien wat nu te doen
    en of komt deze nog
     
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Kun je met die link ook niet de FAQ lezen?:eek:
     
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Waarom nu weer op het zelfde veld ... Kon dat nou niet op Bama ofzo :sleepy:...

    EDIT: Huh zie nou net dat het ene op de ww ken :wuerg::music:
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Als ik het goed begrepen heb, dan is het eventgewas en de dropjes van het poolfeestje op de hoofdakker en de open plek. Het eventgewas voor de dagelijkse questen is op de woelige weide, maar de dropjes komen van de hoofdakker:)
     
  18. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Zover was ik inmiddels ook Borkie xD En 15.140 eventgewas op 2 velden is zo gemiddeld 12 x oogsten ?... Ben ff niet zo in de reken modus :wuerg:
     
    Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik maak me niet druk over die DI voor de questenreeks, want door alleen de quests te doen waar je eventgewassen moet oogsten haal je die rij ook xD

    Voor morgen staat er boekweit op, niet mijn langste gewas maar ik heb het nodig voor zo'n eeuwigdurende zaaiquest. Aantal keer oogsten is 13 en je kunt 3 keer per dag oogsten dus dat lijkt me prima te doen. En er zitten 5 piccolo's in, dat is toch ook altijd leuk xD
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik doe weer aan alles mee, maar snap iets niet:

    In de winkel kan je van alles kopen voor stermunten.
    Ik tel totaal 1.552 stermunten te verdienen in het hele event.

    5 piccolo's kosten 1.750 stermunten
    4 kisten vol neonstallen kosten 1.800 stermunten

    Waarom zou je 5 piccolo's of 4 kisten in de winkel zetten, als dat toch niet haalbaar is?

    (Ik weet dat je niet de hele winkel kunt leegkopen, maar waarom van 1 prijs meer in de winkel zetten, dan je maximaal kunt kopen.)

    Zie ik iets over het hoofd? Kan ik niet rekenen? Klopt de faq wel? (De duitse faq geeft dezelfde aantallen.)

    Edit: ik kan dus niet rekenen. Totaal aantal te verdienen stermunten is 1.842 xD
     
    Laatste bewerkt: 7 December 2021
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.