Praatgroep Pompoenpilaren

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 29 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    uuhhh bomen of pakhuizen met stallen
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  2. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    En , ja ik zie het nu pas.:cry:
    Heb me veldjes allemaal al gezaaid, dus dan gaan weinig drops worden.
    Tja, eigen schuld, dikke bult, :wuerg:
    had ik maar eerder op het forum moeten kijken.
    Ga wel beginnen morgen, en zie wel waar het beroemde schip weer strand
    en hopelijk vergeet ik niet, om pas morgenmiddag tegen 14 uur op mijn veldjes te komen.
     
    Sintra98, jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Wat heb je gezaaid??
    Indien saguaro dan zal het wel meevallen
     
    jolanda13, -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    zoals bij het lopende event als bij de pompoenen zal ik echt niet veel moeite doen om het te halen.
    misschien komt er bij het live gaan van het event toch nog wat extra, maar zoals het er nu uitziet? veel leveren, weinig krijgen.
    neen, laat maar voorbij gaan.
     
    riekje111 en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Nee, ik had heilige basilicum gezaaid.
    Maar dom,dom, voortaan eerder op het orum kijken.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als mij zoiets gebeurt, en ik vind het event belangrijk genoeg om mee te doen, haal ik die heilige basilicum eraf en zaai/plant ik iets langs in. Misschien voor een volgende keer?
     
    anneke071997 en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. the_liberty

    the_liberty Forum-ambassadeur

    ja maar je moet ook gewassen hebben en dat zijn er best veel
     
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    Heb je berichtje gelukkig gisteren nog gezien. Had nog de kristalwatervallen vol bomen staan. Die wilde ik na de oogst vervangen, maar nu maar laten staan dus. :D
     
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    fijn
     
  10. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 304 drops, geen idee of dat weinig of veel is. Bijzondere bomen haal ik er nooit af, dus een haffel bomen en twee werkstallen en de rest saguaro
     
  11. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    339 snijmes uit Saguaro en wat fijn de eventkalender is ook online .
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  12. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hier had ik 337 drops, maar nogal verdeeld.
    Er kwamen er 140 van m'n plantage saguaro en 6 stallen en een menagerie plus enkele bomen.
    Er kwamen er 135 van m'n regenwoud waar ik maar 2 dieren en een stuk meer bomen heb staan.
    Op de kristalwatervallen stonden 6 stallen en verder alleen maar bomen. Daar kreeg ik slechts 62 drops van.
    Is sowieso niet handig als drops meer uit dier of boom komt, als je gewas neer moet gaan zetten :music:

    Mooie velden als je ze net neerlegt. Wilde er bijna geen waterbordje bij neerzetten..
     
  13. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi all
    Ik had er 312
    De meeste van saguara
    Gr en s6 Tineke
     
  14. mmans

    mmans Forum-hertog

    Hier helemaal gemist, dat er een event aan zat te komen, dus niets speciaal neer gezet. Net even gezorgd, dat ik 10 grote velden kon leggen. Jammer dan van de 40 kwartakkertjes protea, die heb ik opgeofferd :)
    Ik zie wel, hoe ver ik kom :) Ziet er wel weer leuk uit. Inmiddels wel al een overzichtje gemaakt, wat ik welke fase wil inleveren, want er worden ook hier en daar fokdieren gevraagd!!

    Suc6 allemaal :)
     
  15. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier 202 drops niet gek al je bedenkt dat per ongeluk 1 veld bomen al was geoogst. Heb ik voor de eerste keer in bijna 10jaar een premiumpakket en toch niet kunnen laten om op het veld te gaan en die oogst automatisch bomen:cry:
     
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 301 di's ( bomen, stallen en saguaro op het land staan ):)
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan de automatische bomenoogster ook uit zetten tot het moment dat je hem wilt gebruiken. Alleen niet vergeten hem weer aan te zetten als je wilt oogsten anders staan alle bomen weer op de volle tijd.
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    bjorke-annika vindt dit leuk.
  19. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    oh bedankt voor de tip dat had ik nog niet bedacht
     
  20. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Ben ook begonnen :) .

    Maar heb een vraagje... in de faq staat bij de wolkenrij: 2 Kist vol vleermuisverwennerijen.. maar als ik in het spel boven de wolkenrij ga hangen staat er: 2x Kist vol gereedschap III …

    Neem aan dat het spel leidend is? Vind het wel jammer.. had liever de kisten met vleermuisverwennerijen gehad..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.