Praatgroep - Poolfeestje

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnsgbrs

    Rnsgbrs Actieve auteur

    beginnen jullie de start altijd met WAC/ supermest en turbomest?
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, om de eventgewassen snel te vermeerderen doen de meesten ze op grote velden met WAC, water, mest, supermest en Susi's (geen turbo, die is voor bomen). Om het effect van de supermest te vergroten kun je ook nog een witte onschuld en een stollen nemen, maar dan moet je niet vergeten die aan te zetten voor je de supermest erop gooit.
     
    Katinka1700, sproetje06, Margreeth en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Bomen op bahamarama heb je niks aan drops komen alleen van velden 0,1,en 4 dus alleen van de farm niet van baha.
    Op baha kun je doen wat je wilt of moet doen ;)
     
    Katinka1700, sproetje06 en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    klik maar op mijn banner voor tips erover
    uitgebreid beschreven
     
    Katinka1700, sproetje06 en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    whooo hoo :inlove: :D8)ik draai net 100% bonus op het rad voor 24 uur. Ik moest nu wel draaien anders was de 8 uur voorbij. Goede start voor het begin van het event straks.
     
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Kijk dat schiet op heel veel plezier ermee. ;)
     
    Katinka1700 en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. Rnsgbrs

    Rnsgbrs Actieve auteur

    mag ik vragen waarom je eerst met grote akkers begint ? ik dacht altijd beginnen met kleine
     
    Katinka1700 en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier uit me 3 velden met 20 uurs bomen 456 rietjes en 236 zoete wafels gekregen

    om het hele event te halen hebben we gemiddeld elke dag 222 zoete wafels en 99 rietjes nodig
     
  9. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    F5 gebruiken of even opnieuw uit en inloggen
     
    Katinka1700 en jolanda13 vinden dit leuk.
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Een grote akker geeft meer gewassen. Dus om te beginnen kan je beter die gebruiken. Als je dan voldoende hebt overgaan op kleine veldjes.
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Juist niet. Je hebt maar tien gewassen om me te beginnen, en als je die op kwartveldjes zet met wac en susi's levert dat 70 nieuwe gewassen op terwijl tien grote velden met wac en susi's 100 nieuwe gewassen geven. Na twee rondjes op grote velden heb je er genoeg om op kwartjes over te gaan.
     
  12. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    362 rietjes en 186 hoedjes
     
  13. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Hier 409 rietjes en 202 zoete wafels. Bomen er af gehaald, op de overige hoekjes weer bomen gezet en ga eerst aan de slag met het gewas. Dan zie ik wel wat de "hoekjes" bomen opleveren qua DI en kan ik altijd later nog een serie bomen opzetten.
     
  14. bepsels

    bepsels Forummeester

    ik had niet omgebouwd, ik had niet zo'n zin. 87/89 drops.
     
    Katinka1700 en sproetje06 vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    166/55

    Veels te weinig xD, maar ik had dan ook mijn werkstallen laten staan. Ik ga het nu proberen met kortere stallen en mocht dat niks worden kan ik altijd nog overgaan op bomen. De anjers dropten prima trouwens dus als de nood aan de man komt kan ik altijd nog een paar keer met SM smijten.
     
  16. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 150 rietjes en 239 hoedjes. Ga een veld met bomen laten staan en op twee akkers de eventgewassen verzamelen
     
    Katinka1700 en sproetje06 vinden dit leuk.
  17. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    347 rietjes en 207 hoedjes. Ik ga er wel weer bomen opzetten als ik genoeg eventgewas bij elkaar heb. Dat scheelt me weer in WAC.
     
    jolanda13, Katinka1700 en sproetje06 vinden dit leuk.
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    We kunnen geen DI item meer geven aan elkaar he?
     
    jolanda13, Katinka1700 en sproetje06 vinden dit leuk.
  19. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Oh dat wist ik helemaal niet, alleen bij dit event of voor altijd? Heb speciaal gewacht met cadeautjes gegeven vandaag zodat ik DI kon versturen -.-
     
    jolanda13, Katinka1700 en sproetje06 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee.

    Maar ik neem ook wel genoegen met een paar hete levenselixers hoor xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.